Z201712953
OF-125831
zrušená
00164721
Slovenské národné múzeum
Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK
Nákup sadry pre reštaurovanie
alabastrová sadra s ohraničenou expanziou
Tovar, Služba
1. Nákup sadry pre reštaurovanie
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup sadry s ohraničenou expanziou pre potreby reštaurovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Alabastrová sádra Alamo S , ohraničená expanzia, s prísadou cca 20% tvrdej sádry, dlhá doba spracovateľnosti a tuhnutia, balenie 25 kg | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia-v cene zákazky. |
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Požaduje sa predložiť do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobnú špecifikáciu tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu preukazujúceho splnenie všetkých požadovaných parametrov. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzuje si objednávateľ právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá požadovanej špecifikácií, nemá požadované technické vlastnosti a nezodpovedá kvalite a opisu. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) -Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy. |
V prípade dodávateľa, ktorý je zapísaný v Zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17.apríla 2016 je zápis považovaný za zápis do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností a dodávateľ je povinný v lehote do 10 dní od uzatvorenia zmluvy nezapísané skutočnosti preukázať v zmysle § 32 ods. 2 resp. 4 až 5 zákona. Doklady musia byť predložené v originály alebo úradne overenej kópii originálu. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšíme parametrami. |
Námestie Majstra Pavla č. 40, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika
29.03.2017 10:00 — 31.03.2017 14:00
1,00 ks
25,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2017 10:20
24.03.2017 10:00
24.03.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: