50086821
Úrad vládneho auditu
T. G. Masaryka 10, Zvolen, 96001, SVK
48048909
SEMA MR, s.r.o.
Na Sihoti 1154/1, Dolný Kubín, 02601, SVK
Kopírovací a listový papier
kopírovací papier, listový papier
Tovar, Služba
1. Kopírovací a listový papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup papiera pre výkon administratívnych činností. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kopírovací papier IQ premium triotec (značka Mondi), belosť CIE 166, opacita (nepriehľadnosť) 91,5%, drsnosť 200 ml/min., hrúbka 111 mic. Formát: A4; Gramáž: 80 g/m2; Farba: biela. Použitie: v atramentových a laserových tlačiarňach, kopírovacích strojoch a faxových zariadeniach (1 balík =500 hárkov, 1 krabica=5 balíkov) | krabica | 350 | ||
Listový papier A4, Conqueror Laid, cream, 100g/m2, laid/rebrovitý, s vodoznakom, bezdrevný ECF obsah. bavlnu, 210mm x 297mm, A4, ÚD, v balíku 500 hárkov, FSC mix credit, Plošná hmotnosť (g/m2): 100; Formát: 210 x 297; Komerčný názov farby: cream | balík | 1 |
Názov |
Výška konečnej ceny (v EUR s DPH) za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a dodanie na miesto určené objednávateľom vrátane vyloženia predmetu plnenia na miesto plnenia. Miestom plnenia sú 2 pracoviská objednávateľa - v Bratislave a v Košiciach. Presnú adresu miesta plnenia/dodania (ulica, číslo), kontaktné osoby objednávateľa a časť predmetu zákazky, ktorá zodpovedá jednotlivým miestam plnenia/dodania oznámi objednávateľ úspešnému uchádzačovi do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet podľa časti Technická špecifikácia predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Predmet plnenia bude na jednotlivé miesta plnenia (BA, KE) dodaný v celom objeme naraz a v termíne určenom objednávateľom. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 h. do 14:30 h. |
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste dodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané v spotrebiteľskom balení, boli nové a nepoužité. |
Na predmet zákazky bude vystavená faktúra, ktorej prílohou bude dodací list potvrdený objednávateľom. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Celková cena bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu, je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným spôsobom. |
Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií - podľa platných právnych noriem SR. |
Ak dodávateľ využije možnosť tovar uvedený v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky s odkazom na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ nahradiť ekvivalentným výrobkom, musí objednávateľovi preukázať, že ekvivalentný výrobok bude mať rovnaké alebo lepšie kvalitatívne vlastnosti ako výrobok uvedený objednávateľom. Nedodržanie rovnakých alebo vyšších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
Za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom sa považuje: a) omeškanie dodávateľa s včasným dodaním alebo poskytnutím Plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) nepravdivosť akéhokoľvek vyhlásenia dodávateľa o splnení Osobitných požiadaviek na plnenie, d) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
29.03.2017 08:30 — 31.03.2017 14:30
1,00 súbor všetkých položiek
7 068,59
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2017 10:22
23.03.2017 10:30
23.03.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.03.2017 11:14 - Vstupná ponuka | 7 068,59 | € | Cena s DPH |
22.03.2017 12:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 903,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: