42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
31733671
K - TEST, s.r.o.
Letná 40, Košice, 04260, SVK
Analyzátor spalín s príslušenstvom
analyzátor spalín, analyzátory plynu
Tovar, Služba
1. Analyzátor spalín s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Nový analyzátor spalín s príslušenstvom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Analyzátor spalín s príslušenstvom | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Min požadované funkcie analyzátora spalín: | |
- meranie O2, CO, NO, NO2, SO2, H2S s meracími rozsahmi pre spaľovanie biomasy | |
- zrieďovací modul pre vysokú koncentráciu CO | |
- výpočet alebo priame meranie CO2 (NDIR snímač) | |
- meranie teploty a ťahu spalín | |
- meranie teploty spaľovacieho vzduchu, samostatný snímač teploty | |
- výpočet účinnosti spaľovania, komínovej straty, súčiniteľa prebytku vzduchu | |
- voľba použitého paliva | |
- kontrola prietoku vzorky spalín (elektronická alebo rotameter) | |
Súčasťou analyzátora spalín je: | |
- vyhrievaná odberová sonda (vyhrievaný filter), dĺžka rúrky min.700 mm | |
- vyhrievaná odberová hadica (zamedzenie kondenzácie pri dlhodobých meraniach) | |
- peltierov chladič vzorky (zabudovaný v analyzátore alebo externý) | |
- peristaltická pumpa na odčerpávanie kondenzátu | |
- displej pre odčítanie okamžitých meraných aj vypočítaných veličín | |
- požadovaná kalibrácia prístroja | - |
PRÍSLUŠENSTVO k analyzátoru spalín: | |
1. Pamäť pre ukladanie údajov s datalogerom | |
2. Zabudovaná alebo externá tlačiareň pre okamžitú tlač analýz na mieste merania | |
3. Zber a spracovanie údajov – PC program pre vizualizáciu analýz, archiváciu, vytváranie meracích reportov. Komunikácia medzi analyzátorom a PC cez kábel alebo prostredníctvom Bluetooth. | |
4. Online prenos údajov do PC alebo na tablet – meranie v reálnom čase | |
5. Prepravný kufor pre prístroj a príslušenstvo |
Názov |
Požadovaná záruka na celý predmet zákazky je 24 mesiacov |
Tovar požadujeme dodať ako nový, nepoužívaný a plne funkčný. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie, spustenia prístroja a zaškolenia min. 3 osôb na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov, tak aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na predmet zmluvy. Súčasťou technickej špecifikácie bude aj uvedenie linku na webstránku výrobcu, z ktorej je možné overiť parametre ponúkaného tovaru, ak existuje. V prípade ak link neexistuje, objednávateľ predloží produktový list alebo ekvivalentný doklad, z ktorého bude zrejmé preukázanie všetkých požadovaných dokumentov. |
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 8.00-15.00 hod. Tovar doručený v inom čase, objednávateľ z organizačných dôvodov nepreberie. |
Požaduje sa predloženie kópie kalibračného certifikátu pri dodaní prístroja. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že nie je v reštrukturalizácií a to potvrdením príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópií originálu v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov/hospodárskych subjektov ÚVO. |
V prípade dodávateľa, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápis považovaný za zápis do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností a dodávateľ je povinný v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy nezapísané skutočnosti preukázať v zmysle § 32 ods.2 resp. 4 až 5 zákona. Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej kópii originálu. |
Požaduje sa nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od telefonického nahlásenia poruchy dodávateľovi. Objednávateľ nahlasuje vady/poruchy v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 15:00 hod. |
Požaduje sa v záručnej dobe odstránenie vady/poruchy tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 7 pracovných dní od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky. |
Požaduje sa v záručnej dobe odstránenie vady/poruchy tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 14 pracovných dní od nástupu technika na servisnú opravu pri potrebe dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky. |
Všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy (napr. dopravné náklady) v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, vrátane Úradu vlády Slovenskej Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy, a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, |
určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR. |
Ak nebudú dodržané podmienky úplného prístupu k účtovníctvu dodávateľa alebo sa preukáže, že pri získaní zákazky sa dodávateľ dopustil konania, ktoré je označené ako kolúzne správanie , alebo iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber víťazného uchádzača, a to najmä v prípade ak bude prijímateľ povinný vrátiť poskytnutý projektový grant, dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 100 % z celkovej ceny zákazky. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu financovaného z Nórskych grantov a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky. |
Zmluvné strany sú si vedomé skutočnosti, že zmluva, ako aj všetky jej prípadné dodatky, bude zverejnená na webovom sídle správcu programu eeagrants.sk a norwaygrants.sk. |
Zákazka je financovaná z nenávratného finančného príspevku a podlieha schvaľovaciemu procesu postupu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. |
Zmluva nadobudne účinnosť podľa bodu 4.3 Čl. IV Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
NPPC-Technický a skúšobný ústav pôdohospodársky, Majerská cesta 326/47, 900 41 Rovinka, Rovinka, Senec, Bratislavský, Slovenská republika
29.03.2017 08:00 — 30.04.2017 15:00
1,00 ks
17 633,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2017 13:13
20.03.2017 13:00
20.03.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.03.2017 12:02 - Vstupná ponuka | 17 633,00 | € | Cena bez DPH |
20.03.2017 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: