00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
31331131
Štatistické a evidenčné vydavateľstvo tlačív, a.s.
Plynárenská 6, Bratislava, 82109, SVK
Kancelárske potreby
kancelárske potreby, kancelársky papier, obálky, spony, ceruzky, perá, zakladače, obaly, pásky
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnych prác a pracovných činností |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelársky papier | krabica | 50 | ||
2. Spisové dosky s textilnými šnúrkami | ks | 250 | ||
3. Euroobaly na katalógy | balenie | 10 | ||
4. Úložný box na šanóny - EMBA UB3 alebo ekvivalent | ks | 300 | ||
5. Archívna škatuľa - EMBA typ II/350 alebo ekvivalent | ks | 150 | ||
6. Archívny box - EMBA typ I/110 alebo ekvivalent | ks | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Kancelársky papier - farba | biela / belosť CIE min. 146% |
1.2. Kancelársky papier - formát | A4 t.j. 297 x 210 mm |
1.3. Kancelársky papier - opacita | min. 91% |
1.4. Kancelársky papier - balenie | 1 krabica = 5 balíkov, 1 balík = 500 x A4 |
1.5. Kancelársky papier - kvalita podľa normy | STN EN 12281 |
1.6. Kancelársky papier - plošná hmotnosť | 80 g/m2 |
1.7. Kancelársky papier - určený pre zariadenie | vhodný do tlačiarenských a kopírovacích zariadení, do atramentových a laserových tlačiarní |
2.1. Spisové dosky - formát | 2 x A4/doska |
2.2. Spisové dosky - účel | na zviazanie a archiváciu dokumentov |
3.1. Eurobal na katalógy - rozmery a prevedenie | formát A4, spodný a bočný klin v šírke 23 mm, otvorené spodné rohy, otvor zhora, bez chlopne, eurodierovanie, hrúbka 170 mikro m |
3.2.Eurobal na katalógy - materiál | priehľadný, z polypropylénu |
3.3. Eurobal na katalógy - balenie | 1 balenie = 10 ks eurobalov |
4.1. Úložný box na šanóny - rozmery a prevedenie | rozmer (šírka x výška x dĺžka) 400 x 295 x 330 mm, určený na uloženie 5 ks poradačov so šírkou chrbta 8 cm, so sklápacím vekom |
4.2. Úložný box na šanóny - účel / vlastnosti | na dlhodobú archiváciu dokumentov, maximálna pevnosť a odolnosť pri stohovaní boxov |
5.1. Archívna škatuľa - rozmery a prevedenie | rozmer (šírka x výška x dĺžka) 110 x 350 x 260 mm |
5.2. Archívna škatuľa - účel / vlastnosti | odolná voči atmosférickej vlhkosti, vhodná na dlhodobé uloženie záznamov |
6.1. Archívny box - rozmery a prevedenie | rozmer (šírka x výška x dĺžka) 110 x 330 x 260 mm |
6.2. Archívny box - účel / vlastnosti | odolný voči atmosférickej vlhkosti, vhodný na dlhodobé uloženie záznamov do 25 rokov |
Názov |
1. Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia. |
2. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa - dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavenie Faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu zmluvy. |
3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy úradne overenú kópiu platného FSC certifikátu (Forest Stewardship Council) vydaný nezávislou inštitúciou, pre položku kancelárskeho papiera alebo rovnocenný doklad, ktorým potvrdzuje, že kancelársky papier je vyrábaný z dobre a zodpovedne obhospodarovaných lesov. Objednávateľ prijme aj iné dôkazy predložené Dodávateľom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa FSC požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. |
4. Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien každej položky v členení jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH a výšku DPH v EUR každej položky, celkovú cenu za položku bez DPH aj s DPH. |
5. Požaduje sa dodať predmet zákazky v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy. |
6. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
7. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľovi v tomto prípade vznikne voči Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100,- EUR. Uplatnením nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
8. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH a výšku DPH v EUR každej položky, celkovú cenu za položku bez DPH aj s DPH. |
9. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry. |
10. Skutočnosť, že Dodávateľ v čase uzatvorenia zmluvy nemá vykonaný zápis v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej "ZVO") je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak Dodávateľ nepreukáže zápis v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 ZVO v lehote najneskôr do 15 dní po uzatvorení zmluvy. |
11. Za podstatné porušenie Zmluvy sa bude považovať nedodržanie požiadaviek na plnenie predmetu zmluvy uvedených v článku II. Predmet zmluvy v ods. 2.1., 2.2.,2.3. a 2.4. a uvedené v bodoch 1., 2., 3., 4., 5.). |
Názov | Upresnenie |
1.8. Kancelársky papier - doklad preukazujúci kvalitu | požaduje sa predložiť FSC certifikát (Forest Stewardship Council) alebo rovnocenné potvrdenie (za podstatné porušenie Zmluvy sa bude považovať jeho nepredloženie) |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
28.03.2017 10:00 — 03.04.2017 10:00
1,00 balík položiek uvedený v Opisnom formulári
2 966,52
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.03.2017 08:34
17.03.2017 10:00
17.03.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.03.2017 10:01 - Vstupná ponuka | 2 965,20 | € | Cena s DPH |
17.03.2017 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 875,32 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: