Z201711964
OF-121451
zrušená
17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
Preprava nemocničného humanitárneho tovaru , pre potreby nemocnice
preprava
Služba
1. Preprava nemocničného humanitárneho tovaru , pre potreby nemocnice
|
|
---|---|
Funkcia |
Preprava nemocničného humanitárneho tovaru, pre potreby nemocnice z krajín Európskej únie kamiónom |
Nepravidelná preprava, v priebehu roka 2017 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný priemer dĺžky trasy , km za jednu jazdu | km | 2050 | ||
Predpokladaná dĺžka stojného (za jednu jazdu ) | deň | 1 | ||
Predpokladaný počet prepráv, jázd | počet | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadovaná prepravná kapacita jedného vozidla | kamión s prívesom alebo návesom s celkovou hmotnosťou nad 12 ton |
Názov |
Plnenie na základe čiastkových objednávok , priebežne podľa potreby objednávateľa |
Termín poskytnutia služby je do 5. pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky |
1. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa nasledujúce údaje: |
1.1. rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre |
1.2. kontaktnú osobu dodávateľa, zodpovednú za komunikáciu so zástupcom objednávateľa, |
1.3. telefonický kontakt na kontaktnú osobu dodávateľa, |
1.4. obchodné meno dodávateľa, kontaktnú osobu dodávateľa a telefonický kontakt na kontaktnú osobu dodávateľa, ak je to relevantné, |
1.5. typ a špecifikáciu dopravného prostriedku použitého na prepravu, |
1.6. navrhovanú trasu s označením ciest, rýchlostných ciest a ciest 1. triedy, |
1.7. dátum prvej evidencie dopravného prostriedku podľa osvedčenia o evidencii. |
2. Objednávateľ posúdi údaje predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných údajov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín (dátum a čas) a miesto plnenia. |
5. Dodávateľ je povinný zabezpečiť náhradné vozidlo v prípade poruchy dopravného prostriedku od 1 do 2 hod. |
6. Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie motorového vozidla. |
7. Vozidlo musí mať platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole. |
8. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s cestou tam a späť, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča, stojné, prístavné, náklady za mýto na spoplatnené úseky ciest, parkovné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby. |
9. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
10. Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje. |
11. - Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa / |
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
30.03.2017 14:06 — 30.03.2018 14:06
51 250,00 km (vrátane stojného 25 dní )
31 246,75
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2017 09:57
21.03.2017 13:52
21.03.2017 14:07
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: