42137004
Centrum účelových zariadení
Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK
45952671
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Senecká cesta 1881, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK
Balené lahôdkové šaláty
šalát parížsky, vlašský, feferónový, treska, utopenci
Tovar, Služba
1. Balené lahôdkové šaláty
|
|
---|---|
Funkcia |
Denné dodanie balených šalátov do všetkých zariadení obstarávateľa na celom území SR vrátane odľahlých častí. |
Rámcová dohoda platí na obdobie od 01.04.2017 do 01.04.2019. |
Dátum spotreby pri dodaní tovaru nesmie byť kratší ako 2/3 doby od dátumu výroby do dátumu najneskoršej spotreby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Parížsky šalát, balenie 1 kg | ks | 1090 | ||
Treska v majonéze, balenie 1 kg | ks | 120 | ||
Treska v majonéze, balenie 3 kg | ks | 40 | ||
Vlašský šalát , balenie 1 kg | ks | 1070 | ||
Vlašský šalát , balenie 3 kg | ks | 20 | ||
Diabolský šalát, balenie 450 g | ks | 20 | ||
Feferónový šalát, balenie 1 kg | ks | 406 | ||
Pochúťkový šalát, balenie 1 kg | ks | 400 | ||
Utopenci párty pikant, 680 g v skle | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Parížsky šalát zloženie | minimálne 35% salámy |
Treska v majonéze zloženie | treskovité ryby min. 35%, majonéza 40% |
Vlašský šalát zloženie | minimálne 35% salámy |
Feferónový šalát zloženie | minimálne 18 % feferóny |
Pochúťkový šalát zloženie | minimálne 30% salámy |
Utopenci párty pikant zloženie | špekačky s podielom mäsa minimálne 63%, pevný podiel minimálne 400 g |
Názov |
1. Denné dodanie tovaru do všetkých zariadení obstarávateľa na celom území SR vrátane odľahlých častí, konkrétne miesta plnenia budú špecifikované po uzatvorení zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo doplniť nové odberné miesta - strediska, ktoré vzniknú počas trvania uzatvorenej zmluvy. |
2. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda platí na obdobie od 01.04.2017 do 01.04.2019. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada. |
3. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá tovaru, gramáž balenia ako aj kalibráciu tovarov v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
4. Objednávka nebude zo strany dodávateľa nijako limitovaná /ani minimálnym množstvom, ani cenou/. |
5. Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. V prípade použitia ekvivalentov, musia byť tieto presne špecifikované v cenovej ponuke a musia byť odsúhlasené objednávateľom. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
7. Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní e-shopovej, telefonickej, emailovej alebo ústnej objednávky. Denná dodávka tovaru /v prípade potreby: pondelok - sobota/ musí byť vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. |
8. Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe vystavenej faktúry a potvrdeného dodacieho listu za každé stredisko zvlášť, pričom faktúry musia byť doručené Objednávateľovi najneskôr do 5 dní po uplynutí tohto obdobia. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. Na faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Ak dodávateľ bude úspešný aj v niektorej z iných zákaziek objednávateľa, fakturácia sortimentu bude vždy len samostatne v súlade s konkrétne uzatvorenou zmluvou, t.j. do fakturácie nesmie byť zahrnutý tovar z inej uzatvorenej zmluvy. |
9. V prípade dodania nekvalitného, poškodeného alebo inak nevyhovujúceho tovaru objednávateľ trvá na jeho výmene do 90 minút od neprevzatia takéhoto tovaru. |
10. V prípade, že dodávateľ ponúka komodity, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciových letákoch, e-shope, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je dodávateľ povinný predávať objednávateľovi počas trvania zľavy predmetný tovar za akciové ceny. |
11. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona o potravinách č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. Podľa Potravinového kódexu SR objednávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
12. V prípade problémov s dodávaním tovarov objednávateľ bude striktne uplatňovať princíp 3krát porušenie a následne odstúpenie od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
13. Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru alebo ukončenie Rámcovej dohody dňom 30.06.2017. |
14. Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. V prípade nespokojnosti s teplotou doručeného tovaru Obstarávateľ bude aj spätne požadovať doručenie elektronického potvrdenia o stave teploty chladenia tovaru prepravovaného vozidla v daný deň. |
15. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25 % z celkovej ceny zákazky za každú aj začatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. Tým nie je dotknutý nárok verejného obstarávateľa na náhradu škody, ktorá mu v dôsledku omeškania dodávateľa vznikne. |
16. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. |
17. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
18. Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie Zmluvy - predloženie platného potvrdenia o registrácii prevádzkarne podľa z. č. 152/95 Z.z. v znení neskorších predpisov na preukázanie súhlasu štát. orgánu s výrobou, skladov. a distribúciou predmetu zákazky do 5 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. |
19. Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie Zmluvy - predloženie platného osvedčenia regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR al. ATP certifikátu do 5 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. |
20. V prípade, ak dodávku tovaru bude Dodávateľ vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, dodávateľ predloží uzavretú Zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky do 5 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. |
Drotárska cesta 46 - kontaktná adresa, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 ks
7 180,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.03.2017 08:31
17.03.2017 09:35
17.03.2017 09:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.03.2017 07:49 - Vstupná ponuka | 7 180,00 | € | Cena bez DPH |
17.03.2017 07:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: