36077534
Výskumné centrum Slovenskej spoločnosti pre zahraničnú politiku, n.o.
Staromestská 6/D, Bratislava, 81103, SVK
31380123
GO travel Slovakia, s.r.o.
Moskovská 15, Bratislava, 81108, SVK
Letenky pre projektový tím, 20 člennú skupinu, sprievod a expertov
letenky, spiatočné letenky, obojsmerné letenky, letecké dopravné služby, služby cestovných kancelárií, cestovných dopravcov, predaj cestovných lístkov, cestovný ruch
Služba
1. Letenky pre projektový tím, 20 člennú skupinu, sprievod a expertov
|
|
---|---|
Funkcia |
Spiatočné - obojsmerné letenky pre expertov na trasách Slovensko-Moldavsko a Maďarsko-Moldavsko |
Spiatočné - obojsmerné letenky pre skupinu 20 ľudí z Moldavska na trase Moldavsko-Slovensko, Slovensko-Belgicko (Brusel) a Belgicko (Brusel)-Moldavsko |
Spiatočná - obojsmerná letenka (1) pre sprievod 20 člennej skupiny v Bruseli na trase Slovensko-Belgicko-Slovensko |
Spiatočné - obojsmerné letenky pre projektový tím na trase Slovensko - Moldavsko |
Ekonomická trieda |
Vystaviť letenku elektronicky |
Poistenie storna letenky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Letenky (experti) | ks | 17 | ||
2. Letenky (20 členná skupina) | ks | 20 | ||
3. Letenka (sprievod 20 člennej skupiny v Bruseli) | ks | 1 | ||
4. Letenky (projektový tím) | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 Spiatočné letenky na trasách: | Slovensko-Moldavsko; Maďarsko-Moldavsko |
Slovensko-Moldavsko | (14 x) na 3-4 dni |
Maďarsko-Moldavsko | (3 x) na 3-4 dni |
1.2 Predpokladané odletové a príletové letiská: | Bratislava/Viedeň - Kišiňov |
1.2 | Budapešť-Kišiňov |
2.1 Spiatočné letenky na trasách: | Moldavsko-Slovensko-Belgicko-Moldavsko |
Kišiňov-Viedeň | (5 dní) |
Viedeň-Brusel | (5 dní) |
Brusel-Kišiňov | |
3.1 Spiatočná letenka na trase: | Slovensko-Belgicko-Slovensko |
Viedeň-Brusel | (5 dní) |
Brusel-Viedeň | |
4.1 Spiatočné letenky na trasách: | |
Slovensko-Moldavsko | (8x) na 3-4 dni |
4.2 Predpokladané odletové a príletové letiská: | Bratislava/Viedeň-Kišiňov |
Názov |
1. Rámcová dohoda - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy (Objednávky) na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní. |
2. Presný dátum odletu a miesto budú vždy upresnené minimálne 7 kalendárnych dní pred odletom cestujúceho. |
3. Nahlásenie údajov o cestujúcich až zazmluvnenému Dodávateľovi. |
4. Požadujeme elektronicky do 3 dní od doručenia Objednávky predložiť rozpočet, ktorý bude obsahovať jednotkovú a celkovú cenu za letenky. Konečná cena letenky musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia (letiskové poplatky, taxy, palivové poplatky, batožinu, poplatky za check-in, atď.) vrátane poistenia storna leteniek zo zdravotných dôvodov cestujúceho. V cene musí byť zahrnuté aj storno poplatkov a poistenie batožiny. Súčasťou konečnej ceny letenky je batožina - 1 ks príručnej batožiny a 1 ks podpalubnej batožiny pre každého cestujúceho. |
5. Požadujeme lety maximálne s jedným (1) prestupom, ekonomická trieda, vystaviť letenku elektronicky, poistenie storna letenky. |
6. Dodávateľovi nevzniká nárok voči Objednávateľovi, aby Objednávateľ zrealizoval Objednávky v celkovom zazmluvnenom finančnom objeme. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje akceptovať, že právo požadovať uzatvorenie Objednávky má len Objednávateľ. |
8. Dodávateľ berie na vedomie, že úhrada predmetu plnenia zmluvy bude financovaná z finančných prostriedkov Európskej únie, prípadne iných donorov, či vlastných prostriedkov Objednávateľa. |
9. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly (auditu) overovania súvisiaceho s poskytnutými službami a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody oprávnenými osobami a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
10. Dodávateľ je povinný pri fakturácii a v každej komunikácii s Objednávateľom používať identifikáciu názvu projektu "GaMoCon-Gagauzian Modernization convention" (Grant Contract-External Actions of the EU - 2016/378-360) a zdroja financovania, t.j. Európska únia, prípadne iný grant, podľa pokynu Objednávateľa. |
11. Splatnosť faktúry vystavenej Dodávateľom je 15 dní. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje akceptovať právo Objednávateľa odstúpiť od tejto dohody, ak nastanú podstatné zmeny okolností, za ktorých bola uzavretá, pričom za podstatné zmeny okolností sa považuje: 1. pozastavenie poskytnutia grantu na realizáciu predmetu zmluvy Poskytovateľom grantu; 2. neschválenie postupu verejného obstarávania Poskytovateľom grantu. |
13. Pre Rámcovú dohodu platia okrem vyššie uvedených Osobitných požiadaviek na plnenie aj aktuálne účinné Obchodné podmienky elektronického trhoviska (OPET) uvedené v Čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode. |
Staromestská 6/D, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
22 425,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2017 11:54
23.03.2017 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2017 11:42 - Vstupná ponuka | 22 396,00 | € | Cena s DPH |
23.03.2017 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 450,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: