Z201713460
OF-126158
zrušená
17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
Dodávka medicinálnych a technických plynov a služby s tým spojené
medicinále plyny, technické plyny
Tovar, Služba
1. Dodávka medicinálnych a technických plynov a služby s tým spojené
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka technických a medicinálnych plynov, špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobovacej stanice na medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a stanice, dodávky realizované vrátane dopravy na miesto odberateľa. Plyny dodávané pre účely zdravotníckeho zariadenia s nepretržitou prevádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kvapalné plyny : Kyslík medicinálny kvapalný | kg | 134 285 | ||
Dusík kvapalný | litrov | 540 | ||
Plyny v tlakových fľašiach : Kyslík plynný medicinálny 40L/150bar | ks | 48 | ||
Kyslík plynný medicinálny 10 L/150 bar alebo 200 bar | ks | 147 | ||
Kyslík plynný medicinálny integrovaný ventil 10L / 200 bar bar | ks | 1403 | ||
Kyslík plynný medicinálny integrovaný ventil 2 L / 200 bar bar | ks | 189 | ||
Oxid dusný med. 7,5 kg | ks | 202 | ||
Oxid dusný med. 30 kg | ks | 3 | ||
Zmes kyslíka 50% a oxidu dusného 50 % 10 L | ks | 9 | ||
CO2 med. 30 kg | ks | 39 | ||
CO2 med. 7,5 kg | ks | 65 | ||
CO2 med. 6 kg | ks | 6 | ||
CO2 tech. 15 kg- so stupačkou | ks | 2 | ||
Kalibračný plyn 0,3% CO, 0,3%CH4 zvyšok synt.vzduch 10 L | ks | 5 | ||
Vzduch stlačený 40 L | ks | 79 | ||
Kyslík technický 40 L | ks | 2 | ||
Acetylén 7 kg | ks | 2 | ||
Propán-Bután 10 kg | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov | |
Odparovacia stanica a zásobník kvapalného O2: | |
-dodávateľ inštaluje vlastné zariadenie s kapacitou | minimálne 11 000 L |
- zásobník na kvapalný medicinálny kyslík | 1 ks |
- odparovač | 2 ks |
Odparovacia stanica tvorí vlastníctvo dodávateľa, ktorý ho prenajíma za účelom dodávky kvapalného medicinálneho kyslíka a jeho spotreby |
Názov |
Objednávateľ požaduje do 7 dní od momentu uzavretia zmluvy predložiť písomne alebo mailom Potrebné rozhodnutia, povolenie a doklady o registrácii vydanými MZSR a Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv, potrebných na distribúciu medicinálnych plynov na území SR: |
A) Povolenie na veľkodistribúciu medicinálnych plynov vydané MZSR |
B) Doklad o registrácii, resp. rozhodnutie vydané ŠÚKL o registrácii humánneho lieku kyslík kvapalný a humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 150 bar a humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 200 bar. |
C) Potvrdenie uchádzača, že disponuje servisným strediskom a pohotovostnou službou v prípade poruchy na zásobníku pre kvapalný medicinálny kyslík |
Požaduje sa do 7 dní od momentu uzavretia zmluvy poštou prip. mailom predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ požaduje od Dodávatelia ,aby : |
- mal dostatočnú rezervu jednotlivých druhov med. plynov v prípade zvýšenej potreby odberateľa ( sviatky, zvýšený odber ..atď). |
- bol schopný zabezpečiť primeraný zásobník a odparovaciu stanicu kvapalného O2, pre potreby centrálneho rozvodu a znášať náklady na inštaláciu,(príp.odinštalovanie zásobníka po skončení zmluvy) a iné náklady s tým spojené, okrem nájmu za zásobníka O2. |
- mal havarijné tel. číslo, kde sa dá dovolať aj mimo bežných prac.hodín, počas víkendov a sviatkov pre prípad nahlásenia poruchy na zásobníkoch. O2 ,výparníka ,alebo iného havarijného stavu. |
- bol schopný najneskôr do 16 hodín od nahlásenia poruchy zabezpečiť opravu zásob. kvap. O2, prípadne výparníka O2, alebo do 16 hodín zabezpečiť dostatočné náhradné zásobovanie O2 pre potreby centrálneho rozvodu med. kyslíka |
- bol schopný plniť záväzky vyplývajúce z budúcej zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákonač.227/2002 Z.z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b), zákon č. 179/2011 Z.z. |
- do 30 dní od momentu uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane zaškolenia obsahujúceho personálu |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Uvedené množstvá sú orientačné a objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať celý predmet plnenia zákazky za obdobie trvania zmluvy |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu plnenia |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) Dodávka medicinálnych, technických plynov, špeciálnych plynov v oceľových /tlakových/ fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobníka na kvapalný medicinálny kyslík (odparovacia stanica) podľa telefonického / písomného/ mailového / faxového objednania , taktiež umožniť objednávateľovi užívať dodané oceľové/tlakové fľaše a zásobník formou prenájmu. |
b)Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky a v cisternách najneskôr do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky |
c)Objednávateľ bude množstvá jednotlivých plynov upresňovať na základe svojich potrieb prostredníctvom e-mailových alebo telefonických objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín dodania, resp. v prípade nutnej potreby v daný pracovný deň počas lehoty plnenia zmluvy. |
d)Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky . Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. |
- v prípade akútnej potreby sa dodávateľ zaviaže žiada dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hod. od objednania |
d) Množstvá zapožičaných fliaš a plynov sa môžu v priebehu doby plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby. |
e) Dodávateľ, nainštaluje a pripojí zásobovacie zariadenie v mieste inštalácie (areál objednávateľa) |
f) objednávateľ v súlade s projektovou dokumentáciou na svoje náklady k termínu inštalácie zásobovacieho zariadenia zabezpečí inštalačnú plochu ako aj vhodné prečerpávacie plochy a príjazdové cesty pre cisterny, montážne otvory, položenie potrebných energetických prípojok, elektrický rozvádzač a pod. Objednávateľ počas montáže poskytne poverenému zamestnancovi dodávateľa nevyhnutne potrebnú súčinnosť. |
g) Dodávateľ na svoje náklady zaobstará všetky povolenia potrebné na inštaláciu a prevádzku zásobovacieho zariadenia. |
h) Dodávateľ je povinný dodávať fľaše označené druhom plynu, množstvom náplne a záručnou dobou, tieto musia byť uvedené aj na dodacom liste |
Objednávateľ umožní dodávateľovi alebo ním povereným osobám prístup k predmetu nájmu. Dodávateľ má právo na vykonanie prehliadky predmetu nájmu podľa ustanovení vyhl. č. 508/2009. Dodávateľ je povinný vykonať nasledovné práce, ktoré sú potrebné na zabezpečenie chodu zásobovacieho zariadenia: |
a) odstránenie všetkých objednávateľom nahlásených vád, pokiaľ ich odstránenie resp. nápravu nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení |
b) vykonanie všetkých prác súvisiacich s uvedením zásobovacieho zariadenia do prevádzky a jeho udržiavanie v prevádzkyschopnom stave, ak toto nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení |
c) vykonanie pravidelných kontrol zásobovacieho zariadenia minimálne v rozsahu: |
c.1) pri každom plnení uskutočnenie vizuálnej kontroly plnenej zásobnej nádrže |
c.2) prehliadka a kontrola funkčnosti zásobníkovej stanice v zmysle platných predpisov minimálne raz ročne |
d) vykonanie všetkých skúšok stanovených na základe platných právnych predpisov v rámci určených lehôt |
e) dodávateľ sa zaväzuje, že počas doby trvania zmluvy zabezpečí opravu zásobovacieho zariadenia do 16 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp. počas pracovných dní zabezpečí do 16 hodín od nahlásenia poruchy náhradné zásobovanie predmetným tovarom |
f) dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť potrebnú súčinnosť pre prípad zmeny zásobníkovej stanice a to prípadne aj poskytnutím prenosného zásobníka na medicinálny kyslík. |
Objednávateľ bude prevádzkovať zásobovacie zariadenie a vykonávať pravidelné kontrolné opatrenia v rozsahu: |
a) objednávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy potrebné pre bezpečnú prevádzku zásobovacieho zariadenia a to vzhľadom k jeho zatriedeniu ako výhradné technické zariadenie |
b) objednávateľ počas trvania nájomného vzťahu zabezpečí odbornú spôsobilosť obslužného personálu podľa platných predpisov |
c) objednávateľ má právo manipulovať s armatúrami potrebnými pre príslušný účel použitia na základe poskytnutého návodu na používanie prostredníctvom primerane zaškolených pracovníkov objednávateľa. Akýkoľvek iný zásah do zásobovacieho zariadenia alebo zmena na zásobovacom zariadení, na výkon ktorých nebol pracovník objednávateľa zaškolený v zmysle protokolu, objednávateľ vykoná len po predchádzajúcom písomnom súhlase dodávateľa a odbornej konzultácie s ním. |
d) objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu informovať dodávateľa o všetkých funkčných poruchách a poškodeniach. Opravy bude uskutočňovať len zaškolený pracovník objednávateľa alebo poverený pracovník dodávateľa. |
e) objednávateľ na základe návodu na používanie zariadenia vypracuje miestny prevádzkový predpis |
f) objednávateľ zahrnie zásobovacie zariadenie do svojho požiarneho plánu ak je to potrebné poplachového plánu a plánu na odvrátenie nebezpečenstva |
g) objednávateľ prostredníctvom zaškolenej osoby vykoná v zmysle prevádzkového predpisu obhliadku zásobovacieho zariadenia a skontroluje jeho prevádzkyschopnosť |
h) objednávateľ zabezpečí ,aby boli dodržané ochranné pásma (zóny) podľa príslušných predpisov |
i) objednávateľ nebude bez predchádzajúceho písomného súhlasu dodávateľa odstavovať existujúce bezpečnostné zariadenia a oznámi dodávateľovi potrebu opráv bez zbytočného odkladu |
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa / |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v prísl. výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v prísl. výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
Zodpovednosť za vady: |
a) Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku |
b) Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7dní po zistení vady , v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
c) Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči kupujúcemu, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo kupujúceho odstúpiť od dohody |
d) Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má Objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže dodávateľ požadovať : |
- od kupujúceho úroky z omeškania v zmysle aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania stanovená podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d) ak dodávateľ v čase plnenia zmluvy je zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black-list) trhoviska. |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou |
Funkčné špecifikácie položky
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | Dodávka technických a medicinálnych plynov, špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobovacej stanice na medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a stanice, dodávky realizované vrátane dopravy na miesto odberateľa. Plyny dodávané pre účely zdravotníckeho zariadenia s nepretržitou prevádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Navrhnutá hodnota | Dodávka technických a medicinálnych plynov, špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobovacej stanice na medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a stanice, dodávky realizované vrátane dopravy na miesto odberateľa - (uviesť mesto kam sa tovar požaduje dodať) . Plyny dodávané pre účely zdravotníckeho zariadenia s nepretržitou prevádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky |
nakoľko cena za dodanie tovaru má byť súčasťou ceny nie je možné bez určenia miesta dodania správne kalkulovať uvedenú cenu.
Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
03.04.2017 07:30 — 03.04.2018 16:00
1,00 kompletné plnenie predmetu zákazky
131 132,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.03.2017 11:57
29.03.2017 10:00
29.03.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.03.2017 08:25 - Vstupná ponuka | 131 132,00 | € | Cena bez DPH |
29.03.2017 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 131 132,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: