30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
36013498
ENERGIO-PTS spol. s r.o.
Kremnička 5A, Banská Bystrica, 97405, SVK
Dodávka chladiaceho boxu a mraziaceho boxu
chladiaci box, chladiace zariadenie, mraziaci box
Tovar, Služba
1. Dodávka chladiaceho boxu a mraziaceho boxu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka a montáž 1 ks chladiaceho boxu a 1 ks mraziaceho boxu na chladenie a mrazenie tiel a úprava priestoru, kde bude chladiaci a mraziaci box umiestnený. |
Dodávka a montáž 2 kompletov nových chladiarenských technológií na chladenie a mrazenie tiel, vrátane úpravy priestoru, kde budú boxy umiestnené, odstránenie pôvodných nepotrebných častí boxov, ich likvidácia a likvidácia odpadu, dopravy nových boxov, montáže, spustenia do prevádzky, zaškolenia pracovníkov pri obsluhe na pracovisku objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Dodávka a montáž chladiaceho boxu pre chladenie tiel a úprava priestoru | ks | 1 | ||
2. Dodávka a montáž mraziaceho boxu pre mrazenie tiel a úprava priestoru | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Chladiaci box: | |
- Chladiaci panelový box z bielych hladkých PUR panelov o hr. 75 mm o vnútorných rozmeroch 3000 x 2750 x 2200 mm s obídením stĺpa pri dverách, | |
- panely z vnútornej strany z Al. plechu a z vonkajšej strany z pozinkovaného plechu, prevedenie so zámkovým systémom bez panelovej podlahy, | |
- ochrana vnútorných panelových stien proti ich mechanickému poškodeniu plastovou doskou 150 x 20 mm – 2x nad sebou s mont. skrutkami, kompletný montážny materiál – profily “U“ a „L“ Al. plechu, nity a iné, demontáž pôvodnej chladiacej jednotky a jej likvidácia, úprava stropu a podlahy pre postavenie boxu, montáž boxu, | |
- predná panelová stena o hr. 75 mm o rozmeroch 2850 x 6000 mm z pozinkovaného plechu, panely so zámkovým systémom, | |
- panely na pripojenie prednej steny k aktuálnemu boxu, | |
- otočné dvere CHO 1000 x 2000 mm o hr. 80 mm v PUR zárubni s bezpečnostným otváraním z vnútra boxu, | |
- profily z Al. plechu - „U“ na prekrytie obvodu panelov, „L“ na pripojenie panelov v otvore k pôvodnému boxu, vybratie 2 ks pôvodných dverí a ich likvidácia, | |
- skrutky na upevnenie panelovej steny na murovanú stenu, nity, tmel, pred dverami šikmý nájazd s protišmykovým plechom o hr. 4 mm, | |
- montáž prednej panelovej steny, vyrezanie otvoru pre otočné dvere CHO 1000 x 2000 mm, montáž dverí, | |
- vyrezanie otvoru pre stenovú blokovú jednotku Zanotti MGM 213 161F a jej montáž do panelovej steny. | |
2. Mraziaci box: | |
- Panely o hr. 75 mm v prevedení z vnútra nerezový plech a z vonkajšej strany biely pozinkovaný plech, | |
- vnútorné rozmery 1000 x 2500 x 1600 mm, vonkajšie 1150 x 2650 x 1750, | |
- mraziarenské vyhrievané dvere 1 ks, | |
- PUR panelová nerezová podlaha, | |
- vnútorná nerezová výbava pre 2 podnosy, | |
- nerezový podnos pre telo 2 ks, | |
- bloková mraziaca stropná jednotka Zanotti BSB 125 T161F, | |
- montáž boxu, vnútornej výbavy a stropnej jednotky BSB. | |
Blokové jednotky: | - Blokové jednotky majú automatické odmrazovanie výparníka a je ich možné nastaviť: |
- u chladiacich na teploty od -5 do +10 ºC | |
- u mraziacich na teploty od -15 do -18 ºC | |
- K jednotkám je potrebné len priviesť istené el. káble na 230 V resp. 400 V. | |
Potrebné montážne práce: | |
- demontáž pôvodnej chladiacej jednotky, odsatie chladiva, demontáž pôvodnej jednotky a výparníka a ich likvidácia, | |
- úprava stien, stropu, prednej steny po vybúraní 2 ks dverí, úprava podlahy, odvoz starých dverí a odpadu a ich likvidácia, | |
- montáž boxu a plastových ochrán stien, | |
- montáž prednej steny - vyrezanie otvoru pre dvere, upevnenie panelovej steny na murovanú stenu a pripojenie panelov k pôvodnému boxu, osadenie prahu dverí a montáž otočných dverí, | |
- montáž jednotky - vyrezanie otvoru pre stenovú blokovú jednotku, montáž jednotky do panelovej steny. | |
Elektroinštalácia a iné: | |
- elektrické káble, PVC žľaby, príchytky, hmoždinky, skrutky atď. | |
Osvetlenie boxov: | |
- Špeciálne svietidlá do mrazu, špeciálne elektronické štartre, žiarivky a prechodky do mrazu. | |
Rôzne: | |
- odstránenie pôvodných nepotrebných častí chladiacich boxov a ich likvidácia, | |
- likvidácia vzniknutého odpadu, | |
- doprava nových boxov, montáž, spustenie do prevádzky, | |
- zaškolenie pracovníkov pri obsluhe na pracovisku. |
Názov |
1. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať 1 ks chladiaci box a 1 ks mraziaci box na chladenie a mrazenie tiel (ďalej len ,,chladiace boxy“ alebo ,,tovar“) na miesto plnenia vrátane služieb spojených s dodávkou, vrátane úpravy priestoru, kde budú chladiace boxy umiestnené, odstránenia pôvodných nepotrebných častí chladiacich boxov a likvidácie, dodania a dopravy nových boxov, montáže, spustenia do prevádzky, zaškolenia pracovníkov pri obsluhe na pracovisku objednávateľa v zmysle Technickej špecifikácie predmetu. |
Predmetom zmluvy sú murárske práce súvisiace s plnením predmetu zmluvy a vysprávka vonkajších a vnútorných stien a vonkajšej a vnútornej podlahy po rekonštrukcii boxov s kompletnou inštaláciou, sfunkčnením, zaškolením obsluhy, záručným servisom a záväzok objednávateľa prevziať predmet zmluvy a zaplatiť kúpnu cenu podľa dodaného rozpisu. |
2. Predmetom tejto zmluvy je i záväzok dodávateľa vykonať bezodplatne počas záručnej doby záručný servis a servisné prehliadky tovaru dodaného na základe tejto zmluvy podľa odporúčaní a pokynov výrobcu. |
3. Predmetom tejto zmluvy je tiež poskytovanie služieb spojených s dodávkou tovaru, s kompletnou inštaláciou a sfunkčnením, vrátane zaškolenia obsluhy a odvozu a likvidácie obalového materiálu a odpadu vzniknutého pri inštalovaní tovaru a stavebných úpravách. Predmetom tejto zmluvy je aj vynesenie, vyloženie a montáž tovaru na miesto určené objednávateľom. |
4. Súčasťou dodávky tovaru je aj odovzdanie všetkých dokladov a dokumentov týkajúcich sa predmetu tejto zmluvy, preukazujúcich pôvod tovaru a jeho riadnu prevádzkyschopnosť. Zároveň dodávateľ odovzdá objednávateľovi aj všetky príručky a návody potrebné pre riadnu obsluhu predmetu tejto zmluvy. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy nový, v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy, bez závad a v dohodnutom termíne. Dodávateľ pri dodávke tovaru zabezpečí aj jeho montáž a odskúšanie. Objednávateľ sa zaväzuje, že predmet zmluvy prevezme a uhradí za neho dohodnutú kúpnu cenu. |
6. Kúpna cena bude uhradená objednávateľom na základe faktúry vyhotovenej dodávateľom po dodaní tovaru a vykonania inštalácie a služieb s tým spojených v zmysle objednávky. |
7. Miestom plnenia predmetu zmluvy je Banská Bystrica, ktoré bude špecifikované vo vyhotovenej objednávke s presnou adresou, telefónnymi číslami a kontaktnou osobou objednávateľa. |
8. Dodávateľ je povinný tovar dodať, namontovať a odskúšať po obdržaní písomnej objednávky v dodacej lehote 40 dní od obdržania písomnej objednávky. Objednávku vyhotoví objednávateľ. Objednávateľ môže v objednávke stanoviť aj dlhšiu dodaciu lehotu v závislosti od náročnosti dodávky a druhu dodávaného tovaru. |
9. Objednávku je objednávateľ povinný zaslať dodávateľovi poštou, alebo e-mailom. Objednávka musí obsahovať názov a typové označenie objednávaného predmetu zmluvy, množstvo (počet kusov), presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu zodpovednú pre danú dodávku s uvedením čísla telefónu a fakturačné údaje. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať dodanie tovaru podľa svojich potrieb kedykoľvek v priebehu platnosti zmluvy. |
10. Predmet tejto zmluvy sa považuje za dodaný dňom prevzatia predmetu objednávky kontaktnou osobou objednávateľa určenou v objednávke, odovzdávacím – preberacím protokolom, po inštalácii dodaného tovaru, sfunkčnenia dodaného tovaru, jeho odskúšania a zaškolenia jeho obsluhy. Kontaktná osoba objednávateľa potvrdí prevzatie predmetu objednávky podpisom a odtlačkom pečiatky na preberacom protokole, resp. dodacom liste. Dodací list podpisujú poverení zamestnanci dodávateľa a objednávateľa. Dodací list je podkladom na úhradu faktúry (prípadne môže byť faktúra zároveň aj dodacím listom). |
11. Záručná doba na predmet zmluvy je najmenej 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom, pokiaľ výrobca dodaného tovaru neposkytuje dlhšiu záručnú dobu. Počas záručnej doby bude dodávateľ poskytovať objednávateľovi bezplatný servis a údržbu dodaného tovaru. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať objednávateľovi servis dodaného tovaru v záručnej dobe bezplatne. |
13. Po uplynutí záručnej doby má objednávateľ právo požiadať dodávateľa o vykonanie pozáručného servisu. Cena pozáručného servisu bude stanovená dohodou zmluvných strán. |
14. V prípade, že dodávateľ poruší akúkoľvek z povinností uvedených v zmluve, má objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 200,00 EUR za každé porušenie povinnosti. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody v plnej výške spôsobenej objednávateľovi porušením povinností dodávateľa. |
15. Dodanie bude realizované na základe objednávky. |
16. Dodávateľ uvádza všetky ceny zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. |
17. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. |
18. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej špecifikácii, predstavuje to podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od zmluvy. |
19. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorý bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
20. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobcu alebo výrobku, objednávateľ pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa považuje výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené v opise. |
21. Objednávateľ sa zaväzuje do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy poskytnúť presnú adresu miesta plnenia a kontaktnú osobu. |
22. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, alebo do kompletného dodania predmetu zmluvy. |
23. Zmluvu možno vypovedať v priebehu jej platnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota sú 2 mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
nám. L. Svobodu 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
04.04.2017 08:00 — 03.04.2018 18:00
2,00 ks
17 940,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2017 09:48
23.03.2017 14:00
23.03.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.03.2017 11:11 - Vstupná ponuka | 17 934,00 | € | Cena s DPH |
23.03.2017 07:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: