00156884
Slovenský hydrometeorologický ústav
Jeséniova 17, Bratislava, 833 15, SVK
36055123
BURSA, s.r.o.
Partizánska cesta 70, Banská Bystrica, 97401, SVK
Vypracovanie projektovej dokumentácie na rekonštrukciu a obnovu 120 monitorovacích objektov podzemných vôd resp. prírodných vôd na prameňoch a nacenenie predpokladaných rekonštrukčných prác v súlade so spracovaným projektom pre každý prameň samostatne
podzemná voda, prírodná voda, pozorovací objekt na prameni, projektová dokumentácia
Služba
1. Vypracovanie projektovej dokumentácie na rekonštrukciu a obnovu 120 monitorovacích objektov podzemných vôd resp. prírodných vôd na prameňoch a nacenenie predpokladaných rekonštrukčných prác v súlade so spracovaným projektom pre každý prameň samostatne
|
|
---|---|
Funkcia |
• Lokalizácia a zdokumentovanie lokality pôvodného merného objektu podzemných vôd/prírodných vôd SHMÚ v teréne – preverenie GPS súradnice merného objektu vrátane výškopisného zamerania, fotodokumentácia merného objektu, zameranie a grafické zdokumentovanie skutkového stavu merného objektu pre potreby vypracovania projektu za účasti zástupcu odberateľa, |
• Na základe rámcového zhodnotenia morfologických, geologických, hydrogeologických a hydrologických pomerov lokality návrh osadenia merného objektu v teréne, návrh vhodného typu merného objektu, veľkosti merného objektu a typu merného prepadu alebo merania výdatnosti prameňa v zmysle OTN MŽP SR : OTN ŽP 3101:05 - Kvantita povrchových a podzemných vôd a v súlade s požiadavkami odoberateľa. |
• Vzhľadom na špecifické podmienky navrhovania projektovej dokumentácie, realizácie prác a monitorovania na prameňoch resp. výveroch prírodnej vody, rekonštrukcia a obnova každého merného objektu bude vyšpecifikovaná a navrhnutá tak, aby zohľadnila požiadavky na dodržanie vhodných hydraulických parametrov, presné a neovplyvnené meranie vodných stavov a vyhodnocovanie výdatností, vrátane systému na osadenie a prevádzku automatického prístroja na monitorovanie podzemných vôd. |
• Predbežný návrh projektovej dokumentácie musí byť odkonzultovaný a protokolom schválený povereným pracovníkom odberateľa pred začiatkom vypracovania finálnej projektovej dokumentácie a rozpočtu merného objektu. |
• Projektová dokumentácia musí zabezpečiť komplexnú rekonštrukciu pozorovacieho objektu vrátane terénnych úprav bezprostredného okolia merného objektu. |
• Projektová dokumentácia bude vypracovaná do 6 mesiacov po podpise zmluvy v zmysle Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností UNIKA 2016 príloha č. 1,2,3 vrátane výkazov výmer a rozpočtu samostatne pre každý merný objekt. Prebratie finálnej projektovej dokumentácie vrátane príloh v počte 5 kusov v tlačenej forme a 1 exemplár na CD (na každý zo 120 prameňov samostatne) sa uskutoční záverečným preberacím protokolom, potvrdeným na strane dodávateľa autorizovaným stavebným inžinierom a na strane odberateľa osobou oprávnenou konať vo veciach odborných. |
• Dodávateľ disponuje autorizovaným stavebným inžinierom oprávneným vykonávať odborné činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 138/1992 Zb. v kategórii : Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo, s rozsahom oprávnenia A2 inžinierske stavby – vodohospodárske stavby. Minimálny počet autorizovaných inžinierov pre predmet zákazky – 2 AI. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A Technické vybvanie: A1)Scanner | počet | 3 | ||
A2) Tlačiareň Ploter | počet | 5 | ||
A3) Tlačiareň Ploter | počet | 2 | ||
A4) Digitálny fotoaparát | počet | 2 | ||
A5) Geodetický prístroj alebo prístroj GPS/GNSS s presnosťou 1 – 10 cm | počet | 1 | ||
A6) Služobné vozidlá | počet | 5 | ||
B Software: B1) MicroStation PowerDraft | počet licencií | 5 | ||
B2) Winplan | počet licencií | 7 | ||
B3) SketchUp Pro 2017 + Skatter + V- ray | počet licencií | 1 | ||
B4) Adobe Photoshop CS | počet licencií | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A Technické vybavenie: A1)Scanner | Požadované parametre/účel: scan A4,A3 |
A2) Tlačiareň Ploter | laser A4, A3 Farba |
A3) Tlačiareň Ploter | veľkoformátová farebná tlač |
A4) Digitálny fotoaparát | fotodokumentácia objektu |
A5) Geodetický prístroj alebo prístroj GPS/GNSS s presnosťou 1 – 10 cm | geodetické zameranie objektu |
A6) Služobné vozidlá | priechodnosť v teréne |
B Sotware: B1) MicroStation PowerDraft | grafický CAD program |
B2) Winplan | grafický program – doplnkové grafické prílohy PD |
B3) SketchUp Pro 2017 + Skatter + V- ray | tvorba 3D modelov |
B4) Adobe Photoshop CS | úprava a digitalizácia skutkového stavu PD |
Názov |
1. Dodávateľ musí predložiť cenovú ponuku na celý predmet zákazky tak, ako je to vymedzené vo funkčnej špecifikácii predmetu zákazky. |
2. Dodávateľ disponuje autorizovaným stavebným inžinierom oprávneným vykonávať odborné činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 138/1992 Zb. v kategórii : Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo, s rozsahom oprávnenia A2 inžinierske stavby – vodohospodárske stavby. Minimálny počet autorizovaných inžinierov pre predmet zákazky – 2 AI. |
3. Objednávateľ požaduje do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predloženie autorizačného osvedčenia a odtlačok pečiatky. Autorizačné osvedčenie musí byť vydané na subjekt, ktorý sa zúčastňuje VO (nie je možné doložiť autorizačné osvedčenie subdodávateľa). |
4. Dodávateľ preukáže do 5 dní od uzavretia zmluvy personálne kapacity potrebné na realizáciu zákazky – objednávateľ vyžaduje minimálne 5 zamestnancov na trvalý pracovný pomer. Preukázanie personálnych kapacít na spracovanie predmetu zákazky musí byť bez subdodávok. |
5. Dodávateľ preukáže do 5 dní od uzavretia zmluvy Zápis v zozname hospodárskych subjektov ÚVO v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. |
6. Dodávateľ preukáže do 5 dní od uzavretia zmluvy Zápis v registri partnerov verejného sektora podľa § 22 Zákona o registri partnerov verejného sektora |
7. Dodávateľ preukáže do 5 dní od uzavretia zmluvy priemerný ročný obrat v predmete zákazky za posledné 3 roky v objeme minimálne 250 000,00 EUR. |
8. Dodávateľ preukáže do 5 dní od uzavretia zmluvy uzavreté poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone profesie autorizovaného inžiniera minimálne v sume 200 000,00 EUR. |
9. Dodávateľ preukáže do 5 dní od uzavretia zmluvy existenciu zábezpeky formou bankovej záruky vo výške 5% celkovej ceny zákazky bez DPH s platnosťou počas celej doby plnenia zmluvy. |
10. Dodávateľ preukáže do 5 dní od uzavretia zmluvy zoznam poskytnutých služieb za 2012 - 2016. Z tohto zoznamu musí byť minimálne 1 projektová dokumentácia na predmet zákazky v hodnote nad 100 000,00 EUR bez DPH. |
11. Dodávateľ preukáže do 5 dní od uzavretia zmluvy objednávateľovi údaje o technickom vybavení a software špecifikovanom v technickej špecifikácii predmetu zákazky a na požiadanie predvedie ich funkčnosť. |
12. Dodávateľ začne s výkonom prác po uzavretí zmluvy a kontrole vyššie uvedených dokladov podľa pokynov osoby oprávnenej konať vo veciach odborných na strane objednávateľa. |
13. Dodávateľ predloží plány terénnych prieskumov merných objektov objednávateľovi 3 týždne pred uskutočnením terénneho prieskumu na odsúhlasenie oprávnenou osobou vo veciach odborných na strane objednávateľa. |
14. Dodávateľ je povinný akceptovať výkon kontroly plnenia zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy oprávnenými osobami na strane odberateľa a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
15. Požadovaný priebeh spracovania zákazky : úvodná porada riadiaceho výboru, v priebehu spracovania 3 porady riadiaceho výboru a záverečné prerokovanie – schválenie projektovej dokumentácie pre jednotlivé merné objekty záverečným preberacím protokolom oprávnenou osobou vo veciach odborných na strane objednávateľa. |
16. Dodávateľ je povinný vyhotoviť preberacie protokoly v súlade s funkčnou špecifikáciou predmetu zákazky. |
17. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce s termínom po ukončení plnenia predmetu zákazky. |
18. Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je záverečný preberací protokol). |
19. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
20. Nesplnenie ktorejkoľvek vyžadovanej funkčnej špecifikácie predmetu zákazky, technickej špecifikácie predmetu zákazky a osobitných požiadaviek na plnenie zákazky bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a sú dôvodom na okamžité ukončenie zmluvného vzťahu. |
21. Objednávateľ si vyhlasuje právo odstúpiť od zmluvného vzťahu po ukončení VO formou EKS v prípade, že víťazná firma je na „black liste“ firiem EKS. |
22. V prípade nedodržania doby plnenia uvedenej v zmluve, je dodávateľ povinný uhradiť objednávateľ ovi zmluvnú pokutu 0,035% denne z ceny uvedenej v zmluve. Zmluvná pokuta nemá vplyv na náhradu škody. |
23. Dodávateľ sa zaväzuje, že neposkytne získané výsledky tretím osobám bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Jeséniova 17, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
20.04.2017 08:00 — 31.10.2017 14:00
120,00 počet
207 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.03.2017 09:19
06.04.2017 11:00
06.04.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.04.2017 12:51 - Vstupná ponuka | 206 000,00 | € | Cena bez DPH |
05.04.2017 14:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 201 090,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: