00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
46088369
RENAR SLOVAKIA, s.r.o.
Hraničná 16, Bratislava, 82105, SVK
Preprava 7 osôb mikrobusom dňa 11.04.2017 a 13.04.2017
preprava
Služba
1. Preprava 7 osôb mikrobusom dňa 11.04.2017 a 13.04.2017
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Mikrobusová preprava 7 osôb v termínoch 11.04.2017 a 13.04.2017. |
2. Prenájom mikrobusu s vodičom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet prepravovaných osôb | osoba | 7 | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Trasa mikrobusu dňa 11.04.2017 | odvoz z letiska Schwechat Viedeň do Nitry |
1.1. transfer z letiska | prílet o 11,05 hod. |
1.2. cieľová stanica | parkovisko objednávateľa v Nitre |
2. Trasa mikrobusu dňa 13.04.2017 | odvoz z Nitry do Viedne, Austria trend hotel EUROPA Wien |
2.2. odchod z Nitry | o 10,00 hod. |
3. Časy odvozov budú spresnené v objednávke. | |
4. Presnú adresu miesta odchodu a príchodu spresní kontaktná osoba objednávateľa. | |
5. Požaduje sa výborný technický stav dopravného prostriedku, čistý a uprataný, s klimatizáciou a s funkčným vykurovaním. | |
6. Vek dopravného prostriedku nepresiahne 10 rokov. | |
7. Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie dopravného prostriedku. | |
8. Na dopravu môže byť použitý len dopravný prostriedok, ktorý má platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole. Uplynutie platnosti kontroly nesmie nastať pred dobou ukončenia dopravy. | |
9. Dodávateľ zabezpečí, aby vodič zaparkoval autobus na mieste príchodu tak, aby bolo zabezpečené bezpečné vystúpenie a zhromaždenie účastníkov dopravy mimo cestnej komunikácie. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa nasledujúce údaje: |
1.1. rozpis jednotkovej ceny zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre. |
1.2. kontaktnú osobu dodávateľa, zodpovednú za komunikáciu so zástupcom objednávateľa, |
1.3. telefonický kontakt na kontaktnú osobu dodávateľa, |
1.4. obchodné meno subdodávateľa, kontaktnú osobu subdodávateľa a telefonický kontakt na kontaktnú osobu subdodávateľa, ak je to relevantné, |
1.5. typ a špecifikáciu dopravného prostriedku použitého na prepravu, |
1.6. navrhovanú trasu s označením ciest, pri využití prednostne diaľnic, rýchlostných ciest a ciest 1. triedy, |
1.7. dátum prvej evidencie dopravného prostriedku podľa osvedčenia o evidencii. |
2. Objednávateľ posúdi údaje predložené dodávateľom a najneskôr nasledujúci pracovný deň odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných údajov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín (dátum a čas) a miesto plnenia. |
5. Dodávateľ je povinný zabezpečiť náhradné vozidlo v prípade poruchy dopravného prostriedku od 1 do 2 hod. |
6. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s cestou tam a späť, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča, stojné, prístavné, náklady za mýto na spoplatnené úseky ciest, diaľničné poplatky, parkovné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby. |
7. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
8. Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje. |
9. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Nitra, Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
11.04.2017 09:00 — 13.04.2017 14:30
1,00 súbor
310,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.03.2017 14:55
16.03.2017 15:05
16.03.2017 15:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2017 23:22 - Vstupná ponuka | 310,00 | € | Cena s DPH |
16.03.2017 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 308,50 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: