• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2017 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2017 10:16
  •    Zrušenie zákazky
    22.03.2017 10:19

Detail zákazky Z201712224

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2017 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2017 10:16
  •    Zrušenie zákazky
    22.03.2017 10:19

Základné údaje

Z201712224

OF-123076

zrušená

Objednávateľ

00606723

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach

Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázový nechemický materiál z plastov 2017

Pipety jednorázové,špičky jednorázové,odberové striekačky,striekačky,odberové ihly,ihly na striekačky,skúmavky jednorázové

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33141000-0 - Jednorazový nechemický lekársky spotrebný materiál a hematologický spotrebný materiál

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázový nechemický materiál z plastov 2017
Funkcia
Jednorázový nechemický materiál z plastov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bakteriologická očkovacia kľučka 1 ul biela, sterilná,PS, dĺžka 198mm ks 1 1000
Reagenčná nádoba 0,2ml, PP, sterilné ,biosphere čistota sterilné, bez DNA, DNase / RNázy, PCR inhibi., ATP a pyrogénne látky / endotoxíny), transparentné, tenkostenné, , 250 pcs./bag; dĺžka 21,7mm ks 1 500
Reagenčná nádoba 1,5ml, sterilná, biosphere čistota PP, 39 x 10,8mm, 30000xg,s pripojeným uzáverom ks 1 1000
Reagenčná nádoba 1,5ml, sterilná, ,PP,s pripojeným uzáverom; dĺžka 39mm; priemer 10,8mm; ks 1 1000
Bezpečnostná odberová ihla S-Monovette,čierna 22G, dľžka 38mm,s možnosťou pripojenia na membránový skrutkový uzáver ks 1 300
Transfer pipeta jednorázová sterilná 3,5ml, jednotlivo sterilne balená, dĺžka 156mm,LD-PE ks 1 8500
Skúmavka jednorázová 13ml, PP, 95x16,8mm, 5000xg,s guľatým dnom; balenie 500ks v sáčku ks 1 1500
Skúmavka pre odberové médium 13ml, PP, 101x16,5mm,s guľatým dnom, skrutkový uzáver; 4000g ks 1 2500
Odberové striekačky S-Monovette 10ml s 9NC, 92x16mm,bez preparácie, skrutkový uzáver, biely ks 1 50
Odberové striekačky S-Monovette 4,5ml,92x11m,bez preparácie, skrutkový uzáver, biely ks 1 300
Pipetové špice 100-1000ul,dĺžka 72mm,PP, s kalibračným krúžkom; priemer 9 mm; pre pipety Eppendorf, Gilson, Biohit, Socorex, Finnpipette ks 1 1000
Pipetové špice s filtrom, biosphere, 100-1000ul, dĺžka 72m,priemer 9 mm; vhodné pre pipety Eppendorf, Gilson, Biohit, Finnpipette, značky a Socorex ks 1 1500
Pipetové špice s filtrom, biosphere, 2-200 ul,PP; dĺžka 51 mm,; priemer 8 mm; vhodné pre Eppendorf, Gilson, Finnpipette, Biohit, značky a Socorex ks 1 2304
Pipetové špice 20-200 ul, žlté, dĺžka 51mm,vhodné pre Eppendorf, Gilson, Finnpipette, Biohit, ks 1 35000
Špička na HANDY STEP 5ml (dávkovač) Brand ks 1 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
* Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia.
* Objednávateľ požaduje na predmet zákazky naceniť maximálne udávané množstvá.
* Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky.
* Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke.
* Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou.
* Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa presného harmonogramu zaslaného objednávateľom.
* Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 5 dní (120 hodín) od doručenia objednávky.
* Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry.
* Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku.
* Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu.
* Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo čiastočne meniť množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa prevádzkových potrieb.
* Fakturácia bude realizovaná na základe objednávok skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb.
* Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo predmetu zákazky podľa čiastkových objednávok.
* Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality a najneskoršie doby expirácie
* Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
* Za predmet reklamácie sa môžu považovať poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov.
* Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
* Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

24.03.2017 10:17 — 23.03.2018 10:17

1,00 cena celkom

1 300,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.03.2017 12:19

22.03.2017 10:16

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2017 10:31

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 353
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2017 11:46 - Vstupná ponuka 1 300,00 € Cena s DPH
17.03.2017 11:46 - Najvýhodnejšia ponuka 1 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS