17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Server
Server
Tovar, Služba
1. Server
|
|
---|---|
Funkcia |
Server pre databázu spracovania dát |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Server - DELL PE T20 Xeon E3-1225 v3/8GB/2x1TB/DVDRW alebo ekvivalent | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Server-popis: | |
PowerEdgeTMT20, Intel® Xeon® E3-1225 v3, 3.2GHz, 8M Cache, 4C/4T, Turbo, 84W, TPM Kapacita pamäti 8 GB (2x4GB) UDIMM, 1600 MT/s, Low Volt, Single Rank, x4 Data Width Pevné disky 2x1 TB, SATA Entry, 3.5in, 7.2K RPM Hard Drive (Cabled) (možnosť až 4 diskov SATA) | |
Interná optická jednotka DVDRW | |
Napájací zdroj Power Supply, min. 290W | |
Napájací kábel European - 220V Power Cord | |
Servisné balíčky 3 Yr Next Business Day On-Site Service | |
Čipová sada min. C226 | |
Pamäť min. 4 x UDIMM | |
USB: min. 2 x USB min. 2.0, min. 2 x USB min. 3.0 predné | |
USB: min. 4 x USB min. 2.0, min. 2 x USB min. 3.0 zadné | |
Diskové pozície | |
min. šesť interných (zapojených) pevných diskov | |
štyri min. 3,5 palcové pevné disky SATA | |
dva min. 2,5 palcové pevné disky SATA (vyžadujú rozširujúce sady) | |
Sloty | |
min. 4 sloty | |
1 slot x 16 (x16, G3) | |
1 slot x 16 (x4, G2) | |
1 slot x 1 (x1, G2) | |
1 slot PCI | |
Radiče diskov | |
Radič úložiska Intel Rapid 12.X | |
Radiče RAID | |
Radič úložiska Intel Rapid 12.X | |
Komunikácia | |
min. 1 port (Intel I217LM) | |
Napájanie | |
290 W | |
Šasi | |
Mini Tower | |
Š 6,89 palce | |
V 14,173 palce | |
D 17,156 palce | |
OEM Windows Pro 10 64-Bit Slovak 1 PACK DVD | |
GIGABYTE VGA nVidia 210 1GB DDR3 (Passive) |
Názov |
POZOR!!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII „Ukončenie Zmluvy“ 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorku tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
POZOR!!! V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. |
POZOR !!! - Požaduje sa dodanie nového nepoužitého tovaru: |
- do 5 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy, |
- na dohodnuté miesto plnenia, |
- v pracovný deň od 9.00 do 15.00 hod. |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH), |
- so servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, záručný list, preberací protokol,vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
- vrátane zostavenia a inštalácie operačného systému a zaškolenia obsluhy. |
Dodávateľ je v zmysle čl VI ods. 6.1.8 2. časti OPET-u povinný písomne predložiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre Dodávateľa časť Plnenia podľa Zmluvy a bez udelenia súhlasu Objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti Plnenia.V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby (subdodávateľ) je dodávateľ zároveň povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu. |
Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
Objednávateľ požaduje min. 24 mesačnú záručnú dobu odo dňa podpísania preberacieho protokolu/dodacieho listu. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom,má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: |
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, |
- nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, |
- v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, |
- dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
záruka | min. 24 mesiacov |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
29.03.2017 08:00 — 31.03.2017 14:00
1,00 ks
729,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.03.2017 11:12
17.03.2017 12:00
17.03.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.03.2017 12:19 - Vstupná ponuka | 729,00 | € | Cena bez DPH |
17.03.2017 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 725,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: