17336007
Fakultná nemocnica Nitra
Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Ultrazvukový prístroj
ultrazvukový prístroj, sonograf, echo, ultrazvuk, diagnostický ultrazvuk
Tovar, Služba
1. Ultrazvukový prístroj
|
|
---|---|
Funkcia |
diagnostický ultrazvukový prístroj - zariadenie určené pre sonografické vyšetrenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
dynamický rozsah | dB | 200 | ||
frekvenčný rozsah | MHz | 1,0 | 18,0 | |
snímkový kmitočet | obr/sec | 1000 | ||
zobraziteľná hĺbka | cm | 0,5 | 30 | |
LCD monitor | palec | 21 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
digitálny prístroj vysokej výkonnostnej kategórie | |
minimálne 60 000 kanálový | |
mobilný, ergonometrický s jednoduchým ovládaním pre viacúčelové použitie pri viacerých aplikáciách | |
rozlíšenie | minimálne 1920 x 1080 |
monitor výškovo, stranovo a predo-zadno nastaviteľný s digitálnym DVI vstupom | |
ovládací panel s možnosťou natočenia (preferovaný ovládací panel vybavený dotykovou LCD obrazovkou) | |
2D (B-mód) na základných frekvenciách | |
2D na harmonických frekvenciách (pri potlačení fundamentálnych frekvencií) | |
kvalitné compound zobrazenie, možnosť používať tak na lineárnych ako aj na konvexných sondách (aktívne v harmonickom režime a duplexnom i triplexnom farebnom dopplerovskom zobrazení | |
možnosť redukcie šumu "speckle", adaptívna filtrácia, super rezolúcia | |
PW - pulzný Doppler s možnosťou steeringu | |
HPRF - pulzný Doppler | |
farebné širokopásmové dopplerovské mapovanie (klasický CFM), vrátane zobrazenia energie krvného toku (power Doppler) na vysokej snímkovej frekvencii, s vysokou priestorovou rozlišovacou schopnosťou | |
simultánne duplexné a triplexné zobrazenie v reálnom čase | |
simultánne duálne zobrazenie (tvvin view) B-mód/B-mód + CFM v reálnom čase | |
pre zvýšenie kvality cievnych vyšetrení musí byť prístroj vybavený technológiou, ktorá pracuje na rovnakom princípe ako napr. UltraFastDoppler, B-Flcw, HDFlow, DynamicFlow, Vascular Enhacement | |
automatická optimalizácia 2D a dopplerovského obrazu pre rôzne typy tkanív | |
panoramatické zobrazenie na lineárnych sondách | |
nevyhnutnosť real time elastografickej technológie, ("shear-wave-elastography") | |
real-time 2D zobrazenie - mapovanie elasticity tkaniva na snímkovej frekvencii minimum cca 2x2 cm až 6x6 cm alebo možnosť voliť rozmer okna ROI | |
možnosť získať minimálnu, maximálnu a priemernú hodnotu elesticity vrátane smerodajnej odchýlky | |
porovnanie s "normálnym" tkanivom, napr. ako parameter "Elasticity Ratio" | |
rozsah kvantifikačnej stupnice pre hodnoty elasticity tuhosti v kPa - 8 - 800 kPa, resp. v jm/sec - 9 - 10 m/s | |
možnosť USG guided biopsie | |
možnosť všetkých meraní (2D, Doppler) v živom i zmrazenom režime, vrátane off-line zo záznamov, archivovaných v databáze prístroja | |
základné merania a výpočty (dĺžka, plocha, objem, uhol, % stenózy) | |
automatické meranie IMT v cievnych aplikáciách (napr. Pulse Wavw Velocity) | |
programové software vybavenie pre automatické hodnotenie parametrov dopplerovskej krivky s výpočtami hodnôt S,D, S/D, PI, RI, TAMx, TAMn, Volume Flow na zmrazenom zázname i v reálnom čase | |
programové vybavenie pre vyšetrenie s pomocou IV kontrastných látok (CEUS) a s nízkym mechanickým indexom umožňujúce: | živé duálne zobrazenie KL a tkaniva a len kontrastnej látky,voliteľné zobrazenie len pre tkanivo resp.len pre kontrast,možnosť digitál.záznamu štúdií,dostupnosť CEUS na konvexnej resp.lineárnej sonde |
pamäťová slučka pre záznam snímok a videosekvencií | |
prístroj musí vytvárať databázu pacientskych a obrazových dát, vrátane rádiologických protokolov, s možnosťou vyhľadávania podľa pacienta, diagnózy, typu vyšetrenia alebo prístroj schopný vytvárať databázu pacientskych a obrazových dát | |
čiernobiela video tlačiareň, s digitálnym vstupom | |
možnosť ukladania obrazovej dokumentácie na interný HDD, s kapacitou min. 300 GB | |
min. 2x USB port na ovládacom paneli s možnosťou ukladania obrazových dát vo formáte DICOM MM Windows (napr.: AVI, TIFF, JPEG, MPEG...) | |
prístroj musí umožňovať spoluprácu so systémom PACS v DICOM definovaných kritériách Store, Print, Worklist, Query/Retrieve, Modality | |
Sondy: | |
- lineárna vysokofrekvenčná širokopásmová multifrekvenčná elektronická sonda 5 - 18 MHz pre vyšetrenie malých a blízkych štruktúr (thyroid), periférnych ciev, muskoskeletárnych štruktúr, s možnosťou voľby frekvencie operatérom a postavená na technológii, poskytujúcej najlepšiu elevačnú fokusáciu s možnosťou merania sonoelasticity | |
- základná konvexná širokopásmová multifrekvenčná elektronická sonda pre abdominálne vyšetrenia, možnosť real time elastografie, 1 - 6 MHz s možnosťou voľby pracovnej frekvencie operatérom a postavená na technológii poskytujúcej najlepšiu elevačnú fokusáciu, možnosť CEUS, zobrazenie a meranie - kvantifikáciu sonoelasticity (hodnotenie stupňa pečeňovej fibrózy |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne. |
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa zaslať mailom položkovitý rozpis ceny s uvedením bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH a to do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list. |
Požaduje sa záručný a pozáručný servis vyškolenými servisnými technikmi. |
Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: - Oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu: 48 hodín - Oprava vady s dodávkou náhradného dielu: 72 hodín |
Požaduje sa predložiť popis a fotodokumentáciu do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť príslušný certifikát. |
Dodávateľ poskytuje na predmet zmluvy a všetky jeho súčasti komplexnú záruku v trvaní minimálne 2 rokov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Túto skutočnosť, t.j. dodávateľom udanú dĺžku záruky a uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby potvrdí dodací list (Inštalačný protokol) podpísaný oboma zmluvnými stranami t.j. dodávateľom a objednávateľom, resp. ich oprávnenými zástupcami. |
Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny za predmet zmluvy vykonávať dodávateľ po dobu trvania záručnej doby na predmete zmluvy za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
- oprava vád a porúch predmetu zmluvy, t.j. uvedenie predmetu zmluvy do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
- dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná dodávateľom |
- vykonanie štandardných vylepšení predmetu zmluvy podľa rozhodnutia dodávateľa, vrátane vykonania aktualizácií, t.j. update softwarového vybavenia predmetu zmluvy, |
- dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke predmetu zmluvy, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu a náhradných dielov, |
- vykonanie validácií a kalibrácií zariadenia (resp. jeho relevantných častí), |
- vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
- vykonanie ďalších servisných úkonov a činností v súlade s príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
- práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa do miesta inštalácie predmetu zmluvy v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
- vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky predmetu zákazky, vrátane generálnej opravy, |
- technicko-organizačná pomoc a poradenstvo pri prevádzkovaní predmetu zákazky prostredníctvom pracoviska dodávateľa a to v rozsahu najviac 10 hodín v jednom kalendárnom mesiaci. V prípade poradenstva sa jedná o pracovný čas 8:00-15:00 počas pracovných dní |
Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohol byť predmet zmluvy využívaný na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka. |
Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: - Oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu: 48 hodín - Oprava vady s dodávkou náhradného dielu: 72 hodín |
Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie predmetu zmluvy do 24 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 15:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 15:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
V prípade, ak odstránenie vady nevyžaduje príchod servisného technika dodávateľa do miesta inštalácie predmetu zmluvy, je dodávateľ oprávnený začať odstraňovať vadu formou vzdialeného prístupu v lehote najneskôr do 12 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 15:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 15:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
Objednávateľ je oprávnený vadu , ktorú zistí počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom pracoviska dodávateľa. V prípade ak komunikačným kanálom pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. |
V prípade ak komunikačným kanálom pracoviska dodávateľa je aj fax, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia faxovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľovi a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady. |
V prípade použitia emailovej správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, ktorú tvrdí objednávateľ, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. |
Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený k telefonickému hláseniu podporne nahlásiť nefunkčnosť alebo vadu zariadenia tiež zaslaním emailovej správy na vyššie uvedenú emailovú adresu dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť predmet zmluvy do bežnej prevádzky v lehotách: |
- Oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu: 48 hodín |
- Oprava vady s dodávkou náhradného dielu: 72 hodín |
V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má kupujúci právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: |
a) nedodržanie lehoty príchodu servisného technika alebo nezačatie odstraňovania vady formou vzdialeného prístupu najneskôr do 12 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 15:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, |
b) nedodržanie lehoty na odstránenie vady pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu: 48 hodín 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, |
c) nedodržanie lehoty na odstránenie vady s dodávkou náhradného dielu: 72 hodín 100 eur za každú začatú hodinu omeškania |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je povinný zabezpečiť minimálnu dostupnosť prevádzky každého ním dodaného predmetu zmluvy na úrovni aspoň D = 95 %. |
Výpočet parametra D – dostupnosti prevádzky predmetu zmluvy je nasledovná: D=(T-V)/ T x 100 |
D – dostupnosť prevádzky predmetu zmluvy v percentách T – počet prevádzkových hodín za sledované obdobie jedného kalendárneho roka prevádzky predmetu zmluvy, počítané ako počet pracovných dní v roku * 24 hodín V – výpadok prevádzky predmetu zmluvy v hodinách počas sledovaného obdobia jedného kalendárneho roka prevádzky, pričom výpadkom prevádzky predmetu zmluvy sa rozumie taký prevádzkový stav predmetu zmluvy, |
kedy v dôsledku výskytu vady na tomto zariadení je nedostupná alebo chybná funkčnosť predmetu zmluvy nevyhnutná na jeho používanie dohodnutým spôsobom popísaným v dodanej prevádzkovej dokumentácii, pričom chybná alebo nedostupná funkcionalita má negatívne dopady na činnosť objednávateľa a predmet zmluvy nie je možné použiť na vyhotovovanie obrazových záznamov o pacientoch vôbec alebo v požadovanej kvalite. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade nedodržania minimálnej dostupnosti prevádzky predmetu zmluvy, má objednávateľ právo uplatniť nárok na náhradu škody a ušlého príjmu v tomto rozsahu: Ak D je v danom kalendárnom roku menej ako 95 % vzniká objednávateľovi nárok na náhradu škody a ušlého príjmu vypočítaného dosadením hodnôt do nasledovného vzorca: N = (DD – DV) x PV x PP, v ktorom N je výška nároku na náhradu škody a náhradu ušlého príjmu v eurách, |
DD je 95 % počtu dní, počas ktorých má byť predmet zmluvy v kalendárnom roku dostupné DV je počet dní výpadku zariadenia, pričom je DV počet všetkých pracovných dní výpadku PV je priemerný denný počet výkonov, ktorý sa určí ako počet výkonov, ktoré boli na zariadení urobené a vyúčtované za čas trvania prevádzky predmetu zmluvy počas príslušného kalendárneho roka, |
PP je priemerná platba za 1 výkon urobený na zariadení v eurách prijatá objednávateľom, ktorá sa určí ako podiel počtu výkonov urobených na zariadení v príslušnom kalendárnom roku a súčtu sumy prijatých platieb za všetky výkony urobené na zariadení v príslušnom kalendárnom roku. |
Uplatnenie nároku na náhradu škody a ušlého príjmu sa uplatňuje na základe vyhodnotenia dostupnosti prevádzky predmetu zmluvy vždy za predchádzajúci kalendárny rok trvania kúpnej zmluvy. Prvým obdobím, za ktoré sa vyhodnocuje dostupnosť prevádzky predmetu zmluvy je obdobie začínajúce kalendárnym dňom nasledujúcim po dni nasadenia predmetu zmluvy do prevádzky a končiace 31. decembrom kalendárneho roka, v ktorom bol predmet zmluvy nasadený do prevádzky. |
Nasledujúce obdobia vždy začínajú 1.januárom daného kalendárneho roka platnosti kúpnej zmluvy a končia 31. decembrom daného kalendárneho roka alebo dňom ukončenia platnosti kúpnej zmluvy ak zmluva skončí platnosť pred 31.decembrom daného kalendárneho roka. |
Pri vyhodnocovaní nedostupnosti prevádzky predmetu zmluvy sa do nedostupnosti nebude počítať doba, počas ktorej je nedostupnosť spôsobená: |
- nezabezpečením požadovanej súčinnosti a vhodných prevádzkových podmienok zo strany objednávateľa (výpadok elektrickej energie, teroristický útok, vyššia moc, nesprístupnenie predmetu zmluvy bez zbytočného odkladu po príchode servisného technika dodávateľa a pod.), |
- vandalizmom, neoprávneným používaním predmetu zmluvy, jeho používaním v rozpore s návodom na obsluhu a údržbu, v dôsledku vyššej moci |
- čiastkovým výpadkom predmetu zmluvy alebo jeho úplným odstavením spôsobeným konaním zo strany objednávateľa alebo akejkoľvek tretej osoby, |
- odstavením predmetu zmluvy z dôvodu vopred plánovanej prehliadky, údržby alebo profylaktiky, ak túto skutočnosť oznámil dodávateľ objednávateľovi minimálne 10 kalendárnych dní vopred, pričom do doby nedostupnosti predmetu zmluvy sa započíta v tomto prípade len doba nevyhnutná na výkon takejto prehliadky, údržby alebo profylaktiky, |
maximálne však v dĺžke akú dodávateľ oznámil objednávateľovi pri oznamovaní potreby vykonania takejto prehliadky, údržby alebo profylaktiky a ak takúto dobu dodávateľ neoznámil objednávateľovi vopred tak maximálne doba v dĺžke 5 hodín. |
Zmluvné strany sa dohodli, že parameter D – dostupnosti prevádzky predmetu zmluvy vo výške 95 %, je stanovený ako minimálny parameter. |
Zariadenie musí byť nové, nepoužívané a nerepasované. |
Špitálska 6, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
26.05.2017 09:00
1,00 ks
81 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.03.2017 10:42
27.03.2017 11:00
27.03.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2017 12:58 - Vstupná ponuka | 81 000,00 | € | Cena bez DPH |
23.03.2017 16:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 80 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: