Z201711653
OF-124588
zrušená
00151491
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK
Servis reprografických zariadení
Servis reprografických zariadení
Služba, Tovar
1. Servis reprografických zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie komplexného pozáručného servisu, údržby a opráv multifunkčných a produkčných zariadení Xerox a finišovacieho zariadenia CP Bourg. Zaistenie servisu, údržby a opráv zahŕňa zabezpečenie riadneho a bezproblémového chodu zariadení verejného obstarávateľa, včasného odstránenia závad a vypracovávanie technických posudkov a návrhov na vyradenie zariadení v prípade opotrebovanosti. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zariadenia: čiernobiele multifunkčné zariadenia, produkčné zariadenia Xerox a finišovacie zariadenia Bourg Binding System | Xerox Nuvera 144 EA – 1 ks |
Zariadenia: čiernobiele multifunkčné zariadenia, produkčné zariadenia Xerox a finišovacie zariadenia Bourg Binding System | Xerox 4112 – 1 ks |
Zariadenia: čiernobiele multifunkčné zariadenia, produkčné zariadenia Xerox a finišovacie zariadenia Bourg Binding System | Xerox 4127 – 1 ks |
Zariadenia: čiernobiele multifunkčné zariadenia, produkčné zariadenia Xerox a finišovacie zariadenia Bourg Binding System | Bourg Binding System BBF 2005 (viazačka kníh) – 1ks |
Zariadenia: čiernobiele multifunkčné zariadenia, produkčné zariadenia Xerox a finišovacie zariadenia Bourg Binding System | Bourg BPRFx (prídavny modul k viazačke kníh) – 1ks |
Zariadenia: čiernobiele multifunkčné zariadenia, produkčné zariadenia Xerox a finišovacie zariadenia Bourg Binding System | Xerox 5230 – 15 ks |
Zariadenia: čiernobiele multifunkčné zariadenia, produkčné zariadenia Xerox a finišovacie zariadenia Bourg Binding System | Xerox 5675 – 2 ks |
Zariadenia: plnofarebné multifunkčné zariadenia, produkčné zariadenia a tlačiarne Xerox | Xerox Phaser 6180 MFP – 5 ks |
Zariadenia: plnofarebné multifunkčné zariadenia, produkčné zariadenia a tlačiarne Xerox | Xerox Phaser 6280 – 3 ks |
Zariadenia: plnofarebné multifunkčné zariadenia, produkčné zariadenia a tlačiarne Xerox | Xerox Versant 80 Press – 1 ks |
Zariadenia: plnofarebné multifunkčné zariadenia, produkčné zariadenia a tlačiarne Xerox | Xerox Work Centre 6605 – 1 ks |
Servis a údržba zariadení - udržiavanie funkčnosti zariadení | vykonanie prehliadky, nastavenia, opravy, úpravy a údržby zariadení |
Servis a údržba zariadení - udržiavanie funkčnosti zariadení | komplexná dodávka a montáž všetkých nevyhnutných náhradných dielov |
Servis a údržba zariadení - udržiavanie funkčnosti zariadení | cena zahŕňa práce servisného technika, dopravu servisného technika na a z miesta opravy, alebo dopravu zariadení do a zo servisného strediska dodávateľa |
Servis a údržba zariadení - udržiavanie funkčnosti zariadení | v čase od 08:00 hod. do 16:00 hod. v pracovné dni okrem štátnych sviatkov a iných dní pracovného pokoja |
Servis a údržba zariadení - servis softvéru (SW), ak je súčasťou zariadení | pravidelný upgrade SW |
Servis a údržba zariadení - servis softvéru (SW), ak je súčasťou zariadení | opravné SW alebo iný vhodný spôsob na opravu SW chýb |
Servis a údržba zariadení - servis softvéru (SW), ak je súčasťou zariadení | inštaláciu nových SW, ak bude tento SW klasifikovaný ako povolený na inštaláciu do niektorého zo zariadení objednávateľa, realizovaný podľa potreby objednávateľa priamo dodávateľom |
Servis a údržba zariadení - servis softvéru (SW), ak je súčasťou zariadení | pravidelný upgrade licencií pre produkčné zariadenia Xerox |
Servis a údržba zariadení | vykonávanie predpísaných profilaktických prehliadok zariadení podľa potrieb objednávateľa |
Pozáručný servis - údržba a opravy zariadení v priestoroch objednávateľa bude vykonávaný na základe telefonického alebo e-mailového ohlásenia požiadavky na servisný zásah (ďalej aj ako „porucha") objednávateľom. Ohlásenie musí obsahovať aktuálny skutočný stav počítadla zariadenia. | |
Servisné zásahy - Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť príchod servisného technika do 2 hodín (v prípade produkčného zariadenia), resp. do 6 hodín (v prípade multifunkčného zariadenia) od ohlásenia potreby servisného zásahu a poruchu odstrániť. Ak sa jedná o závažnú poruchu brániacu prevádzke zariadenia, a to multifunkčného zariadenia, sa zaväzuje odstrániť poruchu do 48 hodín odo dňa doručenia požiadavky. | |
Servisné zásahy - Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť príchod servisného technika do 2 hodín (v prípade produkčného zariadenia), resp. do 6 hodín (v prípade multifunkčného zariadenia) od ohlásenia potreby servisného zásahu a odstrániť poruchu produkčného zariadenia do 24 hodín odo dňa doručenia požiadavky. | |
Servisné zásahy - Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť príchod servisného technika do 2 hodín (v prípade produkčného zariadenia), resp. do 6 hodín (v prípade multifunkčného zariadenia) od ohlásenia potreby servisného zásahu a poruchu odstrániť do 2 pracovných dní odo dňa ohlásenia požiadavky, ak sa jedná o poruchu umožňujúcu prevádzku zariadenia, pričom dodávateľ sa zaväzuje, že poskytne a dodá do sídla objednávateľa jedno záložné multifunkčné zariadenie nižšieho štandardu a formátu A4 (tzv. backup device), ktoré bude nahrádzať do doby odstránenia poruchy opravované zariadenie. | |
V prípadoch servisných zásahoch, ak dodávateľ vzhľadom na povahu a závažnosť odstrániteľnej poruchy (napr. dodanie náhradného dielu) nemôže dodržať lehoty servisných zásahov vymedzených vyššie, je povinný bezodplatne zapožičať porovnateľné zariadenie so zhodnou alebo vyššou funkcionalitou v rovnakej časovej lehote do doby odstránenia poruchy na zariadení objednávateľa. |
Názov |
Dodávateľ predloží doklady/certifikáty, ktoré preukazujú, že dodávateľ a ním poverení servisní pracovníci absolvovali školenia na servis zariadení objednávateľa. Dodávateľ je povinný predložiť doklady do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Potvrdenie musí obsahovať kontaktný údaj pre jeho overenie. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy. |
Nepredloženie dokladov/certifikátov o absolvovaní školenia v požadovanej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávatreľ môže odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy, vrátane kontaktu (telefonického, e-mailového) na ohlásenie požiadavky na servisný zásah, resp. na servisný dispečing dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný vyhotoviť záznam o prevedených prácach vrátane súpisu použitého materiálu, ktorý po potvrdení oprávneným zástupcom objednávateľa bude slúžiť ako podklad pre fakturáciu príslušného výkonu. |
Faktúra bude mať splatnosť 14 (štrnásť) dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ vykoná pozáručný servis/údržbu/opravy zariadení na základe objednávky objednávateľa zaslanej elektronickou poštou. |
Dodávateľ do 1 hodiny od doručenia objednávky (nahlásenia poruchy) v prípade produkčného zariadenia, zašle elektronickou poštou objednávateľovi identifikačné údaje osoby, ktorá bude vykonávať opravu. |
Dodávateľ do 3 hodín od doručenia objednávky (nahlásenia poruchy) v prípade multifunkčného zariadenia, zašle elektronickou poštou objednávateľovi identifikačné údaje osoby, ktorá bude vykonávať opravu. |
Pozáručný servis, údržba a opravy sa bude vykonávať v mieste objednávateľa a v prípade náročnej opravy dodávateľ predmetu zákazky vykoná bezplatne prepravu do svojich priestorov na základe preberajúceho protokolu. |
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s kontaktnou osobou objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný bez odkladu predložiť objednávateľovi zoznam náhradných dielov, ktoré je potrebné vymeniť spolu s cenou za jednotlivé komponenty. |
Objednávateľ je oprávnený vykonať prieskum minimálne u troch dodávateľov náhradných dielov a dodávateľ je povinný v prípade výskytu nižšej ceny za náhradný diel pristúpiť k priemeru medzi najnižšou cenou a cenou dodávateľa za náhradný diel. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočného použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
Pri oprave a údržbe sa požaduje prioritne použitie nových originálnych náhradných dielov, použitie recyklovaných náhradných dielov nie je povolené. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi cenník všetkých nevyhnutných náhradných dielov, ktoré sú nutné na zabezpečenie pozáručného servisu, údržby a opráv reprografických zariadení objednávateľa a je povinný predložiť cenu práce servisného technika (hodinovú sadzbu). Nepredloženie cenníka náhradných dielov a ceny práce servisného technika v požadovanej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky, k udržiavaniu funkčnosti a zahŕňa údržbu a opravy zariadení, poplatky za prácu, dopravu, poskytnutie a inštaláciu potrebných originálnych náhradných dielov, upgrade a technickú podporu softvérových produktov potrebné k prevádzke zariadení, dodávanie potrebného spotrebného materiálu a príslušenstva (okrem tonerov a papiera). |
Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
32,00 kus podľa technickej špecifikácie
68 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.03.2017 09:46
31.03.2017 10:00
31.03.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: