30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
13959603
Juraj Spišák - Majster Papier
Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Dodávka príslušenstva a doplnkov k sanitárnemu zariadeniu
sanita, kúpeľňa, kúpeľňové doplnky, sanitárne zariadenie
Tovar, Služba
1. Dodávka príslušenstva a doplnkov k sanitárnemu zariadeniu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie zásobníkov toaletného papiera, zásobníkov skladaných utierok a zásobníkov hygienických sáčkov, dávkovačov mydla a vône, odpadkových košov, zrkadiel a iného kúpeľňového vybavenia do vybraných priestorov zrekonštruovanej budovy objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Zásobník toaletného papiera | ks | 23 | ||
2. WC kefa | ks | 23 | ||
3. Kôš odpadkový 5 l | ks | 27 | ||
4. Dávkovač mydla 1/2 l | ks | 44 | ||
5. Dávkovač mydla 1/4 l | ks | 15 | ||
6. Dávkovač mydla a dezinfekcie 1/2 l | ks | 2 | ||
7. Zásobník skladaných utierok | ks | 38 | ||
8. Zrkadlo | ks | 31 | ||
9. Dávkovač vône | ks | 13 | ||
10. Zásobník hygienických sáčkov | ks | 17 | ||
11. Háčik kúpelňový | ks | 29 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Zásobník toaletného papiera: | - v roliach o priemere 19 cm, prevedenie: nástenný, uzamykateľný, materiál: ABS plast, farba: biela, vrátane inštalácie |
2. WC kefa: | - prevedenie: nástenná, materiál: nerez, dizajn: oblý, vrátane inštalácie |
3. Kôš odpadkový 5 l: | - objem: 5 l, prevedenie: zatvárateľný s pedálom (nášlapný), s vnútornou vyberateľnou plastovou nádobou, materiál: nerez, dizajn: guľatý |
4. Dávkovač mydla 1/2 l: | - objem: 0,5 l, prevedenie: nástenný, možnosť dolievania mydla, uzamykateľný, materiál: nerez, dizajn: oblý, vrátane inštalácie |
5. Dávkovač mydla 1/4 l: | - objem: 0,25 l, prevedenie: nástenný, možnosť dolievania mydla, materiál: nerez, dizajn: oblý, vrátane inštalácie |
6. Dávkovač mydla a dezinfekcie 1/2 l: | - objem: 0,5 l, prevedenie: nástenný, možnosť ovládania lakťom, materiál: plast, vrátane inštalácie |
7. Zásobník skladaných utierok: | - na skladané papierové utierky o rozmeroch 21x25 cm (v zloženom stave 21x8,5 cm), kapacita: 500 ks utierok, prevedenie: nástenný, uzamykateľný, materiál: ABS plast, farba: biela, vrátane inštalácie |
8. Zrkadlo: | - rozmery: 40 x 50 cm, bez rámu, zabrúsené hrany, vrátane inštalácie |
9. Dávkovač vône: | - elektronický, na batérie, možnosť nastavenia dávkovania (intervalu) |
10. Zásobník hygienických sáčkov: | - kapacita: 25 ks sáčkov na dámske hygienické vložky, nástenný, vrátane inštalácie |
11. Háčik kúpelňový: | - jednoháčik, prevedenie: nástenný, materiál: nerez, dizajn: oblý, vrátane inštalácie |
Nástenné položky: | - inštalácia pomocou montážneho materiálu (nie samolepiace, nie prísavkou) |
Zrkadlá: | - inštalácia lepením |
Nerez: | = nerezová oceľ matná |
Názov |
1. Požiadavky na plnenie: |
1.1 Rozhodujúcim kritériom je najnižšia cena v EUR s DPH za položky uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
1.2 Cena je určená vrátane dopravy na miesto plnenia aj s vyložením do objednávateľom určenej miestnosti a všetkými ostatnými nákladmi vynaloženými na dodávku tovaru (vybalenie, montáž, inštalácia tovaru a likvidácia obalov). |
1.3 Adresa miesta plnenia: Košice. |
1.4 Plnenie bude poskytované na základe objednávky vystavenej objednávateľom. |
1.5 Konkrétne plnenie bude špecifikované v objednávke stanovením druhu tovaru, požadovaného množstva, ceny, adresy miesta dodania a osoby poverenej objednávateľom na prevzatie tovaru. |
1.6 Za doručenie objednávky sa považuje aj jej zaslanie elektronickou poštou na e-mailovú adresu, ktorú dodávateľ oznámil objednávateľovi. |
1.7 Fakturácia sa bude realizovať za plnenie vyplývajúce z objednávky a musí okrem povinných náležitostí obsahovať číslo zmluvy, číslo objednávky, druh tovaru, mernú jednotku, požadované množstvá, jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH ku každej položke tovaru, cenu celkom bez DPH za položku a celkovú cenu s DPH za položku v súlade s podrobným rozpisom jednotkových cien predloženým dodávateľom. |
1.8 Podkladom pre fakturáciu bude preberací protokol dodávateľa, potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zákazky. |
1.9 Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
Faktúra podlieha povinnosti zverejnenia faktúry na tovary a služby podľa § 5 ods. 2 zákona č. 211/2010 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
1.10 Po dodávke a inštalácii tovaru prebehne fyzická prebierka, na základe ktorej bude podpísaný preberací protokol o prevzatí a inštalácii tovaru. Prípadné nezrovnalosti budú riešené reklamáciou. |
1.11 Odovzdávanie a preberanie objednaného tovaru budú vykonávať kontaktné osoby objednávateľa a dodávateľa. |
1.12 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez viditeľného poškodenia. |
1.13 Na jednotlivé plnenia objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
1.14 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t. j. 12 mesiacov, odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do dňa uplynutia doby, na ktorú bola uzatvorená alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu zmluvy vrátane DPH, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
2. Záväzky dodávateľa: |
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailovú adresu pre zasielanie objednávok. |
2.2 Dodávateľ je povinný predložiť do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy „Cenovú kalkuláciu“ (formát tabuľky – doplniť jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH za každú položku. Celková cena s DPH za položky uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky musí byť v súlade s celkovou vysúťaženou cenou. Predlohu tabuľky „Cenová kalkulácia“ poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy objednávateľ. |
2.3 Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platných noriem. |
2.4 Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky potvrdiť objednávateľovi e-mailom jej doručenie. |
2.5 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi plnenie v objednávke najneskôr do tridsiatich kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávky, prípadne v inej vopred dohodnutej dodacej lehote. Dodávka tovaru na miesto plnenia a jeho inštalácia je možná len v pracovných dňoch po dohode s kontaktnou osobou. |
2.6 Dodávateľ je povinný odovzdať osobe poverenej na prevzatie tovaru preberací protokol. |
2.7 Plnenie má vady, ak nezodpovedá technickej špecifikácii, ak je dodané v rozpore s objednávkou, so zmluvou alebo ak má zjavné vady. Dodanie plnenia s akoukoľvek vadou sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od zmluvy. V prípade, ak dodávateľ poruší povinnosti upravené v tejto zmluve, má objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 100,-€ za každé porušenie povinnosti. Týmto nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
2.8 V prípade nedodržania dohodnutého časového harmonogramu dodania tovaru dodávateľom bez objednávateľom akceptovaného odôvodnenia má objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi vo výške 0,05% z ceny predmetu zmluvy, a to za každý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
2.9 Zaplatením zmluvnej pokuty alebo úroku z omeškania nezaniká povinnosť riadne splniť danú povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy. |
3. Záväzky objednávateľa: |
3.1 Objednávateľ poskytne dodávateľovi predlohu tabuľky „Cenová kalkulácia“ (v zmysle bodu 2.2) do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy poskytnúť presnú adresu miesta plnenia a kontaktné osoby (osoby poverené na prevzatie tovaru). |
3.3 Objednávku je objednávateľ povinný zaslať dodávateľovi poštou alebo e-mailom. Objednávka musí obsahovať názov a typové označenie objednávaného predmetu zmluvy, množstvo, presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu zodpovednú pre danú dodávku s uvedením čísla telefónu a fakturačných údajov. |
4. Záručné podmienky a reklamácia: |
4.1 Záručná doba - minimálne 24 mesiacov. |
4.2 V prípade reklamácie tovaru v rámci záručnej doby dodávateľ zabezpečí výmenu, príp. opravu tovaru a hradí všetky náklady s tým spojené (aj dopravu). |
5. Cena: |
5.1 Cena za predmet zmluvy je stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s doručením, vyložením a inštaláciou tovaru v objednávateľom určených miestnostiach a všetky ostatné náklady vynaložené na dodávku tovaru. |
6. Trvanie zmluvy: |
6.1 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
7. Ukončenie zmluvy: |
7.1 Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 2 - mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Ipeľská č. 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
04.04.2017 08:00 — 03.04.2018 18:00
1,00 komplet
10 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2017 09:38
23.03.2017 14:00
23.03.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2017 13:59 - Vstupná ponuka | 10 800,00 | € | Cena s DPH |
23.03.2017 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 799,88 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: