• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2017 12:55
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2017 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2017 14:15

Detail zákazky Z201713273

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2017 12:55
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2017 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2017 14:15

Základné údaje

Z201713273

OF-125928

zazmluvnená

Objednávateľ

17639760

Stredisko sociálnej starostlivosti

Vl. Clementisa 51, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a plnenie tonerov do tlačiarní

plnenie tonerov, nákup nových tonerov

  • 30125100-2 - Tonerové náplne

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a plnenie tonerov do tlačiarní
Funkcia
Priebežné dodávanie požadovaných tonerov a plnenie tonerov počas zmluvného obdobia (12 mesiacov) na adresu sídla Objednávateľa.
Dodávanie požadovaných tonerov a plnenie tonerov sa bude realizovať vždy zodpovednému pracovníkovi na adresu sídla Objednávateľa.
Dodávanie požadovaných tonerov a plnenie tonerov, bude Dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady, ktoré musia byť súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plnenie tonerov HP CF283A kus 5
Plnenie tonerov HP Q2612A kus 5
Plnenie tonerov HP CB435A kus 5
Plnenie tonerov HP CE278A kus 15
Plnenie tonerov HP CE285A kus 70
Nové tonery Canon PG 510 black kus 20
Nové tonery Canon CL 511 color kus 15
Nové tonery HP 300XL black kus 5
Nové tonery HP 300XL color kus 5
Nové tonery HP 301XL black kus 15
Nové tonery HP 301XL color kus 10
Nové tonery HP 650 black kus 35
Nové tonery HP 650 color kus 30
Nové tonery HP 652 black kus 20
Nové tonery HP 652 color kus 20
Nové tonery HP CE 410X black kus 5
Nové tonery HP CE 411A cyan kus 5
Nové tonery HP CE412A yellow kus 5
Nové tonery HP CE413A magenta kus 5
Nové tonery xerox 006R01182 kus 2
Nové tonery HP CF 350A black kus 5
Nové tonery HP CF 351A cyan kus 5
Nové tonery HP CF 352A yellow kus 5
Nové tonery HP CF 350A magenta kus 5
Nové tonery Lexmar CX410 black kus 2
Nové tonery Lexmar CX410 yellow kus 2
Nové tonery Lexmar CX410 magenta kus 2
Nové tonery Lexmar CX410 cyan kus 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ bude predbežne plniť tonery a dodávať nové tonery, ktoré sú predmetom tejto zákazky na adresu sídla Objednávateľa na základe telefonických a emailových objednávok a to do dvoch dní od dňa objednania tovaru. Plnenie predmetu zákazky je vrátane dopravy.
Predpokladané množstvo dodania a naplnenia tonerov je stanovené podľa odobratého množstva za predchádzajúci rok. Uvedené predpokladané množstvo nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko sa počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že aj v prípade neodobrania alebo prekročenia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie jedného roka, nebude požadovať navýšenie jednotkovej ceny, alebo úhradu za neodobranie predmetu zákazky alebo za jeho nadmerné odobranie. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s výkonom predmetu tejto zákazky ako sú: plnenie tonerov a dodanie nových tonerov na adresu sídla Objednávateľa, pohonné hmoty, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy.
Dodávateľ ručí pri plnení tonerov za ich maximálne naplnenie, pričom náplň toneru bude dostačujúca na vytlačenie 2000 listov, formát A4 s písaným textom. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Názov Upresnenie
1. Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr 7 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko „Originál výpis z obchodného registra“, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodávanie požadovaného predmetu zákazky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
2. Objednávateľ požaduje, aby bol dodávateľ zapísaný v „Registri konečných užívateľov výhod“ v zhode so zákonom č. 343/2015 Z.z. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
3. Upozorňujeme na skutočnosť, že podľa § 32 ods.1 písm. d) Zákona č. 343/2015 Z. z. sa verejného obstarávania môže zúčastniť iba ten, na majetok ktorého nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace alebo aktualizáciou údaju v Zozname hospodárskych subjektov, ktorý spravuje Úrad pre verejné obstarávanie. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
4. Dodávateľ predloží najneskôr 7 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko zoznam naplnenia tonerov a nových tonerov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov tonerov za jeden kus, pričom v uvedenej cene bude zarátaná aj cena dopravy. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Cena za plnenie tonerov a nových tovaru bude zaokrúhlená na základe matematických pravidiel, na dve desatinné miesta. Zoznam bude v originálnom vyhotovení podpísaný osobou oprávnenou konať v mene dodávateľa. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Pri predložení zoznamu naplnených a nových tonerov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov, musí Dodávateľ dbať na to aby po vynásobení cien tovaru s presnou hodnotou počtu kusov bola výsledná suma zhodná s jeho vysúťaženou víťaznou ponukou. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
5. Dodávateľ predloží najneskôr 7 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko vyhlásenie, že súhlasí so všetkými podmienkami uvedenými v tejto zákazke, ktoré budú súčasťou zmluvy o dodaní tonerov. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
6. Platba za plnenie tejto zákazky bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom, na základe faktúry doručenej Dodávateľom. Faktúra bude predložená Objednávateľovi vždy spolu s doručeným tovarom. Splatnosť vystavenej faktúry bude 20 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
7. Na faktúre a dodacom liste musia byť uvedené ceny, ktoré boli vysúťažené v elektronickom trhovisku, a ktoré budú uvedené na zozname naplnených a nových tonerov podľa bodu 4. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
8. Cena za predmet zmluvy je konečná, v ktorej sú zahrnuté všetky náklady na dodanie predmetu tejto zákazky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
9. Dodávateľ ručí Objednávateľovi, že plnenie tonerov a nové tonery zodpovedajú platným normám akosti. Zodpovedá za kvalitu predávaného tovaru Objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
10. Objednávateľ je povinný reklamovať zistené vady na naplnených a nových toneroch v kvalite a kvantite, prípadné iné reklamačné dôvody vždy písomnou formou bez zbytočného odkladu dodávateľovi. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následné uznané reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru v čo najkratšom možnom čase. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
11. V prípade oneskorenej úhrady faktúry môže dodávateľ žiadať úrok z omeškania vo výške 0,05% za každý i začatý deň omeškania z hodnoty nezaplateného záväzku až do jeho zaplatenia. Zároveň objednávateľ môže požadovať od predávajúceho zaplatenie zmluvnej pokuty za nedodanie objednaného tovaru, v čase na ktorom sa dohodli zmluvné strany v objednávke a to vo výške 10,00 € za každý i začatý deň omeškania. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený požadovať popri zmluvnej pokute aj náhradu škody spôsobenej porušením povinností, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta, pričom sa zmluvná pokuta nezapočíta do náhradu škody. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vl. Clementisa 51, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

04.04.2017 07:00 — 03.04.2018 15:00

325,00 kus

6 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.03.2017 12:55

27.03.2017 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.03.2017 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 518
 270
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2017 09:30 - Vstupná ponuka 6 500,00 € Cena bez DPH
27.03.2017 09:26 - Najvýhodnejšia ponuka 6 490,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS