00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
36357065
AVE SK odpadové hospodárstvo s.r.o.
Osvetová 24, Bratislava, 82105, SVK
Odvoz a likvidácia odpadu z lisovacieho kontajnera
odvoz odpadu, likvidácia odpadu, lis na odpad
Služba
1. Odvoz a likvidácia odpadu z lisovacieho kontajnera
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby súvisiace s likvidáciou a spracovaním odpadu |
Odvoz a likvidácia odpadu uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obdobie poskytovanej služby | mesiac | 36 | ||
15 01 06 zmiešané odpady | t/rok | 690 | ||
15 01 06 zmiešané odpady | t/ za zmluvné obdobie | 2 070 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odvoz odpadov: 15 01 06 | 1 x za týždeň/ pravidelne |
Odvoz odpadov: 15 01 06 | 156 x za zmluvné obdobie |
Názov |
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný, ročný objem vychádza z priemeru za uplynulé obdobie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si objednávateľ vyhradzuje právo odovzdať nižšie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú realizované nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá počas obdobia v uvedeného zmluve, nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Odvoz odpadu je dodávateľ povinný zabezpečiť s lisovacím kontajnerom typu EPC 13-H (13m3, hákový), ktorý je vo vlastníctve objednávateľa. Prázdny lisovací kontajner vrátiť na miesto plnenia predmetu zmluvy. |
Odvoz odpadu č. 15 01 06 požadujeme realizovať v pravidelných intervaloch podľa špecifikácie bez priebežných objednávok. |
Miesto plnenia predmetu zmluvy je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania celkovej sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a nedošlo k úniku odpadu do prostredia pri preprave. |
Zvoz odpadov bude zabezpečený krytou zbernou nádobou, sieťkou alebo uzatvoreným dopravným prostriedkom. |
Prepravu odpadu zabezpečí dodávateľ služby od pôvodcu odpadu v súlade s platnými predpismi ADR. Náklady na dopravu sú zahrnuté v celkovej hodnote zmluvy podľa predpokladaných intervaloch zvozu odpadu. |
Od potvrdenia sprievodných listov odpadu oboma stranami a naloženia odpadu na dopravný prostriedok dodávateľ služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom. |
Objednávateľ zaručuje, že odpad zhromažďovaný na zneškodnenie nebude pomiešaný s iným odpadom. |
Skutočnú hmotnosť prevzatého odpadu odváži prevádzkovateľ Centra zhodnotenia odpadov, prevádzkovateľ úložiska odpadov na certifikovanom vážnom zariadení na svojej prevádzke. Vystaví dva krát vážny lístok a uchová spolu so sprievodným lístkom pre účely fakturácie a kontroly v zmysle zákona o odpadoch. |
V prípade poruchy vážneho zariadenia, alebo z iných prevádzkových dôvodov nefunkčnosti vážneho zariadenia sa hmotnosť odpadu určí prepočtom objemovej jednotky na hmotnostnú prostredníctvom koeficientov podľa druhu odpadu. |
O nakladaní z odpadom vystaví zhotoviteľ pre objednávateľa potvrdenie podľa platných predpisov vyhláška MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, ktorým bude dokladované zneškodnenie odbornou firmou. |
Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesto, adresu plnenia predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa |
- Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu , vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č.227/2002 Z.z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákon č.179/2011 Z.z. |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky za jeden kalendárny mesiac. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol/ potvrdenie o prevzatí odpadu. |
- cena zahŕňa vyzdvihnutie a likvidáciu uvedených odpadov v množstvách a periodicite odvozu v technickej špecifikácii opisného formulára. |
- cena je vrátane zákonných poplatkov v zmysle zákona 17/2004 Z.z. Zákon o poplatkoch za uloženie odpadov. |
- Dodávateľ služby má právo úpravy ceny likvidácie odpadov, v prípade zvýšenia zákonných poplatkov za uloženie odpadov podľa aktuálne platnej legislatívy počas trvania zmluvy. |
- Dodávateľ služby má povinnosť úpravy ceny likvidácie odpadov, v prípade zníženia zákonných poplatkov za uloženie odpadov podľa aktuálnej platnej legislatívy počas trvania zmluvy. |
- Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Sankcie: |
- V prípade sankcie udelenej objednávateľovi od dozorných orgánov podľa § 104 zákona č. 79/2015 Z.z. za porušenie povinnosti v zmysle zákona o odpadoch zapríčinenej poskytovateľom služby a jeho postupom, má objednávateľ právo požadovať od poskytovateľa služby, refundáciu pokuty a zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z výšky sankcie za každý kalendárny deň, až do odstránenia protiprávneho stavu, nárok na náhradu inej vzniknutej škody spôsobenej porušením povinnosti dodávateľa služby nie je tým dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže poskytovateľ služby požadovať : |
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany predávajúceho a jeden mesiac zo strany kupujúceho . Výpovedná lehota plynie odo 1. dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
- objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Názov | Upresnenie |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy teda, ešte pred samotnou dodávkou služby požadujeme predložiť nasledovné doklady: | áno |
Platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia na prepravu a likvidáciu uvedených odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Počas prechodného obdobia aktuálneho zákona postačuje rozhodnutie/oprávnenie podľa zákona č. 223/2001 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. Po uplynutí prechodného obdobia objednávateľ požaduje predložiť/doložiť uvedené rozhodnutie podľa aktuálne platnej legislatívy. | áno |
Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy O podľa príslušnej časti predmetu zákazky, na ktorú dodávateľ ponuku predkladá. | áno |
Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ zneškodňovacieho zariadenia má dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu počas trvania zmluvy. | áno |
Čestné prehlásenie, že účastník bude prepravu odpadov zabezpečovať v súlade s požiadavkami ustanovenými v zákone NR SR č. 168/1996 Z. z o cestnej preprave v znení neskorších predpisov a v súlade s ustanoveniami Európskej dohody o cestnej preprave nebezpečných vecí (ADR). | áno |
Špecifikáciu zmluvnej ceny za 1 tonu resp. 1 vývoz a iné súvisiace náklady v cenách bez DPH a v cenách s DPH | áno |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ,predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. | áno |
Požadované doklady a dokumenty je dodávateľ povinný predložiť v listinnej forme v určenej lehote na adresu objednávateľa, s uvedením kontaktnej osoby v zadávaní tejto zákazky | áno |
Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2017 09:00 — 31.03.2020 09:00
2 070,00 ton
92 175,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.03.2017 12:23
20.03.2017 12:00
20.03.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.03.2017 10:05 - Vstupná ponuka | 92 175,00 | € | Cena bez DPH |
20.03.2017 11:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 91 170,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: