17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
47786914
TechAid s.r.o.
Ďačov 96, Ďačov, 08271, SVK
Nákup kancelárskej a výpočtovej techniky s príslušenstvom a spotrebným materiálom
počítač, monitor, multifunkčné zariadenie, softvér, skener, tlačiareň
Tovar, Služba
1. Nákup kancelárskej a výpočtovej techniky s príslušenstvom a spotrebným materiálom
|
|
---|---|
Funkcia |
Na pracovné účely |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počítač+OS+myš+klávesnica | sada | 1 | ||
2. LCD Monitor | ks | 1 | ||
uhlopriečka | inch | 21,5 | ||
rozlíšenie | pix | 1920*1080 | ||
čas odozvy | ms | 5 | ||
jas | cd/m2 | 250 | ||
3. Multifunkčné zariadenie | ks | 1 | ||
rýchlosť tlače | ppm | 20 | ||
rozlíšenie tlače | dpi | 600 | ||
farebný skener s rozlíšením | dpi | 600 | ||
rozlíšenie pri kopírovaní | dpi | 600 | ||
zásobník | listy | 150 | ||
pamäť | MB | 256 | ||
4. Softvér | ks | 1 | ||
5. Skener farebný s podávačom | ks | 1 | ||
optické rozlíšenie | dpi | 600 | ||
priamy podávač na dokumenty | listov | 80 | ||
6. Štítková tlačiareň (a spotrebný materiál) | ks | 1 | ||
rozlíšenie a rýchlosť tlače | dpi/ mm/s | 200/ 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Procesor min. 2 jadrový s výkonom v cpubenchmarku PassMark Performance Test min. 3600 bodov, RAM min.4 GB DDR4, min. 1 voľný slot, Pevný disk min. 1 TB, 7200 rpm, Konektory: min. 8xUSB (min. 2xUSB 3.0), 1xVGA, 1xDVI, 1xHDMI, 1xRJ45,1xaudio line in, 1x audio line out, Integrovaná gigabitová sieťová karta 10/100/1000, DVD-RW mechanika, PCI-Express gigabitová sieťová karta 10/100/1000, Microtower min. 2x USB 3.0 vpredu, napájací zdroj min. 250W s 85% účinnosť, SK klávesnica+myš, operačný systém min. windows 7, možnosť jednoduchého doplnenia hardvéru v záručnej dobe našim IT technikom | |
2. Pomer strán 16:9, kontrast min. 1000:1, pozorovacie uhly min. 170/160,, konektory min. D-sub/DVI-D, min. TCO 5.0 | |
3. A4 čiernobiele multifunkčné zariadenie, min. ručný duplex,konektory min. USB 2.0, LAN, WiFi b/g/n | |
4. Kofax Express Desktop 3.1 alebo vyšší + STD Maintenance 1 YR (1 kus) | |
5. Plošný A4 farebný skener s podávačom, s podporou softvéru Kofax Express Desktop 3.1, podpora ovládačov TWAIN, ISIS, konektory min. USB 3.0, USB kábel 3m | |
6. Tlačiareň s podporou Datamax programming language, tlač pomocou farbiacej pásky, tlač na rozmer štítku 60*25 mm, konektory min. USB, RS 232, pamäť min. 64MB Flash/16MB DRAM, USB kábel 3m | |
súčasťou dodávky je aj: etikety ET060*025 OV D40 60*25 mm (1500 ks), farbiaca páska BP C 064*300 IN |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia-v cene zákazky. |
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou ( záručný list...) v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou konfigurácie jednotlivých zariadení a uvedie ich značku a číslo. |
Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v zmluve. |
Zostava nemôže byť vyskladaná dodávateľom, musí sa jednať o značkovú zostavu. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Na tovar sa požaduje záruka minimálne 24 mesiacov ak nie je uvedené inak. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby-v cene zákazky. Nastúpenie servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ul. 17 novembra 1-CVT (Centrum výpočtovej techniky), Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
10.04.2017 10:00
6,00 ks
2 864,21
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2017 09:40
23.03.2017 10:30
23.03.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2017 10:24 - Vstupná ponuka | 2 864,21 | € | Cena s DPH |
23.03.2017 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 862,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: