00305103
Obec Šenkvice
Nám. G. Kolinoviča 5, Šenkvice, 90081, SVK
47079690
GGFS s.r.o.
Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravovacích poukážok a ekvivalent
stravovacie poukážky, elektronický ekvivalent - stravovacie karty
Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravovacích poukážok a ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok a elektronického ekvivalentu (stravovacie karty) |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s §152 ods. 2 Zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v platnom znení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravnej poukážky | EUR | 3,70 | ||
predpokladané maximálne množstvo stravovacích poukážok | ks | 13000 | 15000 | |
predpokladané maximálne množstvo kariet | ks | 5 | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka - čipová karta obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka - čipová karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
stravná poukážka - čipová karta obsahuje | rok platnosti stravovacej karty |
stravná poukážka - čipová karta obsahuje | číslo karty a meno používateľa |
Názov |
Dodanie stravných poukážok do 48 hodín od doručenia Objednávky na plnenie od objednávateľa dodávateľovi. |
Spôsob zasielania Objednávok na plnenie: telefonicky, e-mailom, cez internetový formulár. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy predloží objednávateľovi e-mailovú adresu, na ktorú má objednávateľ zasielať Objednávky na plnenie. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok a stravovacích kariet riadne a včas. |
Celková cena za jednu stravovaciu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 (dve) desatinné miesta a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, s dodaním stravných poukážok, stravovacích kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Pri zmene nominálnej hodnoty stravnej poukážky vyplývajúcej so zmeny príslušných zákonných ustanovení, nebude navýšená provízia. |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Nedodržanie vyššie uvedených podmienok je dôvodom k odstúpeniu od zmluvy. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých Objednávok na plnenie. Objednávateľ má právo v Objednávke na plnenie spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy. |
Možnosť použitia stravovacích kariet v stravovacích zariadeniach na kdekoľvek na území SR. |
Bezpečnostné krytie kariet. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v jednomesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Zmena nominálnej hodnoty stravného lístka počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej Objednávky na plnenie, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúkaná výška provízie bude vyššia ako 1 %. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa Objednávky na plnenie. |
Zmluvné strany sa dohodli že, min. a max. množstvá odobraných stravných poukážok sú len predpokladané a skutočné odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne alebo maximálne množstvo. |
Nedodržanie predmetu zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 1.4.2017 do 31.3.2019. |
Od 1.02.2017 je účinný zákon č. 315/2016 Z.z., ktorým sa zavádza zákaz uzatvorenia zmluvy s úspešným uchádzačom, ktorý nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Nám. G. Kolinoviča 5, Šenkvice, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2017 10:47 — 31.03.2019 10:48
15 000,00 ks
42 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.03.2017 10:51
17.03.2017 10:43
17.03.2017 10:58
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2017 15:56 - Vstupná ponuka | 42 000,00 | € | Cena s DPH |
13.03.2017 15:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 42 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: