36078913
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK
50356283
PRESS & BURG Business s.r.o.
Hrobákova 1, Bratislava, 85102, SVK
Pobyt UA účastníkov na stážach/workshopoch v SR
ubytovanie, workshop, catering, stravovanie, personál, doprava
Služba
1. Pobyt UA účastníkov na stážach/workshopoch v SR
|
|
---|---|
Funkcia |
Organizačno-technické a personálne zabezpečenie workshopov v SR. |
Zabezpečiť: Cieľ: Brainstorming o možnostiach slovensko-ukrajinskej cezhraničnej spolupráce a komunikácie v oblasti samosprávy, verejnej správy, lokálnych a regionálnych občianskych združení a spolkov za účelom motivácie rozvoja činnosti aktérov cezhraničnej spolupráce a komunikácie v Zakarpatskej oblasti Ukrajiny. Aktivita je súčasťou projektu COPESU financovaného z prostriedkov Nórskych finančných mechanizmov. |
Cieľová štruktúra: |
Poskytnúť účastníkom príklady činnosti aktérov cezhraničnej spolupráce v prihraničných oblastiach Košického a Prešovského samosprávneho kraja v oblasti samosprávy, verejnej správy, masovo komunikačných prostriedkov, lokálnych a regionálnych občianskych združení a spolkov |
Posúdiť možnosti aplikácie získaných poznatkov na podporu činnosti aktérov cezhraničnej spolupráce a komunikácie v oblasti samosprávy, verejnej správy, lokálnych a regionálnych občianskych združení a spolkov na podmienky Zakarpatskej oblasti |
Vypracovať zámery projektov možnej cezhraničnej spolupráce a komunikácie v prihraničných oblastiach Slovenska a Ukrajiny v oblasti samosprávy, verejnej správy, lokálnych a regionálnych občianskych združení a spolkov |
Navštíviť vybrané miesta, organizácie a inštitúcie ako objekty cezhraničnej spolupráce a príklady good practice pre cezhraničnú spoluprácu |
Orientačný tematický plán, podrobnejší rozpis programu a navštívených lokalít (vstupy v cene): |
1. Kultúrne pamiatky, Ukrajinské múzeum vo Svidníku a putovná výstava organizovaná RRA Svidník |
2. Ochrana prírody a životného prostredia, |
3. Činnosť občianskych združení a spolkov |
4. Miestna samospráva a aktéri lokálneho rozvoja |
5. Regionálna samospráva a aktéri regionálneho rozvoja |
6. Lokálne a regionálne komunikačné prostriedky |
Prípravná fáza: |
1. Zriadenie organizačného štábu, uzavretie kontraktov. |
2. Oživenie osobných kontaktov s organizáciami a inštitúciami v Zakarpatskej oblasti Ukrajiny za účelom výberu účastníkov aktivity. |
3. Výber a zaangažovanie účastníkov na participácii realizácie seminára zadaním individuálnych resp. teamových tematických okruhov |
4. Podľa potreby vycestovanie na Ukrajinu, kontaktovanie účastníkov za účelom záväznej participácie na projekte seminára |
5. Vyhotovenie a záväzné objednávky služieb ubytovania, priestorov, dopravy, poradcov, lektorov, tútorov a servis |
Realizačná fáza: |
1. Kontrola realizácie prípravnej fázy projektu seminára, spresnenie úloh členov organizačného štábu, overenie podmienok ubytovania, stravovania, dopravy, príprava a činnosť prezentácie účastníkov, realizačného štábu, brífing |
2. Realizácia aktivít seminára na jednotlivé dni podľa osobitného grafikonu |
Záverečná a vyhodnocovacia fáza: |
1. Kompletizácia dokumentácie aktivity, uzavretie čerpania finančných prostriedkov, kontrola finalizácie faktúr, zmlúv a ostatných finančných dokladov |
2. Vypracovanie záverečnej správy a vyhodnotenie |
Logistické náklady: |
Ubytovanie: 30 osôb na päť nocí v ubytovacom zariadení/hotel v min. **** kategórii |
1. Prenájom zasadačky |
2. Celodenné stravovanie pre 30 osôb á 5 dní |
3. Autobus pre 30 osôb na 5 dní |
4. Sprievodný osobný automobil 1 x 5 dní |
Cestovné, štáb, lektori, tútori poradcovia, fotograf> |
1. Zodpovedný manažér, asistent manažéra od začiatku prípravnej fázy ktorá začne deň po schválení projektu seminára zabezpečia objednávky ubytovania, priestorov a pomôcok, prezentačných materiálov, stravovania, občerstvenia, uzavretie príkazných zmlúv, prezentáciu, pripravia návštevy vybraných miest. Podľa potreby do začatia seminára viacnásobne vycestujú do Zakarpatskej oblasti Ukrajiny za účelom kontaktovania účastníkov seminára, prerokujú tematický okruh výstupu účastníka a spôsob dopravy do Užhorodu, kde bude pristavený autobus. |
2. Účtovník zabezpečí vyhotovenie objednávok, cestovných príkazov, príkazných zmlúv, prezenčných listín, po ukončení seminára do 14 dní zabezpečí preplatenie faktúr a ostatných nákladov, pripraví záverečnú účtovnú správu |
3. Jeden z výstupov seminára bude vypracovanie projektového zámeru každým účastníkom resp. max. trojčlenným teamom. Každému účastníkovi resp. teamu bude poskytnutá služba jedného poradcu a jedného tútora. Seminárne vzdelávacie aktivity sa uskutočnia formou panelovej diskusie spravidla za účasti troch lektorov a to panelovou diskusiou resp. rozdelením na tematické skupiny účastníkov. Vzhľadom k uvedenému už v prípravnej fáze pri nahlasovaní účastníkov ( pozvánka, záväzná prihláška) budú osobne kontaktovaní účastníci seminára z Ukrajiny za účelom témy projektového zámeru. |
4. Dvaja tlmočníci zabezpečia tlmočenie prostredníctvom tlmočníckych zariadení (staničiek) a zároveň pri aktivitách mimo miesta konania semináru budú tlmočiť podľa potreby pri výjazdoch. |
Logistické náklady (2) |
1. Ubytovanie: 30 osôb na päť nocí sa predpokladá že príchod štábu, lektorov, tútorov a podľa požiadaviek aj individuálne prichádzajúcich účastníkov bude potrebný deň vopred. Ubytovanie prebehne na základe rozpisu ubytovania. |
2. Prenájom zasadačky na 4 dni je dôvodný pre kontinuálne pokračovanie seminárnych stretnutí na dennej báze. |
3. Stravovanie a občerstvenie cca 30 osôb podľa objednávky, druhý a nasledujúce dni podľa výberu účastníkov a diétnej stravy. Večerné spätné väzby budú formou nealkoholického rautu. Káva a nápoje ( minerálka) budú k dispozícii celý deň, raňajky formou švédskeho stola. |
4. Cestovné účastníkov cca 20 osôb je určené na preplatenie cestovných nákladov účastníkov z miesta bydliska do Užhorodu a späť. |
5. Autobus: bude k dispozícii spolu tri dni a to od 8.30 hod do 22.00 hod. a podľa potreby s kapacitou min. 25 osôb. |
6. Sprievodný osobný automobil ako pohotovostné vozidlo bude k dispozícii pri výjazdoch tak, aby poverené osoby organizovaním zabezpečili potrebné služby na mieste výjazdu |
7. Cestovné náklady štábu, lektorov, tútorov a poradcov budú preplácané vo výške cestovného verejnými dopravnými prostriedkami. Vzhľadom k excentrickej polohe miesta konania a ich intenzívneho zaťaženia a v prípade nevyhnutného použitia pre časovú tieseň a okolnosti hodné osobitného zreteľa bude preplácané aj pri použití súkromného motorového vozidla podľa Zákona NR SR .č. 283/2202 Z.z. a nasl. O cestovných nákladoch vrátane cestovných diét a ostatných nákladov podľa príslušných noriem a predpisov. Obdobne sa bude postupovať aj pri zahraničných pracovných cestách. |
Podmienkou je havarijné a zákonné poistenie vozidla, kópia technického preukazu, aktuálny bloček o čerpaní pohonných hmôt, vypracovanie správy o pracovnej cesty, vyplnený cestovný príkaz, výpočet nákladov (náhrada), dohoda o použití cmv. na tuzemskej pracovnej ceste |
Pozn. Počas prípravy a realizácie zabezpečiť audiovizuálne záznamy z významných aktivít. Kamera a obsluha. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet účastníkov | 20 potenciálnych a aj aktívnych aktérov cezhraničnej spolupráce a komunikácie v prihraničných rajónoch Zakarpatskej oblasti Ukrajiny z oblasti samosprávy, verejnej správy, podnikateľskej |
Počet účastníkov (2) | sféry a lokálnych a regionálnych občianskych združení a spolkov – štátni občania Ukrajiny |
Personálne zabezpečenie | Zodpovedný manažér brainstormingu – sprievodca, Asistent manažéra, Účtovník, sekretár, Tlmočníci 2x, Lektor 6x, Tútor 7x, Poradca 7x |
Poznámka | Od odborného kolégia sa očakáva vyššia úroveň znalosti o reáliách Slovensko – Ukrajinskej spolupráce a podmienok cezhraničnej spolupráce komunikácie. |
Denne od 26 apríl / streda/ až 29 apríl /sobota/ 2017do 20.00 hod | autobus s kapacitou do 25 osôb |
Sprievodné osobné vozidlo | počas celého trvania projektu vrátane dňa pred začatím a dňa po ukončení seminára. |
Prenájom | flipchart, dataprojektor, prípadne ozvučenie a tlmočnícke zariadenie |
Celodenný prenájom | zasadacej miestnosti v mieste ubytovania účastníkov a organizátorov |
Charakteristika pre | Denný program: Podrobnejší rozpis |
08.oo hod. – 09.oo hod. | Raňajky |
09.01 hod. – 10. 45 hod. | Prvá časť seminára |
10.46 hod. – 11.00 hod. | Prestávka |
11.01 hod.- 13.00 hod. | Druhá časť seminára |
13.01hod.- 18.00 hod. | Tretia časť seminára |
18.01hod.- 19.30 hod. | Večera |
19.31 hod.- 21.00 hod. | Spätné väzby |
Poznámka | Predpokladá sa, že v dopoludňajších hodinách bude presun účastníkov na miesto podľa tematického programu vrátane obeda. |
Poznámka (2) | Popoludňajšie zamestnanie bude spravidla v zasadačke v mieste ubytovania vrátane spätných väzieb . |
Charakteristika pre | Materiálové náklady |
Obal na spisy s potlačou | cca 30 ks. |
Notes s potlačou | cca 30 ks. |
Perá s potlačou | cca 30 ks. |
Logo projektu prenosné 90 x 90 | 1 ks. |
Prenájom Flipchart | 1 ks. |
Prenájom Dataprojektor | 1 ks. |
Tlačoviny | oznamy, pracovné listy, prezenčné listiny, tlačivá cestovných nákladov, menovky účastníkov |
Charakteristika pre | Harmonogram aktivít |
26.04.2017 streda | |
09.00 hod - 11.00 hod. | Kontrola realizácie prípravnej fázy, zriadenie recepcie a informačného bodu projektu seminára, Odchod autobusu do Užhorodu |
14.00 hod. | Príchod účastníkov seminára a štábu, obed, ubytovanie a prezentácia |
18.00 hod – 19.00 hod. | večera |
18.00 hod – 19.00 hod. | večera |
19.00 hod – 21.00 hod. | Otvorenie realizačnej časti seminára, kultúrny program, raut |
27.04.2017 štvrtok | |
08.oo hod. – 09.oo hod. | Raňajky |
09.01 hod. – 10. 45 hod. | prezentácia tematických okruhov, rozdelenie účastníkov do tematických skupín |
10.46 hod. – 11.00 hod. | Prestávka |
11.01 hod.- 13.00 hod. | Druhá časť seminára |
13.01 hod.- 18.00 hod. | Odchod do Svidníka ,kultúrne pamiatky, Ukrajinské múzeum vo Svidníku a putovná výstava organizovaná RRA Svidník |
18.01 hod.- 19.30 hod. | Večera |
19.31 hod.- 21.00 hod | Spätné väzby |
28.04.2017 piatok | |
08.oo hod. – 09.oo hod. | Raňajky |
09.01 hod. – 10. 45 hod. | Prvá časť seminára média, komunikácia |
10.46 hod. – 11.00 hod. | Prestávka |
11.01 hod.- 13.00 hod. | Druhá časť seminára NGO, samospráva |
13.01 hod.- 18.00 hod. | Tretia časť seminára verejná správa, štátna správa, regionálna samospráva |
18.01 hod.- 19.30 hod. | Večera |
19.31 hod.- 21.00 hod. | Spätné väzby |
29.04.2017 sobota | |
08.oo hod. – 09.oo hod. | Raňajky |
09.01 hod. – 10. 45 hod. | Prvá časť seminára |
10.46 hod. – 11.00 hod. | Prestávka |
11.01 hod.- 13.00 hod. | Druhá časť seminára, záverečné vyhodnotenie |
13.00 hod. | obed, odchod účastníkov autobusom do Užhorodu |
Názov |
Vrátane inštalácie techniky potrebnej pri realizácii konferencie na mieste plnenia. |
Vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky. |
Zabezpečenie všetkých služieb v súlade s platnou legislatívou. |
Podľa čl.VI ods. 6.1.3 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ Obchodných podmienok elektronického trhoviska, verzia 3,0 je Dodávateľ povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie Plnenia a realizovať Plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie Plnenia. |
Ubytovanie spĺňa podmienky podľa vyhlášky Ministerstva hospodárstva SR č. 277/2008 Z.z. ktorou sa ustanovujú klasifikačné znaky na ubytovacie zariadenia pri ich zaraďovaní do kategorií a tried pre hotely ****. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa v zmysle zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu. |
Faktúra bude vystavená objednávateľovi po uskutočnení akcie. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu „Komunikáciou k prosperite Slovensko – Ukrajinského prihraničného regiónu /COPESU/, financovaného z Grantov EHP/Nórskych grantov a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky. Objednávateľ trvá na podmienke celého projektu, aby víťazná firma „zabezpečila“ (oslovila a doviezla) 20 účastníkov projektu z Ukrajiny. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, vrátane Úradu vlády SR, MF SR, Úradu pre finančný mechanizmus, MZV Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy, a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nesplnenie požiadaviek definovaných vo Funkčnej špecifikácii predmetu zákazky, v Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie. |
Svidník, Vranov nad Topľou, Michalovce - miesto konania Workshopov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
27.03.2017 08:30 — 29.04.2017 14:30
1,00 súbor služieb
64 368,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2017 10:58
23.03.2017 11:10
23.03.2017 11:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.03.2017 19:21 - Vstupná ponuka | 64 366,00 | € | Cena bez DPH |
23.03.2017 11:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 56 915,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: