00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
47451432
POP palivo s. r. o.
Pionierska 15, Bratislava, 83102, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu a jedlých olejov a tukov
zber, odber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, biologicky rozložiteľný odpad, odpady, jedlé oleje a tuky
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu a jedlých olejov a tukov
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu a jedlých olejov a tukov v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov . |
2. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu a jedlých olejov a tukov vymedzených v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinárskeho oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach. |
3. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu - katalógové číslo 20 01 08: biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a jedlých olejov a tukov: katalógové číslo 20 01 25 - jedlé tuky a oleje. |
4. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu - zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zeleniny, škrupiny z vajec a iné. |
5. Poskytnutie požadovaného množstva vhodných plastových nádob na odoberané druhy odpadu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Zber nádob s odpadom (manipulácia s jednou nádobou na odbernom mieste a mieste zneškodnenia odpadu) | ks | 429 | ||
2. Odvoz odpadu z jedného odberného miesta | počet odvozov | 242 | ||
3.1. Objem odpadu 20.01.08 určeného na likvidáciu | kilogram | 12 870 | ||
3.2. Objem odpadu 20.01.25 určeného na likvidáciu | liter | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie odpadov z pracovísk objednávateľa | v pracovných dňoch podľa dohodnutého časového harmonogramu, ktorý bude zohľadňovať prevádzkové potreby objednávateľa. |
2. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie odpadu 20.01.08 zo siedmich odberných miest objednávateľa | 1 x za týždeň, a to v čase od 11:00 hod. do 14:00 hod. |
2.1. odberné miesto č. 1 | 3 ks nádob na odpad 20.01.08 |
2.2. odberné miesto č. 2 | 3 ks nádob na odpad 20.01.08 |
2.3. odberné miesto č. 3 | 2 ks nádob na odpad 20.01.08 |
2.4. odberné miesto č. 4 | 3 ks nádob na odpad 20.01.08 |
2.5. odberné miesto č. 5 | 2 ks nádob na odpad 20.01.08 |
2.6. odberné miesto č. 6 | 1 ks nádoby na odpad 20.01.08 |
2.7. odberné miesto č. 7 | 1 ks nádoby na odpad 20.01.08 |
3. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie odpadu 20.01.25 z troch odberných miest objednávateľa | podľa požiadaviek objednávateľa, najmenej však 1 x za 3 mesiace, a to v čase od 11:00 hod. do 14:00 hod. |
3.1. odberné miesto č. 1 | 1 ks nádoby na odpad 20.01.25 |
3.2. odberné miesto č. 2 | 1 ks nádoby na odpad 20.01.25 |
3.3. odberné miesto č. 3 | 1 ks nádoby na odpad 20.01.25 |
4.1. Dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad 20.01.08 a vymieňať ich pri každom odbere (tzn. odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne čisté) | 15 kusov nádob nepoškodených, tesne uzatvárateľných, vyrobených z odolného plastu s plastovým uzáverom s tesnením. |
4.2. Dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad 20.01.25 a vymieňať ich pri každom odbere (tzn. odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne čisté) | 3 kusy nádob nepoškodených, tesne uzatvárateľných, vyrobených z odolného plastu s plastovým uzáverom s tesnením. |
4.3. Objem nádob poskytnutých dodávateľom služieb | 50 až 60 litrov. |
5. Odpady 20.01.08 a 20.01.25 sa skladajú a odoberajú u pôvodcu | samostatne. |
6. Nádoby na odpad 20.01.25 a 20.01.08 | musia byť farebne odlíšené a označené. |
7. Za označenie nádob na odpad v súlade s platnými predpismi zodpovedá | dodávateľ (odberateľ odpadu). |
8. Za čistotu a poškodenie nádob na odpad pri manipulácii a preprave zodpovedá | dodávateľ (odberateľ odpadu) a na vlastné náklady vymení poškodené nádoby. |
9.1. Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer merných jednotiek merných jednotiek | 1 liter odpadu = 1 kilogram odpadu |
9.2. Jednotková cena za odvoz zahŕňa všetky náklady | súvisiace s pristavením vozidla na jedno odberné miesto a s prepravou z odberného miesta na miesto zneškodnenia odpadu bez ohľadu na počet kilometrov a na počet prepravovaných nádob s odpadom. |
9.3. Jednotková cena za zber zahŕňa všetky náklady | súvisiace s prenájmom, čistením, výmenou jednej nádoby na odbernom mieste za čistú a s jej manipuláciou pri naložení a preprave na miesto zneškodnenia odpadu bez ohľadu na objem odpadu v tejto nádobe. |
9.4. Jednotková cena za likvidáciu odpadu 20.01.08 zahŕňa všetky náklady | súvisiace so zneškodnením jedného kilogramu odpadu 20.01.08. |
9.5. Jednotková cena za likvidáciu odpadu 20.01.25 zahŕňa všetky náklady | súvisiace so zneškodnením jedného litra odpadu 20.01.25. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody: |
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.2. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne), |
1.3. doklad o oprávnení (registrácii) dodávateľa na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvodenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu, vydaný príslušným orgánom veterinárnej správy, |
1.4. doklad o oprávnení dodávateľa na zber a prepravu vedľajších živočíšnych produktov na ďalšie spracovanie, vydané orgánom veterinárnej správy, |
1.5. doklad o rozhodnutí na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov 20.01.08 a 20.01.25 dodávateľom, resp. subdodávateľom, |
1.6. doklad o registrácii dodávateľa na príslušnom orgáne štátnej správy odpadového hospodárstva v mieste svojho sídla alebo miesta podnikania v zmysle zák. č. 79/2015 Z. z., |
1.7. spôsob konečného zneškodnenia odpadu 20.01.08 a 20.01.25, |
1.8. ďalšie doklady, ak dodávateľ na niektorú časť predmetu tejto rámcovej dohody využije kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa): |
1.8.a) zoznam subdodávateľov, ktorí sa budú podieľať na plnení tejto rámcovej dohody aj s uvedením, ktorú časť rámcovej dohody budú zabezpečovať, |
1.8.b) písomné zmluvy so všetkými subdodávateľmi, ktorí sa budú podieľať na plnení tejto rámcovej dohody, |
1.8.c) doklady preukazujúce, že jednotliví subdodávatelia sú oprávnení zabezpečovať príslušné časti tejto rámcovej dohody. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty : |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od nej. |
4. Jednotkové ceny sú konečné, zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu rámcovej dohody vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, prenájom nádob, zhodnotenie odpadu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením rámcovej dohody. |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený predmet plnenia, množstvo, požadovaný termín a miesto odberu. |
7. Odpad bude pri každom odbere odvážený a hmotnosť bude uvedená na tlačive, kde bude uvedený aj dátum, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
8. V prípade, že dodávateľ počas trvania rámcovej dohody z prevádzkových dôvodov nedokáže odobrať odpad podľa schváleného harmonogramu, je povinný na vlastné náklady zabezpečiť odber odpadov z pracovísk objednávateľa prostredníctvom iného oprávneného zástupcu. |
9. V prípade, že dodávateľ počas trvania rámcovej dohody z prevádzkových dôvodov nedokáže odobrať odpad podľa schváleného harmonogramy, objednávateľ má právo účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10,- eur denne za neuskutočnenie odvozu nádob s odpadom z jedného odberného miesta. |
10. Objednávateľ si vyhradzuje možnosť mimoriadneho odberu odpadu mimo dohodnutého harmonogramu. |
11. Fakturácia za služby bude realizovaná vždy do 10. dňa nasledujúceho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci. Prílohou faktúry musí byť potvrdenie o prevzatí odpadu. |
12. Splatnosť faktúr v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
13. Objednávateľ sa nezaväzuje realizovať celý rozsah predmetu rámcovej dohody. Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
14. Dodávateľ zabezpečí odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) z pracovísk objednávateľa nachádzajúcich sa na rôznych miestach v sídle objednávateľa. |
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
16. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
17. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr.A.Hlinku 1, Dražovská č.2, Nábrežie mládeže 1, Slančíkovej 1, Štefánikova 67, Kraskova 1,Nábrežie mládeže 91, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
9
1,00 súbor
3 375,24
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.03.2017 13:12
16.03.2017 14:00
16.03.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.03.2017 09:16 - Vstupná ponuka | 3 375,24 | € | Cena s DPH |
16.03.2017 13:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 358,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: