304557
Mestská časť Bratislava - Rača
Kubačova 21, Bratislava, 83106, SVK
17638348
JV INTERSAD, spol. s r.o.
Na pažiti 6/D, Svätý Jur, 90021, SVK
Odvoz a zhodnocovanie biologicky rozložiteľného odpadu
Komunálny odpad
Služba
1. Odvoz a zhodnocovanie biologicky rozložiteľného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Odvoz a zhodnocovanie biologicky rozložiteľného odpadu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
komunálny odpad | m3 | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena zahŕňa | náklady na práce a služby v súvislosti so zvozom/odvozom odpadu pochádzajúceho zo starostlivosti o zeleň |
Cena zahŕňa | náklady na zhodnotenie odpadu |
Názov |
1. Predmetom služby je odvoz, zhodnotenie komunálneho odpadu zaradeného podľa Katalógu odpadov do skupiny 20 02 Odpady zo záhrad a z parkov vrátane odpadu z cintorínov (20 02 01 – biologicky rozložiteľný odpad , 20 02 02 zemina a kamenivo, 20 02 03 iné biologicky rozložiteľné odpady vznikajúceho pri starostlivosti o verejnú zeleň objednávateľa alebo odovzdané v Zbernom dvore objednávateľa. |
2. Súčasťou odvozu odpadu je naloženie odpadu na dopravný prostriedok a jeho vykládka na mieste zhodnotenia odpadu. |
3. Dodávateľ služby sa zaväzuje pri nakladaní s odpadom postupovať v súlade s hierarchiou odpadového hospodárstva podľa § 6 zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Programom odpadového hospodárstva SR na roky 2016 – 2020. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť zmluvu s Hlavným mestom SR Bratislava na vykonávanie zberu, prepravy, zhodnocovania alebo zneškodňovania komunálneho odpadu, drobných stavebných odpadov a biologicky rozložiteľného odpadu na území hlavného mesta v zmysle § 81 ods. 13 zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
5. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť doklad o prevádzkovaní vlastnej riadenej skládky odpadu alebo zmluvu s iným prevádzkovateľom riadenej skládky odpadu o zabezpečení odberu odpadu. |
6. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť doklad o prevádzkovaní vlastného zariadenia na zhodnocovanie biologicky rozložiteľného odpadu alebo zmluvu s iným prevádzkovateľom takéhoto zariadenia. |
7. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť čestné prehlásenie uchádzača o platnosti a totožnosti dokladov s originálmi v čase predloženia ponuky. |
8. Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom od odstúpenia od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa. |
9. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpis cien podľa jednotkových cien bez DPH a s DPH. |
10. Dodávateľ služby zabezpečí odvoz odpadu prostredníctvom vlastných vozidiel na základe požiadavky objednávateľa. |
11. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dodávateľovi cenu za vykonanie služieb na základe faktúry vystavenej dodávateľom. |
12. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov. |
13. Objednávateľ neposkytuje preddavok na predmet plnenia. |
14. Na vzťahy Zmluvou neupravené sa vzťahujú príslušné ustanovenia právnych predpisov Slovenskej republiky, ustanovenia Obchodného zákonníka a Obchodné podmienky elektronického trhoviska v platnom znení, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Splatnosť faktúr | 21 kalendárnych dní |
Spôsob fakturácie | 1 x mesačne, podkladom pre fakturáciu budú vážne listy |
Kubačova 21, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2017 00:00 — 31.12.2018 00:00
1,00 celok
50 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2017 09:32
23.03.2017 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2017 09:22 - Vstupná ponuka | 49 999,99 | € | Cena s DPH |
23.03.2017 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 7,49 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: