00164429
Ústredie ľudovej umeleckej výroby
Obchodná 64, Bratislava, 81611, SVK
36639192
SLIVKA group, s.r.o.
Mládežnícka 17, Zvolen, 96001, SVK
Zabezpečenie pomocných manipulačných prác
sťahovanie, premiestňovanie, pomocné práce, sťahovacie práce,
Služba
1. Zabezpečenie pomocných manipulačných prác
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pomocných manipulačných prác , brigádnicke práce |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet hodín (celkovo) | hodina | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis | Zabezpečenie služby ( výkonu prác) do 48 hodín od zaslania požiadavky. Požiadavka bude zaslaná elektronicky s upresnením počtu pracovníkov, počtu objednaných hodín a miesta plnenia na určenú |
Popis | kontaktnú adresu dodávateľa ( poskytovateľa). Po potvrdení prijatia požiadavky (elektronicky) bude následne zaslaná poštou písomná objednávka pre potreby fakturácie. |
Popis | Pomocné a manipulačné práce, nakládka, vykládka, sťahovanie, |
Popis | Miesta výkonu: Bratislava- Staré mesto, Stupava, Banská Bystrica, Košice, Tatranská Lomnica. |
Názov |
Rámcová dohoda na 12 mesiacov s čiastkovým plnením formou písomných objednávok. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie predmetu zmluvy, vrátane dopravy na miesto plnenia. Zmluvná cena predstavuje násobok jednotkovej ceny a údaju Maximum uvedenej v technickej špecifikácií predmetu obstarávania. |
Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavenej faktúry. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Všetky hodiny budú uhradené dohodnutými jednotkovými cenami podľa skutočne odpracovaných a objednávateľom potvrdených hodín a počtom pracovníkov. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť jednotkové ceny vrátane DPH do 7 dní od uzatvorenia zmluvy - elektronicky (sken) |
Spísanie a odovzdanie odovzdávacieho a preberacieho protokolu - výkaz práce. |
Dodávateľ zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov v oblasti bezpečnosti práce. Dodávateľ zodpovedá za škody na majetku alebo ujmu na zdraví, ktoré vzniknú počas pracovného času pracovníkov. |
Dodávateľ je povinný pred začatím príslušných prác predložiť objednávateľovi stanovisko technika BOZP k zabezpečeniu bezpečnosti a ochrany zdravia. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia. |
Obchodná 64, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Rozsah v zmysle tech. špec. pre údaj Maximum
4 320,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.03.2017 14:18
24.03.2017 11:00
24.03.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.03.2017 15:55 - Vstupná ponuka | 4 320,00 | € | Cena s DPH |
24.03.2017 06:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 308,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: