17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
17323100
Askin & Co., spol. s r.o.
Martinská 31, Bratislava, 821 05, SVK
Parný kazetový sterilizátor
kazetový autokláv, kazeta,
Tovar, Služba
1. Parný kazetový sterilizátor
|
|
---|---|
Funkcia |
Kazetový autokláv na sterilizáciu pevných a dutých nástrojov, gumy destilovanou vodou v pare |
Sterilizátory pre oftalmologické nástroje a materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Parný kazetový sterilizátor | ks | 2 | ||
- náhradná kazeta na výmenu | ks | 2 | ||
- vnútorné rozmery kazety h x š x v | mm | 360 x 160 x 75 | ||
- objem sterilizačnej komory | l | 4,5 | ||
- displej ovládania | " | 3,5 | ||
- sterilizační časy voliteľné v rozsahu | min | 4 -20 | ||
- čas cyklu sterilizácie | min | 45 | ||
- program pre sterilizáciu pri teplote | °C | 121 | ||
- program pre sterilizáciu pri teplote | °C | 134 | ||
- maximálny rozmer zariadenia h x š x v | mm | 600 x 600 x 250 | ||
- hmotnosť zariadenia bez prevádzkových náplní | kg | 35 | ||
- objem zásobníku kvapalného média sterilizácie | na počet cyklov | 30 | ||
- napájanie el. energiou | V/Hz | 220-240/50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Parný kazetový sterilizátor: | displej s vysokým rozlíšením |
- | zobrazenie správ, aktuálne informácie cyklu |
- | softvér v slovenskom alebo českom jazyku |
- | Helix test |
- | možné pripojenie tlačiarne alebo integrovaná tlaćiareň |
- | RS232 alebo USB |
- | zariadenie splňuje norme EN13060 |
- | verifikáciu sterilizačného procesu (napr. prístup k programom je chránený PIN, čipová karta obsluhy atď..) |
- | nádoba na odpadovú vodu s chladičom a prepojovacou hadičkou |
Názov |
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný |
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 2 hodín |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Pozáručný servis na všetky časti a komponenty v zostave zabezpečí dodávateľ počas celej životnosti zariadenia |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledné 3 mesiace na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom. |
Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Požaduje sa do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky |
Požaduje sa predložiť platný certifikát o zaškolení servisného technika do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj zostavy, vydaným výrobcom alebo dovozcom ponúkaného tovaru. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 70 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod.do15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokola protokol o zaškolení obsluhy. |
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
e) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky ododňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať a podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa / |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátanenákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
- Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
- Dodávateľ do 7 prac. predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Sankcie: |
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutuvo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včasv zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorýmsa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže predávajúci požadovať : |
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej odeväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy ,ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
Možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel. |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Záručná doba minimálne od dodania a spustenia do prevádzky | 24 mesiacov |
Servis v záručnej lehote od nahlásenia poruchy | nástup do 48 hod. |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
20.03.2017 15:00 — 31.05.2017 15:00
2,00 ks
13 430,51
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.03.2017 16:49
17.03.2017 13:00
17.03.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.03.2017 11:39 - Vstupná ponuka | 13 400,00 | € | Cena bez DPH |
17.03.2017 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 398,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: