35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
35887117
Roche Slovensko, s.r.o.
Pribinova 7828/19, Bratislava, 81109, SVK
Diagnostické súpravy
reagenciá, klinická biochémia, diagnostické súpravy
Tovar, Služba
1. Diagnostické súpravy
|
|
---|---|
Funkcia |
Reagenciá pre biochemické vyšetrenia séra, plazmy, moču pacientov, do biochemického analyzátora Cobas 6000 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CRP 3. gen. 250 | ks | 85 | ||
Elecsys HBsAg+CS Gen. 2100 | ks | 40 | ||
Elecsys Myoglobin STAT 100 | ks | 70 | ||
Elecsys proBNP Gen. 2100 | ks | 70 | ||
Elecsys hs TnT STAT 100 | ks | 100 | ||
Elecsys TSH 200 | ks | 25 | ||
Integra CREP2 250 | ks | 180 | ||
Elecsys PCT Brahms 100 | ks | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výroba reagencií musí byť v súlade s ISO normami | áno |
Návody k používaniu budú v slovenskom jazyku | áno |
Bezpečnostné listy budú dodané s prvou dodávkou reagencií | áno |
Dodávky tovaru s teplotným monitoringom garantujúcim dodržanie správnej teploty a transportu tovaru | áno |
Potvrdenie /licencia/ o odbornej aplikačnej podpore vydané výrobcom | áno |
Možnosť vzdialenej správy /remote access/pre online riešenie aplikačných či servisných problémov lekárskych prístrojov | áno |
Hotline – aplikačná podpora a riešenie urgentných požiadaviek prostredníctvom vzdialeného prístupu do 2 hodín počas prac dní od 7,00-17,00 hod | áno |
Nástup pri riešení urgentných aplikačných a servisných požiadaviek | do 48 hodín od nahlásenia |
Garantovanie dodávok tovaru od doručenia objednávky | do 5 pracovných dní |
Názov |
1. Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb |
b) miesto dodania a oprávnená osoba objednávateľa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy |
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky, ŠUKL kód |
3. Platobné podmienky: |
Objednávateľ uhradí kúpnu cenu: |
- na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru |
- splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak |
4. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru |
2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky |
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi |
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť dobropis |
5. Objednávateľ požaduje predloženie dokladov v uzatvorenej obálke s heslom " Diagnostické súpravy", v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy doklady, ktorými preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar: |
a) prospektový materiál ponúkaného tovaru: |
- na CD/DVD nosiči vo formáte, ktorý umožňuje bezproblémovú tlač, |
- musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností na tovar, |
- musí byť predložený v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku, resp. v anglickom jazyku; |
b) neoverenú kópiu Potvrdenia ŠUKL k tovaru - výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok,resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie, |
c) Ponukový list, v ktorom dodávateľ uvedie: |
- katalógové číslo ponúkaného tovaru, |
- názov ponúkaného tovaru, |
- ŠUKL kód ponúkaného tovaru, |
- mernú jednotku ponúkaného tovaru, |
- jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru, |
- sadzbu DPH, |
- jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru. |
6. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať objednávateľa : |
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.), |
b) a o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov, |
c) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov, resp.ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od zmluvy odstúpiť. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č. 315/2016 Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1. februára 2017. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
V súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní odovzdávanie podkladov a komunikácia (ďalej len „informácie“) medzi obstarávateľskou organizáciou a uchádzačmi sa môže do 18.10.2018 uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo faxom, podľa § 20 ods. 1,alebo ich kombináciou. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
04.04.2017 10:19 — 04.04.2018 00:00
630,00 ks
207 911,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.03.2017 10:23
23.03.2017 10:20
23.03.2017 10:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.03.2017 14:41 - Vstupná ponuka | 207 911,00 | € | Cena bez DPH |
22.03.2017 14:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 207 911,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: