00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
43885306
Interiéry Riljak, s.r.o.
Oravský Podzámok 33, Oravský Podzámok, 02741, SVK
Kancelársky nábytok
sedací vak, konferenčný stolík
Tovar, Služba
1. Kancelársky nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetný nábytok má slúžiť ako vybavenie UNIPOC. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Sedací vak: | ks | 2 | ||
výška: | cm | 85 | ||
výška sedenia: | cm | 35 | ||
šírka: | cm | 70 | ||
objem: | l | 250 | ||
2. Konferenčný stolík | ks | 2 | ||
2.1 hrúbka dosky a bokov stola: | mm | 18 | ||
2.2 ABS hrany všetky hrúbka: | mm | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Sedací vak | 2 ks |
1.1 materiál: | nylon alebo polyester |
1.2 farba: | tmavohnedá |
2. Konferenčný stolík | 2 ks |
2.1 farba: | čerešňa |
2.2 rozmer: | 600x800x600 mm (V x Š x H) |
Názov |
Konečná cena zahŕňa dovoz tovaru na miesto plnenia. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
Kupujúci požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, 1. akostnej triedy. |
Predmet plnenia (tovar)musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácií. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar. |
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia vrátane vynesenia tovaru na presne určené miesto. |
Ak sa v technickej špecifikácií uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ požaduje dodanie ekvivalentných produktov, s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou. |
Oznámenie dátumu plnenia aspoň 24 hodín vopred. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Do 3 pracovných dní od účinnosti, dodávateľ predloží špecifikáciu tovaru v rozsahu: názov - jednotková cena bez DPH - jednotková cena s DPH - celková cena. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou výlučne v pracovných dňoch a v čase od 09:00 - do 14:00 hod. Dodaný tovar musí spĺňať všetky technické parametre. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Šrobárova 2, (budova Minerva), Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
07.04.2017 09:00 — 21.04.2017 14:00
1,00 bal
300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.03.2017 14:25
28.03.2017 10:00
28.03.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.03.2017 08:59 - Vstupná ponuka | 300,00 | € | Cena s DPH |
28.03.2017 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 297,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: