35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
00683264
INTEC PHARMA s.r.o.
Elektrárenská 4, Bratislava, 83104, SVK
antitrombín III 500IU
antikoagulanciá, antitrombotiká
Tovar, Služba
1. antitrombín III 500IU
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Účinná látka antitrombinum III 500IU | liekovka | 1700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ATC skupina : | B01ABO2 |
Názov účinnej látky : | antitrombinum III 500IU |
Množstvo účinnej látky v mernej jednotke | 500IU |
Cesta podania : | pre infúzne podanie |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 24 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa dodanie dodacieho listu a faktúry v elektronickej podobe PharmNetu, ale nie je to podmienkou účasti. |
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote 60 dni od jej písomného doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. |
Lehoty podľa doby použiteľnosti tovaru sú nasledovné: |
-a) pri dobe použiteľnosti 3-5 rokov: - vrátenie tovaru kúpeného 6 mesiacov pred koncom doby použiteľnosti, |
-b) pri dobe použiteľnosti tovaru 2 roky: - vrátenie tovaru kúpeného v období 3 mesiace pred koncom doby jeho použiteľnosti, |
-c) pri dobe použiteľnosti tovaru 1 rok: - vrátenie tovaru kúpeného v období 1 mesiac pred koncom doby jeho použiteľnosti. |
Návod na použitie v slovenskom jazyku. |
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Požaduje sa dodanie tovaru: |
do 24 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod. (dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo telefonicky požiadať kupujúceho o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas), |
s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy, dodaný druh tovaru, jeho množstvo, ŠUKL kód, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH, s DPH. |
Miesto dodania a oprávnená osoba objednávateľa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy. |
Požaduje sa v lehote do 5 pracovných dní a pred fyzickým plnením zmluvy, predložiť na adresu objednávateľa v uzatvorenej obálke s heslom " Antitrombín III 500IU " nasledovné dokumenty: |
-kópia dokladu o registrácii lieku v SR |
- neoverenú fotokópiu povolenia MZ SR na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. iného ekvivalentného dokladu, ktorý nahrádza požadované povolenie. |
-cenník ( jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena s DPH ) |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black-list) trhoviska. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou, alebo môže od zmluvy odstúpiť. |
Podľa §187 ods. 8 ZOVO sa komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní do 18. októbra 2018 bude uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky, podľa § 20 ods. 1, alebo ich kombináciou. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
05.04.2017 08:19 — 05.04.2019 00:00
1 700,00 liekovka
139 060,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2017 08:20
24.03.2017 08:18
24.03.2017 08:33
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.03.2017 09:21 - Vstupná ponuka | 136 000,00 | € | Cena bez DPH |
24.03.2017 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 134 852,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: