36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelárske potreby
perá, ceruzky, zakladače, spinky, kancelárske potreby, UniBind, Batérie, AAA, AA, USB, Etikety, Zošit
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby na účely bežných administratívnych prác. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Etikety biele, samolepiace (100xA4) (balenie 100 hárkov), veľkosť 35 x 35 mm | bal | 6 | ||
2. Samolepiaci bloček neon 76 x 76 mm, rôzne farby | ks | 40 | ||
3. Pravítko 20 cm, prihladné , plastové | ks | 20 | ||
4. Spony listové 26mm, medené šípkové (1000ks = 1 krabička) | krab | 15 | ||
5. Spony listové 32 mm, zinkové, šípkové (1000ks = 1 krabička) | krab | 15 | ||
6. Spony listové 50 mm (100ks = 1 krabička) | krab | 10 | ||
7. Klipy na dokumenty 25mm čierne (1 bal = 12 ks) | bal | 20 | ||
8. Klipy na dokumenty 32mm čierne (1 bal = 12 ks) | bal | 20 | ||
9. Klipy na dokumenty 41mm čierne (1 bal = 12 ks) | bal | 20 | ||
10. Korekčná myš jednorázová, vhodná na všetky druhy atramentu, šírka stopy- 5mm, návin - min. 8m | bal | 20 | ||
11. Kartón do hrebeňovej väzby (5 bal Biela, 5 bal Modrá, 5 bal Čierna) (1 bal = 100ks) | bal | 15 | ||
12. Tlačivo priepustka, A7, blok, bezdrevný ofsetový (10 020 0) | bal | 50 | ||
13. Zošit A4 linajkový tvrdé dosky, 150 listov | ks | 30 | ||
14. A4 fólia do laminátora, 80 mic, lesklá (1bal=100ks) | bal | 25 | ||
15. Dosky spisové so šnúrkami A4 šedé, bez chrbta, pevné | ks | 2500 | ||
16. Protokol utajovaných písomností, A4, 50 listov, bezdrevný ofsetový (011663) | ks | 10 | ||
17. Samolepiace záložky 20x50 mm, 4 farby, neónové | ks | 25 | ||
18. Samolepiace etikety A4, Biele, 70x36 mm (1bal=100 hárkov) | bal | 10 | ||
19. Samolepiace etikety A4, Biele, 210 x 297 mm (1bal= 100 hárkov) | bal | 30 | ||
20. USB 32 GB, odolný,rýchly - čítanie 240 MB/S, zápis 100 MB/S, USB 3.0 (spätne kompatibilné s USB 2.0) | ks | 10 | ||
21. USB 8 GB, 3.0, kovové | ks | 30 | ||
22. USB 16 GB, 3.0, kovové | ks | 10 | ||
23. USB 32 GB, 3.0, prenosová rýchlosť 130 MB/S | ks | 5 | ||
24. Batérie GP 23 AE | ks | 10 | ||
25. Baterie AAA | ks | 50 | ||
26. Baterie AA | ks | 50 | ||
27. Obálka C6 samolepiaca, biela | ks | 10000 | ||
28. Obálka C4 samolepiaca, biela | ks | 8000 | ||
29. Obálka C5 samolepiaca, biela | ks | 4000 | ||
30. Obálka s doručenkou C4, samolepiaca, "Do vlastných rúk s opakovaným doručením" Doposielať, biela | ks | 5000 | ||
31. Unibind SteelBack A4, na 25 listov, Lišty + priehladne dosky | ks | 400 | ||
32 Unibind SteelBack A4, na 40 listov, Lišty + priehladne dosky | ks | 400 | ||
33. Registratúrny denník 100 strán (011703) | ks | 5 | ||
34. Gumičky 6 cm, 125g | bal | 20 |
Názov |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar a následne vypovedať zmluvu. |
Objednávateľ akceptuje ekologicky výhodné (environmentálne spoľahlivé) ekvivalenty požadovaných kancelárskych potrieb (napr. výrobky vyrobené zo 100% obnoviteľných zdrojov, nabíjateľné batérie a iné) v prípade ak spĺňajú požadovanú funkciu a vlastnosti stanovené objednávateľom v opisnom formulári. |
Dodávateľom dodané ekologické produkty musia byť označené príslušnou environmentálnou značkou (napr. EU ECOLABEL, Severská labuť, Modrý Anjel, Environmentálne vhodný produkt a iné) |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dodania predmetu zákazky na miesto dodania určeného objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje predložiť kontaktnej osobe objednávateľa do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy obchodné meno, resp. obchodnú značku, technické špecifikácie (v slovenskom, resp. českom jazyku), na odsúhlasenie kvality a vlastností ponúkaného predmetu zákazky. Zároveň doručí obstarávateľom rozpis jednotkovej ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis je dodávateľ povinný uviesť i vo faktúre). |
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi zoznam kancelárskych potrieb vrátane ich rozpisu cien predložený dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, následne objednávateľ elektronicky vyzve dodávateľa so žiadosťou o vysvetlenie a zároveň určí lehotu na jej doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie zoznamu kancelárskych potrieb vrátane technickej špecifikácie a rozpisu cien alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a zároveň vystaviť negatívnu referenciu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky alebo ponúkaný ekvivalent nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. Za ekvivalent bude považovaný ponúkaný predmet zákazky s minimálne rovnakými alebo lepšími parametrami požadovanými v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Predmet zákazky bude dodaný v celom objeme, nepoškodený, jednorazovo. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ dodať predmet zákazky aj pred termínom plnenia vyplývajúcim zo zmluvy. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom (potvrdenie objednávateľa o prevzatí predmetu zákazky). Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dokladu o prevzatí predmetu zákazky. |
Uvedené podmienky majú prednosť pre obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru oznámiť e-mailom mená a priezviska, čísla OP pracovníkov, ktorí dodajú predmet zákazky, ŠPZ a typ vozidla, dátum dodania predmetu zákazky. |
Slovenská republika
29.03.2017 08:00 — 19.04.2017 14:00
1,00 celá zákazka
7 753,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.03.2017 15:00
20.03.2017 09:35
20.03.2017 09:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.03.2017 11:18 - Vstupná ponuka | 7 753,25 | € | Cena s DPH |
17.03.2017 12:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 740,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: