30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
37533924
Ing. Jaroslav Marinica-MARINI
Malinová 20, Prešov, 08001, SVK
Oceľové zakladacie kartotéky, lístkovnice a oceľové skrine so žalúziovými dverami
kartotéky, lístkovnice, registračky, kovové skrine, oceľové skrine
Tovar, Služba
1. Oceľové zakladacie kartotéky, lístkovnice a oceľové skrine so žalúziovými dverami
|
|
---|---|
Funkcia |
Oceľové kartotéky a lístkovnice s dvomi, štyrmi, piatimi a šiestimi zásuvkami, centrálne uzamykateľné, na ukladanie dokumentácie a písomností s rozmermi A4, A5 a A6, určené na registratúrne účely |
Oceľové 4-policové a 2-policové skrine so žalúziovými dverami, centrálne uzamykateľné, na ukladanie dokumentov a písomností vo formáte A4, určené na registratúrne účely |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A Oceľová kartotéka pre formát A4 2-zásuvková Bisley CC2H1A/FLS alebo ekvivalentná: | ks | 2 | ||
výška | mm | 711 | ||
šírka | mm | 470 | ||
hĺbka | mm | 622 | ||
nosnosť 1 zásuvky | kg | 40 | ||
miesto dodania - Košice | počet miest | 1 | ||
B Oceľová kartotéka pre formát A4 4-zásuvková Bisley IPCCA14 alebo ekvivalentná: | ks | 248 | ||
výška | mm | 1321 | ||
šírka | mm | 413 | ||
hĺbka | mm | 622 | ||
nosnosť 1 zásuvky | kg | 40 | ||
miesta dodania - Bratislava, Námestovo, Dubnica nad Váhom, Košice, Martin, Poprad, Považská Bystrica, Trnava, Zvolen, Michalovce, Trenčín, Žilina, Žiar nad Hronom, Lučenec | počet miest | 14 | ||
C Oceľová kartotéka pre formát A4 5-zásuvková, sivá Bisley BS5E alebo ekvivalentná: | ks | 32 | ||
výška | mm | 1511 | ||
šírka | mm | 470 | ||
hĺbka | mm | 622 | ||
nosnosť 1 zásuvky | kg | 40 | ||
miesta dodania - Prievidza, Prešov | počet miest | 2 | ||
D Oceľová kartotéka - lístkovnica pre formát A5 6-zásuvková G2331 alebo ekvivalentná: | ks | 4 | ||
výška | mm | 1320 | ||
šírka | mm | 530 | ||
hĺbka | mm | 623 | ||
nosnosť 1 zásuvky | kg | 40 | ||
počet zásuviek pre formát A5 (2 x A5) | ks | 12 | ||
miesto dodania - Michalovce | počet miest | 1 | ||
E Oceľová skriňa so žalúziovými dverami: | ks | 8 | ||
výška | mm | 1990 | ||
šírka | mm | 1200 | ||
hĺbka | mm | 450 | ||
počet políc | ks | 4 | ||
nosnosť 1 police | kg | 50 | ||
miesto dodania - Dolný Kubín | počet miest | 1 | ||
F Oceľová skriňa so žalúziovými dverami: | ks | 4 | ||
výška | mm | 1990 | ||
šírka | mm | 1000 | ||
hĺbka | mm | 450 | ||
počet políc | ks | 4 | ||
nosnosť 1 police | kg | 50 | ||
miesto dodania - Dolný Kubín | počet miest | 1 | ||
G Oceľová skriňa so žalúziovými dverami Bisley ET 412/10/2S alebo ekvivalentná: | ks | 2 | ||
výška | mm | 1030 | ||
šírka | mm | 1200 | ||
hĺbka | mm | 430 | ||
počet políc | ks | 2 | ||
nosnosť 1 police | kg | 40 | ||
miesto dodania - Žilina | počet miest | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
OCEĹOVÉ KARTOTÉKY A LÍSTKOVNICE - (A - D) musia spĺňať nasledovné požiadavky: | |
možnosť uloženia dokumentov, písomností vo formáte A4, A5, A6 | áno |
zámok | centrálne uzamykanie kvalitným cylindrickým zámkom s dvomi kľúčmi |
systém blokácie zásuviek obmedzujúce súčasné vysunutie viac zásuviek súčasne | áno |
zásuvky | plné dno; 100% výsuv; čelá vybavené štíkom pre vloženie popisky; konštruované pre ukladanie závesných dosák i pre voľné dokumenty |
povrchová úprava | lakovanie |
oceľové kartotéky a lístkovnice musia byť: | zmontované, skompletizované k okamžitému použitiu, označené záťažovými štítkami podľa platných predpisov a spĺňať všetky súvisiace normy a platné predpisy v Slovenskej republike |
pripúšťa sa tolerancia v rozmeroch + - 3 % | |
montáž | áno |
OCEĹOVÉ SKRINE SO ŽALÚZIOVÝMI DVERAMI ( E - G) musia spĺňať nasledovné požiadavky: | |
možnosť uloženia dokumentov a písomností vo formáte A4 | áno |
konštrukcia korpusu | oceľový plech; pevná stabilná |
police | oceľové; výškovo nastaviteľné |
povrchová úprava skeletu a súčastí | prášková farba antracitovej farby RAL 7015 |
zámok | uzamykanie kvalitným cylindrickým zámkom s dvomi kľúčmi |
žalúziové dvere | z odolného plastu, tepelne, tvarovo a farebne stále; žalúzie vedené vo vodiacich lištách, celá plocha dverí sa pri otváraní zasúva do bočných strán skrine; |
- | posun žalúziových dverí musí byť plynulý ľahký a nenáročný na ovládanie |
pripúšťa sa tolerancia v rozmeroch | + - 3 % |
oceľové skrine so žalúziovými dverami musia byť | zmontované, skompletizované k okamžitému použitiu, označené záťažovými štítkami podľa platných predpisov a spĺňať všetky súvisiace normy a platné predpisy v Slovenskej republike |
montáž | áno |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy- Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia, montáž, označenie záťažovými štítkami) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
2. Miestami dodania sú: Bratislava, Námestovo, Košice, Martin, Michalovce, Poprad, Považská Bystrica, Dubnica nad Váhom, Prievidza, Prešov, Trenčín, Trnava, Zvolen Žilina, Žiar nad Hronom a Lučenec; presné adresy s kontaktnými osobami objednávateľ poskytne dodávateľovi do 4 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
3. Dodávateľ dodá predmet zmluvy v čiastkových dodávkach do 2 mesiacov od uzavretia zmluvy prostredníctvom elektronického trhoviska. |
4. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). |
5. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, kupujúci nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zmluvy bude uhradená jednorazovo, po splnení predmetu zákazky, na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených poverenými pracovníkmi objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 4 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
V. PODMIENKY ÚČASTI |
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
2. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
3. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
2. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 3. Dodávateľ dodá predmet zmluvy v čiastkových dodávkach do 2 mesiacov od uzavretia zmluvy prostredníctvom elektronického trhoviska. |
Navrhnutá hodnota | 3. Dodávateľ dodá predmet zmluvy v čiastkových dodávkach do 50 pracovných dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom elektronického trhoviska. |
Navrhujeme predĺžiť dodaciu lehotu na 50 prac. dní, aby sa verejného obstarávania mohlo zúčastniť viacero firiem.
Slovenská republika
31.03.2017 08:00 — 29.05.2017 14:00
1,00 cena celkom
52 061,90
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.03.2017 14:23
28.03.2017 12:00
28.03.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.03.2017 21:32 - Vstupná ponuka | 52 059,60 | € | Cena s DPH |
28.03.2017 11:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: