00647756
Centrum sociálnych služieb Letokruhy
Karpatská 3117/9, Žilina, 01008, SVK
34152199
Bidfood Slovakia s. r. o.
Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Mäso bravčové a hovädzie
mäso bravčové, mäso hovädzie, bravčová krkovička, bravčové stehno, bravčové karé, bravčové plece, hovädzie zadné, hovädzia roštenka, hovädzie predné, hovädzie rebrá, kosti špikové
Tovar, Služba
1. Mäso bravčové a hovädzie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bravčová krkovička bez kosti /uprav./ | kg | 1500 | ||
Bravčové stehno bez kosti /kuch. uprav./ | kg | 800 | ||
Bravčové karé bez kosti/upravené/ | kg | 1200 | ||
Bravčové plece bez kosti a kože | kg | 1200 | ||
Bravčový bôčik slabina/uprav./ | kg | 800 | ||
Hovädzie zadné bez kosti/ upravené/býk/ | kg | 2000 | ||
Hovädzia roštenka kuch. upravená/býk/ | kg | 800 | ||
Hovädzie zadné z pliecka bez kosti/býk/ | kg | 500 | ||
Hovädzie predné bez kosti - krk /býk/ | kg | 1600 | ||
Hovädzie predné s kosťou - ramstek | kg | 300 | ||
Hovädzie predné rebrá | kg | 250 | ||
Hovädzie kosti - špikové | kg | 1000 |
Názov |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísanú a opečiatkovanú cenovú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF. |
K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu alebo zmeny ceny smerom nadol. |
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva SR č. 2143/2006-100 a vyhlášky 132/2014 Ministerstva pôdohospodárstva. |
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok obsahujúcich informáciu o množstve a druhu požadovaného tovaru a mieste dodania. Dodanie predmetu obstarania sa bude realizovať samostatne na dve odberné miesta v sídle objednávateľa. |
Objednávka musí byť vyhotovená vždy v písomnej forme, doručená dodávateľovi elektronickou poštou, faxom alebo poštou. V mimoriadnych prípadoch môže byť objednávka prijatá aj telefonicky. Takáto telefonická objednávka musí byť následne potvrdená písomne. |
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch -utorok a štvrtok v čase od 7,00 hod. do 13,30 hod. a v prípade potreby do 24 hodín odo dňa nahlásenia objednávky. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 2x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Dodávateľ bude fakturovať dodaný tovar samostatne na 2 odberné miesta v sídle objednávateľa. |
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR. |
Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej ceny s DPH a druhu dodaného tovaru. |
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste. |
Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
Objednávateľ uplatňuje reklamáciu písomnou formou, zároveň dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii do 24 hodín po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, bude to znamenať jeho súhlas s opodstatnenosťou reklamácie. |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Doba trvania zmluvy je 12 mesiacov odo dňa jej uzavretia. |
V prípade, že dôjde k naplneniu finančného objemu zodpovedajúceho zákazke skôr ako uplynie doba platnosti zmluvy, táto zmluva zaniká dňom, v ktorom dôjde k naplneniu finančného objemu, o čom objednávateľ písomne informuje dodávateľa. |
Karpatská8,9, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
48 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.03.2017 08:19
27.03.2017 08:29
27.03.2017 08:44
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.03.2017 08:38 - Vstupná ponuka | 48 290,00 | € | Cena s DPH |
26.03.2017 19:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 47 190,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: