304557
Mestská časť Bratislava - Rača
Kubačova 21, Bratislava, 83106, SVK
47424893
AKS group s.r.o.
Košická 2, Žilina, 01065, SVK
Odstraňovanie odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom
Komunálny odpad, drobný stavebný odpad
Služba
1. Odstraňovanie odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom
|
|
---|---|
Funkcia |
Odstraňovanie komunálneho odpadu a drobného stavebného z miest s nezákonne umiestneným odpadom (odpadom umiestneným na nehnuteľnosti v rozpore so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
komunálny odpad | tona | 1 | ||
drobný stavebný odpad | tona | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena zahŕňa | náklady na práce a služby v súvislosti so zberom odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom |
Cena zahŕňa | náklady na práce a služby v súvislosti so zvozom/odvozom odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom na riadenú skládku odpadu/do spaľovne odpadov |
Cena zahŕňa | náklady na práce a služby v súvislosti s vytriedením a zhodnotením odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom znížené o výnosy plynúce z tohto zhodnotenia |
Cena zahŕňa | náklady na uloženie odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom na riadenej skládke odpadu |
Cena zahŕňa | náklady na zneškodnenie odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom v spaľovni odpadov |
Cena zahŕňa | náklady na práce a služby súvisiace s úpravou/sanáciou miesta s nezákonne umiestneným odpadom do pôvodného stavu |
Názov |
1. Dodávateľ služby sa zaväzuje pri nakladaní s odpadom postupovať v súlade s hierarchiou odpadového hospodárstva podľa § 6 zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Programom odpadového hospodárstva SR na roky 2016 – 2020. |
2. Dodávateľ služby po odstránení odpadu vyhotoví a predloží záznam obsahujúci: |
a) par. č. miesta, z ktorého bol odpad odstránený, |
b) názov odpadu zaradeného podľa vyhlášky MŽP SR č.365/2015 ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, |
c) množstvo odstráneného odpadu ( množstvo bude dokladané vážnymi lístkami), |
d) spôsob a miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia odpadu, |
e) fotodokumentáciu lokality po odstránení odpadu. |
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť zmluvu s Hlavným mestom SR Bratislava na vykonávanie zberu, prepravy, zhodnocovania alebo zneškodňovania komunálneho odpadu, drobných stavebných odpadov a biologicky rozložiteľného odpadu na území hlavného mesta v zmysle § 81 ods. 13 zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť doklad o prevádzkovaní vlastnej riadenej skládky odpadu alebo zmluvu s iným prevádzkovateľom riadenej skládky odpadu o zabezpečení odberu odpadu. |
5. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doklad o prevádzkovaní vlastnej spaľovne odpadu alebo zmluvu s iným prevádzkovateľom spaľovne odpadu o zabezpečení odberu odpadu. |
6. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť čestné prehlásenie uchádzača o platnosti a totožnosti dokladov s originálmi v čase predloženia ponuky. |
7. Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom od odstúpenia od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa. |
8. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpis cien podľa jednotkových cien bez DPH a s DPH. |
9. Dodávateľ zodpovedá za celú činnosť pri plnení predmetu zmluvy a za porušenie alebo zanedbanie povinnosti svojich pracovníkov pri realizácii služby. |
10. Za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a zabezpečenia okolia pracoviska zodpovedá dodávateľ. |
11. Ak objednávateľ zistí, že dodávateľ vykoná služby vadne, má právo požadovať bezplatné odstránenie zistených nedostatkov. |
12. Predmet zákazky bude vykonávaný na základe objednávok. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje vo vlastnom mene, na vlastné náklady a na svoje vlastné nebezpečenstvo vykonať objednané služby s termínom začatia prác do 3 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky objednávateľa dodávateľovi. |
14. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dodávateľovi cenu za vykonanie objednaných služieb na základe faktúry vystavenej dodávateľom. |
15. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov. |
16. Faktúra musí obsahovať položkové členenie vykonaných prác: |
a) náklady na práce a služby v súvislosti so zberom odpadu, |
b) náklady na práce a služby v súvislosti so zvozom/odvozom odpadu, |
c) náklady na práce a služby v súvislosti s vytriedením a zhodnotením odpadu znížené o výnosy plynúce z tohto zhodnotenia, |
d) náklady na uloženie odpadu, |
e) náklady na zneškodnenie odpadu, |
f) náklady na práce a služby súvisiace s úpravou/sanáciou miesta do pôvodného stavu. |
17. Splatnosť faktúr je 21 kalendárnych dní. |
18. Objednávateľ neposkytuje preddavok na predmet plnenia. |
19. Na vzťahy Zmluvou neupravené sa vzťahujú príslušné ustanovenia právnych predpisov Slovenskej republiky, ustanovenia Obchodného zákonníka a Obchodné podmienky elektronického trhoviska v platnom znení, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy. |
Kubačova 21, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2017 00:00 — 31.12.2018 00:00
1,00 celok
40 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2017 09:22
23.03.2017 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2017 05:03 - Vstupná ponuka | 40 000,00 | € | Cena s DPH |
23.03.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: