00603155
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Mierová 21, Bratislava, 82705, SVK
46590129
Insomnium, s. r. o.
Mlynské Nivy 54, Bratislava, 82109, SVK
Uvedenie bytov do užívaniaschopného stavu
stavebné práce, murárske práce, maliarske práce, .. elektrikárske práce
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Uvedenie bytov do užívaniaschopného stavu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je uvedenie do užívaniaschopného stavu 7 bytov v Bratislave, ktoré má v správe objednávateľ: |
Pol. 1. 1-izbový byt v Bratislave |
Pol. 2. 1-izbový byt v Bratislave |
Pol. 3. 1-izbový byt v Bratislave |
Pol. 4. 1-izbový byt v Bratislave |
Pol. 5. 1-izbový byt v Bratislave |
Pol. 6. 2-izbový byt v Bratislave |
Pol. 7. 3-izbový byt v Bratislave |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
pol. 1 Podlahová plocha bytu | m2 | 32,52 | ||
pol. 2 Podlahová plocha bytu | m2 | 29,29 | ||
pol. 3 Podlahová plocha bytu | m2 | 29,68 | ||
pol. 4 Podlahová plocha bytu | m2 | 36,05 | ||
pol. 5 Podlahová plocha bytu | m2 | 29,05 | ||
pol. 6 Podlahová plocha bytu | m2 | 58,22 | ||
pol. 7 Podlahová plocha bytu | m2 | 74,25 |
Názov |
1. Predmetom plnenia podľa tejto Zmluvy je zhotovenie diela „Uvedenie bytov v správe Objednávateľa do užívaniaschopného stavu“ (ďalej len „Rekonštrukcia“ alebo „Dielo“), v rámci ktorého Zhotoviteľ vykoná Rekonštrukciu nasledovných bytov nachádzajúcich sa v Bratislave: Päť 1-izbových bytov, jeden 2-izbový byt a jeden 3-izbový byt. |
2. Zhotoviteľ vyhlasuje, že je oprávnený vykonávať všetky činnosti, ktoré sú potrebné na riadne plnenie povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy a že na ich vykonanie má dostatočnú kvalifikáciu a skúsenosti, a to vrátane jednotlivých špeciálnych činností, ktoré sú potrebné na riadne a kompletné vykonanie diela a/alebo jeho častí. |
3. Zhotoviteľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo riadne a včas zhotoviť pre Objednávateľa Dielo uvedené v bodu č. 1 Osobitných požiadaviek na plnenie a podľa obsahu výkazu výmer a popisu prác. Ocenené výkazy výmer Rekonštrukcie jednotlivých bytov predloží zhotoviteľ objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém. |
4. Objednávateľ sa zaväzuje, že Dielo vykonané v súlade s touto Zmluvou a dotknutými právnymi a technickými predpismi prevezme a uhradí zaň Zhotoviteľovi dohodnutú cenu. |
5a. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo zhotoví pre Objednávateľa pri dodržaní kvalitatívnych a technických podmienok stanovených touto Zmluvou a príslušnýmipredpismi, a to v nasledovných čiastkových lehotách: 1. prevzatie predmetu Diela - po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy: do 5 dní odo dňa zaslania výzvy na prevzatie bytov na e-mailovú adresu zhotoviteľa. 2. začatie realizácie Diela - do 3 dní od prevzatia predmetu diela, 3. ukončenie realizácie celého Diela - do 31.07.2017. |
5b. Na základe oznámenia príslušného stavebného úradu sa jedná o bežné udržiavacie práce pri ktorých nie je potrebné "Ohlásenie stavebných prác". Objednávateľ so zhotoviteľom oznámia správcovi príslušného bytového domu začatie prác. Zhotoviteľ oznámenie o začatí prác vyvesí na obvyklom mieste bytového domu. |
6. Zmluvné strany sa dohodli, že celková cena Diela je stanovená na základe dohody zmluvných strán podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Celkovú cena Diela tvoria čiastkové ceny rekonštrukcie jednotlivých bytov, tak ako sú určené v ocenených výkazoch výmer podľa bodu 3. Osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy. |
7. Celková cena diela je cenou pevnou, pričom k jej zmene môže dôjsť výlučne v prípade zákonných zmien v oblastí daní, a to hlavne dane z pridanej hodnoty. Zmluvné strany sa dohodli, že Celkovú cenu diela bude Objednávateľ platiť Zhotoviteľovi priebežne na základe faktúr vystavovaných v lehotách a spôsobom uvedeným v bodov 10 a 11 Osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy. Súčet súm, na ktoré budú jednotlivé faktúry vystavené, nemôže byť vyšší ako Celková cena Diela. |
8. V Celkovej cene diela sú započítané náklady na všetky práce, dodávky a poplatky potrebné na realizáciu Diela, vrátane poplatkov za skládku odpadu, dopravné náklady, pomocný materiál a pod. |
9. Zhotoviteľ nežiada preddavok na plnenie predmetu tejto Zmluvy. |
10. Zmluvné strany sa dohodli, že po úplnom dokončení rekonštrukcie každého jednotlivého bytu zvlášť zmluvné strany vyhotovia a podpíšu Protokol o odovzdaní a prevzatí časti Diela - príslušného bytu a až následne vystaví Zhotoviteľ faktúru na zaplatenie príslušnej čiastkovej ceny Diela Objednávateľovi, pričom táto faktúra bude spĺňať všetky náležitosti v zmysle príslušných daňovo právnych a účtovných predpisov. Všetky takto vystavené faktúry predloží Zhotoviteľ Objednávateľovi najneskôr do pätnástich (15) dní od vzniku práva fakturovať. |
11. Právo fakturovať vzniká dňom odsúhlasenia Súpisu skutočne vykonaných prác a dodávok povereným zástupcom Objednávateľa. Poverený zástupca Objednávateľa potvrdí predložený Súpis skutočne vykonaných prác a dodávok na príslušnej časti Diela - byte do piatich (5) pracovných dní od jeho predloženia Zhotoviteľom. Takto potvrdený Súpis skutočne vykonaných prác a dodávok bude tvoriť prílohu faktúry vystavenej Objednávateľovi. Splatnosť jednotlivých faktúr nemôže byť určená kratšie ako tridsať (30) dní odo dňa jej prevzatia Objednávateľom. |
12. V prípade chybne vystavenej faktúry, resp. faktúry, ktorá nebude spĺňať náležitosti podľa predchádzajúceho odseku, plynie tridsať (30) dňová lehota splatnosti faktúry až odo dňa prevzatia opravnej faktúry Objednávateľom. |
13. Objednávateľ odovzdá Dielo Zhotoviteľovi v lehote podľa bodu 5a Osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy, pričom zmluvné strany pre každý jednotlivý Byt, ktorý je predmetom Rekonštrukcie podľa tejto Zmluvy, spíšu osobitný Protokol o odovzdaní časti Diela - bytu, v ktorom budú o. i. uvedené aktuálne stavy meračov energií, resp. vody, ako aj odovzdanie potrebných kľúčov Zhotoviteľovi. Zmluvné strany sú povinné tento Protokol podpísať, v opačnom prípade jeho obsah nemožno považovať za záväzný. |
14. Zhotoviteľ vypracuje harmonogramu prác na Rekonštrukciu jednotlivých bytov a doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
15. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pre Objednávateľa zhotoví Dielo podľa priložených výkazov výmer, v zhode s platnými STN a STN EN, podľa ostatných záväzných právnych predpisov súvisiacich s riadnou realizáciou Diela, a podľa ustanovení tejto Zmluvy. |
16. Súčasťou plnenia predmetu Diela podľa tejto Zmluvy sú aj vyhlásenia o zhode, certifikáty od použitých materiálov, doklady o uložení stavebného odpadu na regulovanú skládku a kópie stavebných denníkov a ostatné predpísané skúšky kvality, odborné prehliadky a vystavenie revíznych správ potrebných k prevzatiu zhotovenej časti Diela, ktoré je Zhotoviteľ povinný predložiť Objednávateľovi najneskôr pri podpise každého jednotlivého Protokolu o odovzdaní a prevzatí časti diela - príslušného bytu, a to za rekonštrukciu každého príslušného bytu zvlášť. |
17. Zhotoviteľ vedie od prevzatia staveniska až do protokolárneho prevzatia Objednávateľom zhotoveného Diela stavebný denník. Zmluvné strany sa dohodli, že pri vedení stavebného denníka sa budú riadiť ustanoveniami § 46b stavebného zákona (zákon č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov). K zápisu Zhotoviteľa v stavebnom denníku sa stavebný dozor vyjadrí do troch (3) pracovných dní od vykonania tohto zápisu, inak sa má za to, že s obsahom zápisu súhlasí. |
18. Objednávateľ a Zhotoviteľ si navzájom oznámia mená a kontakty na stavebný dozor a stavbyvedúceho do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy. |
19. Zmluvné strany sa dohodli, že Dielo, t. j. Rekonštrukcia všetkých bytov podľa bodu 1. Osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy je riadne zhotovená a dokončená protokolárnym prevzatím všetkých riadne zrekonštruovaných bytov Objednávateľom. Objednávateľ je povinný riadne dokončené Dielo, resp. jeho jednotlivé časti od Zhotoviteľa prevziať a zaplatiť Zhotoviteľovi cenu Diela v zmysle a spôsobom uvedeným v bodoch 6 až 12 Osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy. |
20. Prevzatie každého jednotlivého rekonštruovaného bytu sa uskutoční na základe písomnej výzvy Zhotoviteľa, ktorú tento preukázateľným spôsobom doručí Objednávateľovi minimálne 3 dni pred termínom preberacieho konania. |
21. Zhotoviteľ rekonštruovaný byt ku dňu odovzdania objednávateľovi vyčistí. Kľúče od rekonštruovaného bytu Zhotoviteľ odovzdá Objednávateľovi pri protokolárnom prevzatí časti Diela . |
22. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť, aby pracovníci vykonávajúci Dielo mali všetky legislatívou predpísané školenia a skúšky súvisiace s ich pracovným zaradením pri realizácii predmetu Diela podľa tejto Zmluvy. |
23. Zhotoviteľ zabezpečí na vlastné náklady opravu alebo náhradu vecí poškodených vinou alebo nedbanlivosťou zhotoviteľa alebo jeho pracovníkov pri zhotovovaní Diela alebo v súvislosti s ním. |
24. Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečiť poistenie zodpovednosti za škody spôsobené jeho činnosťou pri realizácii Diela podľa tejto Zmluvy. |
25. Objednávateľ oboznámil Zhotoviteľa a Zhotoviteľ podpisom tejto Zmluvy výslovne berie na vedomie, že napojenie na odber elektrickej energie nie je možné z dôvodu odpojenia rekonštruovaných bytov od elektrickej siete a k realizácii prác sa Zhotoviteľ zaväzuje použiť mobilné elektrocentrály. |
26. Zhotoviteľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov, zodpovedá za dodržiavanie domového poriadku, zodpovedá za čistotu a poriadok na stavenisku a odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho činnosti. Zhotoviteľ je povinný vykonávať práce v čase určenom v Domovom poriadku jednotlivých bytových domov ak to nie je určené v Domovom poriadku tak práce bude vykonávať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod do 18:00 hod a v sobotu od 08:00 hod do 12:00 hod. |
27. Objednávateľ je oprávnený prostredníctvom svojho stavebného dozoru a/alebo vlastných zamestnancov kontrolovať vykonávanie Diela a to, či sa vykonáva podľa požiadaviek Objednávateľa, podmienok dohodnutých touto Zmluvou, technických noriem a iných súvisiacich právnych predpisov. |
28. Zhotoviteľ zodpovedá za dodržiavanie požiarnych predpisov v zmysle platných právnych predpisov. |
29. Zhotovitel’ zodpovedá za to, že Dielo bude zhotovené v súlade s touto Zmluvou a zaväzuje sa, že Dielo bude zhotovené v súlade s výkazmi výmer, bude zhotovené v kvalite zodpovedajúcej kvalitatívnym podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných technických normách, vzťahujúcich sa na vykonanie Diela ako celku a bude zodpovedať požiadavkám Objednávateľa dohodnutým so Zhotoviteľom a v tejto Zmluve |
30. Ak sa počas konania o odovzdaní a prevzatí Diela a/alebo jeho jednotlivej ucelenej časti - bytu zistí, že Dielo a/alebo jeho jednotlivá ucelená časť - byt boli vykonané bez vád a nedorobkov, ktoré by bránili ich riadnemu užívaniu, Objednávateľ Dielo a/alebo jeho jednotlivú časť prevezme s tým, že sa spíše Protokol podľa bodu 10. Osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy. Zistené vady a nedorobky, ktoré nebránia riadnemu užívaniu Diela, je Zhotoviteľ povinný odstrániť do 15 dní od spísania tohto Protokolu. |
31. Ak má Dielo, resp. jeho akákoľvek časť pri odovzdávaní a prevzatí vady alebo nedorobky, ktoré bránia jeho riadnemu užívaniu, je Objednávateľ oprávnený odmietnuť prevzatie Diela, resp. jeho časti a zároveň odmietnuť podpísať Protokol o odovzdaní a prevzatí časti Diela - bytu podľa bodu 10. Osobitných požiadaviek na plnenie Zmluvy. |
32. Vady a nedorobky podľa predchádzajúceho bodu je Zhotoviteľ povinný odstrániť do 15 dní odo dňa ich zistenia, resp. odo dňa odmietnutia prevzatia Diela alebo jeho časti. Opakované konanie o odovzdaní a prevzatí Diela a/alebo jeho jednotlivej ucelenej časti sa následne uskutoční až po odstránení takýchto vád alebo nedorobkov. |
33. Za vady Diela, na ktoré sa vzťahuje záruka na kvalitu, zodpovedá Zhotoviteľ v rozsahu tejto záruky, pričom záručná doba na riadne zhotovené Dielo, resp. jeho jednotlivú časť podľa tejto Zmluvy je 36 mesiacov odo dňa podpísania Protokolu o prevzatí Rekonštrukcie konkrétneho bytu bez závad podľa bodu 10. Osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy objednávateľom s výnimkou materiálov, u ktorých výrobcovia poskytujú kratšiu záručnú dobu, pričom Zhotoviteľ Objednávateľa na túto kratšiu záručnú dobu vopred výslovne upozorní a predloží mu príslušný záručný list alebo iný doklad. |
34. V prípadoch podľa predchádzajúceho bodu platí záručná doba stanovená výrobcom a začína plynúť dňom protokolárneho prevzatia Rekonštrukcie konkrétneho bytu bez závad Objednávateľom. |
35. Reklamáciu vady Diela, ktorá sa vyskytne počas plynutia záručnej doby, je Objednávateľ povinný uplatniť u Zhotoviteľa ihneď po zistení vady, a to písomnou formou aj s popisom vady. |
36. Vady zhotoveného Diela, ktoré sa vyskytnú počas plynutia záručnej doby, sa Zhotoviteľ zaväzuje odstraňovať do pätnástich (15) dní odo dňa obdržania písomnej reklamácie od Objednávateľa. |
37. Práva a povinnosti zmluvných strán vzniknutých titulom zodpovednosti za vady, ktoré nie sú výslovne upravené touto Zmluvou, sa spravujú ustanoveniami § 560 až § 565 Obchodného zákonníka. |
38a. Objednávateľ môže okamžite odstúpiť od tejto Zmluvy počas realizácie Diela v prípade, ak Zhotoviteľ vykonáva dielo v rozpore s ustanoveniami tejto Zmluvy alebo v rozpore s predloženým a odsúhlaseným výkazom výmer alebo v rozpore so súhlasom a nevykoná nápravu napriek upozorneniu Objednávateľa ani v primeranej lehote, ktorú mu tento poskytol alebo nedodržiava napriek upozorneniu harmonogram prác. Objednávateľ môže tiež okamžite odstúpiť od tejto Zmluvy ak zhotoviteľ podstatne poruší zmluvu. |
38b. Bez ohľadu na predchádzajúci bod 38a Osobitných požiadaviek na plnenie tejto zmluvy môžu zmluvné strany túto Zmluvu kedykoľvek ukončiť písomnou dohodou. |
39. Zmluvné strany sa dohodli, že nesplnenie podmienok uvedených v tejto Zmluve o dielo bude sankcionované nasledovne: |
39a. v prípade omeškania Zhotoviteľa s riadnym zhotovením Diela podľa tejto Zmluvy v lehotách uvedených v tejto Zmluve vznikne Objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z Celkovej ceny diela za každý, aj začatý deň omeškania, a to za každý prípad takéhoto omeškania zvlášť; |
39b. v prípade omeškania Zhotoviteľa so splnením povinnosti odstrániť vady a nedorobky zhotoveného Diela v lehotách podľa tejto Zmluvy o dielo, vznikne Objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50,- € za každý, aj začatý deň a každý prípad takéhoto omeškania zvlášť; |
39c. v prípade omeškania Zhotoviteľa so začatím odstraňovania vád počas plynutia záručnej doby, vznikne Objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50,- € za každý, aj začatý deň a každý prípad takéhoto omeškania zvlášť; |
39d. v prípade porušenia iných povinností Zhotoviteľa, ako sú uvedené v bodoch 39a) až 39c), stanovených touto Zmluvou, vznikne Objednávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 333,- € za každý jednotlivý prípad porušenia zvlášť. |
40a. Zaplatenie zmluvnej pokuty nemá vplyv na splnenie povinnosti, ktorá je zmluvnou pokutou zabezpečená. Zaplatením zmluvných pokút uvedených v bodoch 39a) až 39d) nie sú práva Objednávateľa na náhradu škody nijako dotknuté. |
40b. V prípade vzniku nároku na uplatnenie zmluvnej pokuty bude táto vysporiadaná započítaním v rámci faktúry za riadne zhotovenú príslušnú časť Diela- bytu. |
41. Zhotoviteľ predloží zoznam min. 3 zákaziek podobného charakteru, ktoré realizoval za posledných 5 rokov, tak aby minimálne dve z nich boli v hodnote nad 20 000,- € bez DPH (do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy). |
42. Dodávateľ je povinný odovzdať do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém Objednávateľovi nasledovné doklady: |
42a. Certifikáty pre plastové profily a zasklenie, ktoré budú použité na výplňové konštrukcie okien a dverí. Certifikát kvality vydaným nezávislou inštitúciou, ktorá potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality v zmysle STN EN ISO 9001 alebo iný platný ekvivalent, za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov. |
43. Dodávateľ diela bude vykonávať dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť v súlade s príslušnými právnymi predpismi, zaväzuje sa vykonávať práce na svoje vlastné nebezpečenstvo a náklady, vlastnými prostriedkami a materiálom, pri dodržaní zadaných parametrov, platných STN, technologických postupov, všeobecne záväzných technických požiadaviek, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Vykonaním časti diela môže poveriť Dodávateľ aj inú osobu. Pri vykonaní časti diela inou osobou má Dodávateľ zodpovednosť, akoby dielo vykonával sám. |
44. Dodávateľ je povinný bez požiadania Objednávateľa, bezodkladne po nástupe na plnenie predmetu zákazky v zmysle §7b časť 6 zákona č. 82/2005 Z.z. v nevyhnutnom rozsahu predložiť doklady a osobné údaje fyzických (právnických) osôb, prostredníctvom ktorých dodáva prácu alebo poskytuje službu. Predložené doklady musia preukazovať, že uvedené fyzické osoby majú s ním uzatvorený pracovnoprávny vzťah, prípadne, že vykonávajú pre neho práce (dodávajú služby) v subdodávke (SZČO, právnické osoby). |
45. Uvedená povinnosť je platná počas celého obdobia plnenia predmetu zákazky, teda vždy, keď dôjde k nástupu novej fyzickej alebo právnickej osoby. Za dodržiavanie Zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní v znení účinnom od 18.6.2016 pri plnení predmetu zákazky je v plnom rozsahu zodpovedá Dodávateľ. Nedodržanie tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy |
46. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Mierová 21, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
27.03.2017 10:00 — 31.07.2017 13:00
1,00 celok
96 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.03.2017 13:20
17.03.2017 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2017 13:31 - Vstupná ponuka | 96 240,00 | € | Cena s DPH |
17.03.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 80 376,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: