00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Servis a oprava tlačiarní
servis, údržba, oprava
Služba
1. Servis a oprava tlačiarní
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis a bežná oprava tlačiarní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servis a bežná oprava tlačiarní | hodín | 320 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlačiarne hlavne týchto značiek: Canon, Epson, OKI, Panasonic, Ricoh, Samsung, Hewlett Packard, Lexmark, Brother, Konika Minolta, Toshiba, Xerox, a iných značiek | 500 ks |
Bežná oprava a údržba zariadení | tlačiarne |
Vybratie zaseknutého papiera | tlačiarne |
Vyčistenie alebo výmena optického valca | tlačiarne |
Výmena polámaných úchytov podávača papiera | tlačiarne |
Oprava alebo výmena motora na posuv papiera | tlačiarne |
Oprava alebo výmena ozubených remeňov | tlačiarne |
Názov |
Jednotlivé činnosti budú realizované v priestoroch objednávateľa, v ojedinelých prípadoch v sídle dodávateľa, doprava na jeho náklady. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť oprávnenie na požadovanú činnosť |
Servisný zásah sa požaduje do 3 hodín od nahlásenia poruchy |
V prípade opakovaného nedodržania termínu nástupu na odstránenie porúch vzniká objednávateľovi nárok na odstúpenie od zmluvy |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. K faktúre musí byť priložený súpis vykonaných prác a dodaného materiálu s dokladom o nákupe náhradných dielov. |
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky, potrebné príslušenstvo, dopravu na konkrétne pracovisko objednávateľa vrátane všetkých poplatkov a príplatkov. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
V prípade, že odberateľ obdržal faktúru, ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu, je oprávnený ju vrátiť za účelom jej doplnenia alebo vystavenia novej faktúry. Počas tejto doby neplynie lehota jej splatnosti. |
Náhradné diely musia byť nové, nepoužívané, nerepasované |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom)objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo |
Objednávateľ bude akceptovať cenu dodaného materiálu vyššiu max. o 10% ako je cena tovaru získaná prieskumom trhu u iných predajcov. |
Jednotková cena za prácu vrátane dopravy na miesto výkonu prác bude stanovená s DPH v eur za 1 hodinu. |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi cenu za hodinu práce so zarátaním dopravy na miesto výkonu prác. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach alebo do vyčerpania sumy podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Predmet činnosti sa uskutoční na základe samostatných objednávok elektronicky alebo telefonicky, v ktorých objednávateľ uvedie požadovaný termín a miesto poskytnutia služby. |
Množstvo hodín je iba predpokladané. Je určené na základe predchádzajúcej potreby objednávateľa a bude objednávateľom upravované počas platnosti zmluvy podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
4 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.03.2017 13:37
23.03.2017 11:00
23.03.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.03.2017 09:40 - Vstupná ponuka | 4 800,00 | € | Cena s DPH |
21.03.2017 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: