00161471
Stredná priemyselná škola Jozefa Murgaša
Hurbanova 6, Banská Bystrica, 97518, SVK
44827385
furbify s.r.o.
Osada Reviczkého 3869/38, Kolárovo, 94603, SVK
Nákup počítačov a monitorov
počítače, monitory, klávesnica, myš
Tovar, Služba
1. Nákup počítačov a monitorov
|
|
---|---|
Funkcia |
informačno-komunikačné vybavenie, výpočtová technika |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent | ks | 17 | ||
2. LCD monitor 22" /ekvivalent | ks | 17 | ||
3. Klávesnica a myš | ks | 17 | ||
4. WD RE 3,5" HDD, 1tb, 7200 rpm 64 MB, SATA 6 Gb/s | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - procesor | Intel Xeon E5-1650 (12M Cache, 3.6GHz), 6-jadrový |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - RAM | min. 16GB DDR3 ECC |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - HDD | min. 820 GB HDD |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - mechanika | min. DVD-ROM |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - grafická karta | min. NVIDIA Quadro 2000 1GB |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - operačný systém | Windows 7 Professional 64-bit |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - farba | čierno - strieborná |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - prevedenie skrinky | TOWER - Work Station |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - display port | áno, 2x |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - sériový port | áno, 1x |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - USB 3.0 | áno, 2x |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - PCI Express x16 | áno, 2x |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - PCI Express x4 | áno, 2x |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - PCI Express x1 | áno, 1x |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - PCI | áno, 1x |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - obsluha viacerých diskov | RAID 0, 1, 5, 10 |
1. PC Dell Precision T3600 Tower/ekvivalent - záruka | min. 24 mesiacov |
2. LCD monitor 22"/ekvivalent | LCD HP LA2205WG |
2. LCD monitor 22"/ekvivalent - veľkosť obrazovky | LCD 22" |
2. LCD monitor 22"/ekvivalent - typ povrchu | matný |
2. LCD monitor 22"/ekvivalent - farba | čierno - strieborný |
2. LCD monitor 22"/ekvivalent - rozlíšenie obrazovky | 1680x1050 |
2. LCD monitor 22"/ekvivalent - formát obrazovky | 16:10 |
2. LCD monitor 22"/ekvivalent - kontrast | 1000:1 |
2. LCD monitor 22"/ekvivalent - jas | 250cd/m2 |
2. LCD monitor 22"/ekvivalent - možnosť výškového nastavenia | áno |
2. LCD monitor 22"/ekvivalent - VGA | áno |
2. LCD monitor 22"/ekvivalent-Display port | áno |
2. LCD monitor 22"/ekvivalent - DVI | áno |
2. LCD monitor 22"/ekvivalent - záruka | min.24 mesiacov |
3. Klávesnica a myš | USB klávesnica a myš pre PC |
3. Klávesnica a myš | klávesnica - slovenská |
4. Haddisk s kapacitou 1TB | WD RE 3,5" HDD, 1tb, 7200rpm 64 MB, SATA 6 Gb/s |
Názov |
Osobitné požiadavky na plnenie – ďalej v skrátenej forme ako OPNP |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj vrátane DPH. |
1.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
1.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa |
1.4 Na požiadanie Objednávateľa je Dodávateľ povinný tomuto predložiť doklad preukazujúci, oprávnenie Dodávateľa dodávať tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
1.5 V prípade, že Dodávateľ nemá v Zozname podnikateľov zapísané, že predložil doklad, ktorým potvrdzuje, že nie je v reštrukturalizácii, predloží na požiadanie verejnému obstarávateľovi potvrdenie príslušného súdu, že nie je v reštrukturalizácii. |
1.6 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti na požiadanie Objednávateľa podľa bodu 1.4 a/alebo 1.5 OPNP predložením skenu originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo skenu úradne overenej kópie takéhoto originálu. |
1.6 Dodávateľ musí byť zapísaný do Registra konečných užívateľov výhod. |
1.7 Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto Zmluvy bude dodaný v množstve, kvalite a vyhotovení, ktoré určuje táto zmluva a že počas záručnej doby bude mať také vlastnosti, aby bol spôsobilý na použitie na obvyklý účel, na ktorý sa takýto tovar spravidla používa. |
1.8 Dodávateľ musí splniť podmienku skúsenosti v oblasti predaja a servisu PC min. 10 rokov. |
1.9 Podmienkou u dodávateľa je vlastníctvo certifikátu Microsoft registered refubrisher. |
1.10 Podmienkou u dodávateľa je vlastníctvo certifikátu ISO 9001 Manažérstvo kvality. |
1.11 V prípade porušenia podmienok dojednaných v týchto OPNP Dodávateľom, bude Objednávateľ oprávnený bez zbytočného odkladu odstúpiť od zmluvy a Dodávateľ nebude mat nárok na náhradu škody. Písomné odstúpenie od zmluvy bude účinné dňom jeho doručenia Dodávateľovi. |
1.12 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.6 OPNP do 7 prac. dní od uzavretia zmluvy, a to elektronickou formou na emailovú adresu Objednávateľa. |
1.13 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.7 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
1.14 Dodávateľ je oprávnený navrhnúť Objednávateľovi ekvivalentnú náhradu niektorej z položiek tovaru podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
1.15 V prípade podľa bodu 1.9 OPNP je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi spolu s podrobným položkovitým rozpisom jednotkových cien v lehote podľa bodu 1.7 OPNP aj technický list a popis funkčností ekvivalentnej náhrady. |
1.16 Navrhovaná ekvivalentná náhrada tovarovej položky musí mať minimálne rovnakú akosť a parametre ako nahradzovaná tovarová položka |
1.17 V prípade pochybností má Dodávateľ povinnosť preukázať Objednávateľovi splnenie podmienok podľa bodu 1.16 OPNP. V opačnom prípade má Objednávateľ právo navrhovanú ekvival. náhradu odmietnuť a požiadať Dodávateľa o predloženie návrhu inej ekvival. náhrady, a to aj opakovane (max. 3x po sebe). |
2. POŽIADAVKA NA PREDLOŽENIE ZOZNAMU KONTAKTNÝCH OSÔB A E-MAILOVÝCH ADRIES |
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zaslanie čísla objednávky, príp. faktúr, a to do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
2.2 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2.1 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. MIESTO DODANIA |
3.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia zákazky. |
3.2 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom dodania sú priestory Objednávateľa v Banskej Bystrici. |
4. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A ZÁRUKA |
4.1 Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní 12 a/alebo 24 mesiacov podľa typu produktu, s odstránením vady/poruchy do 48 hodín od jej nahlásenia. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom. |
4.1.1 Doba nahlasovania vád Kupujúcim Dodávateľovi je v pracovných dňoch v čase od 6:00 h. do 19:00 h. |
4.2 V prípade nefunkčnosti niektorého tovaru al. jeho komponentu, resp. v prípade poruchy al. akejkoľvek inej vady tovaru, Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatne a na vlastné náklady odstránenie porúch al. akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický tovar. |
4.2.1 Doba na odstránenie porúch alebo akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický tovar je uvedená v bode 4.1. OPNP a a začína plynúť od nahlásenia poruchy alebo akejkoľvek inej vady tovaru na zodpovedné servisné stredisko Dodávateľa. |
4.2.2. Pri nahlasovaní poruchy alebo akejkoľvek inej vady tovaru uvedie poverený zodpovedný pracovník Kupujúceho miesto, adresu, typ tovaru, príznaky poruchy a kontakt. |
4.2.3 Nahlasovanie porúch alebo akýchkoľvek iných vád tovaru bude vykonávať Kupujúci spôsobom a v čase stanovenom v bode 4.1.1 OPNP. |
4.3 Dodávateľ je schopný zabezpečiť obhliadku reklamovaného predmetu zmluvy do 48 hodín po nahlásení vady alebo poruchy. |
4.4 Servisné miesto Dodávateľa sa musí nachádzať do 15 km od miesta dodania. |
4.5 Kupujúci sa zaväzuje zabezpečiť prístup k poškodenému tovaru pre príslušných pracovníkov Dodávateľa vo vzájomne dohodnutom termíne.Pri nezabezpečení prístupu Kupujúcim sa predlžuje lehota na odstránenie poruchy alebo akejkoľvek inej vady tovaru o tú dobu, po ktorú tovar nebol takto sprístupnený. |
5. FAKTURÁCIA CENY – PLATOBNÉ PODMIENKY |
5.1 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, a aj faktúra slúži ako dodací list, tak aj toto označenie. |
5.2 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.3 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
5.3 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
5.4 Lehota splatnosti faktúr je 14 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
5.5 Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
5.6 Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
6. DAŇOVÉ PODMIENKY |
6.1 Dodávateľ, ktorý je platiteľom dane v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov („zákon o DPH“) vyhlasuje, že ku dňu uzavretia Zmluvy u neho nenastali dôvody na zrušenie registrácie pre daň z pridanej hodnoty podľa § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona o DPH. |
6.2 Dodávateľ vyhlasuje, že nie je zverejnený v zozname platiteľov DPH, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie vedenej Finančným riaditeľstvom SR v zmysle ust.§69 ods.14 písm.b) a §69 ods.15 zákona o DPH (ďalej ako „zoznam DPH platiteľov vedený Finančným riaditeľstvom SR“). |
7. LICENČNÉ USTANOVENIA |
7.1 Dodávateľ na základe tejto zmluvy udeľuje Objednávateľovi súhlas na používanie licencie a príslušnej dokumentácie uvedenej v Technickej špecifikácii OPNP (ďalej „licencia“) v zmysle ustanovení Autorského zákona. |
7.2 Objednávateľ sa zaväzuje používať počítačový program (ďalej aj „SW“) v súlade s licenčnými podmienkami, uvedenými v tejto zmluve, pričom jednorazová odmena za prevod je obsiahnutá v Cene. |
7.3 Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť licenciu k počítačovému programu uvedenému v Technickej špecifikácii OPNP, ktorá nie je zaťažená takými právami tretích osôb, ktoré by znemožňovali riadny a bezproblémový výkon licencie, inak zodpovedá Objednávateľovi za škodu. |
7.3.1 V prípade, že bude vyhlásenie podľa bodu 7.3 OPNP nepravdivé, Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vykonať všetky účinné opatrenia na ochranu práv Objednávateľa, vyplývajúcich Objednávateľovi z poskytnutých licencií. |
7.4 Dodávateľ touto zmluvou poskytuje Objednávateľovi časovo neobmedzenú a nevýhradnú licenciu. |
7.5 Objednávateľ je na základe udelenej licencie/cií oprávnený: |
7.5.1 používať SW uvedený v Technickej špecifikácii OPNP vrátane dokumentácie spôsobom uvedeným v tomto odseku zmluvy; |
7.5.2 zhotoviť a udržiavať zálohové kópie pre zabezpečovací účel, alebo na nahradenie oprávnene nadobudnutej inštalácie SW, ak sa pôvodná inštalácia zničila alebo inak poškodila |
7.6 Práva a povinnosti zmluvných strán v tejto zmluve neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 618/2003 Z.z. Autorský zákon v platnom znení. |
8. ROZHODCOVSKÁ DOLOŽKA |
8.1 V prípade akýchkoľvek sporov medzi Zmluvnými stranami, týkajúcich sa alebo vyplývajúcich zo Zmluvy alebo práv a povinností ňou upravených, sa strany tieto spory zaväzujú prioritne riešiť cestou rokovaní a zmieru. |
9. VYHOTOVENIE REFERENCIÍ |
9.1 Dodávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že Objednávateľ bude pre účely vyhotovenia referencií podľa §9a zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní vyhodnocovať plnenie dodané podľa tejto zmluvy. Objednávateľ doručí Dodávateľovi po uzavretí zmluvy popis postupu „Hodnotenie kvality“. |
10. ZMLUVNÉ POKUTY |
10.1 V prípade ak Dodávateľ nedodrží uvedené OPNP, nedodá tovar podľa popisu, špecifikácie a v termínoch dodania, je Objednávateľ oprávnený požadovať náhradné plnenie – sankciu/pokutu, vo výške 20% predpokladanej hodnoty zákazky na účet Objednávateľa do 10 pracovných dní. |
Hurbanova 6 - SPŠ J. Murgaša, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
20.03.2017 09:44 — 31.03.2017 09:44
55,00 ks
10 350,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.03.2017 09:48
17.03.2017 09:44
17.03.2017 09:59
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.03.2017 09:41 - Vstupná ponuka | 10 344,00 | € | Cena s DPH |
17.03.2017 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 343,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: