• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2017 10:05
  •    Predkladanie ponúk
    16.03.2017 10:11
  •    Ukončenie zákazky
    16.03.2017 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.03.2017 11:35

Detail zákazky Z201711632

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2017 10:05
  •    Predkladanie ponúk
    16.03.2017 10:11
  •    Ukončenie zákazky
    16.03.2017 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.03.2017 11:35

Základné údaje

Z201711632

OF-123915

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2856271

Objednávateľ

00603147

Mestská časť Bratislava - Staré Mesto

Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK

Dodávateľ

30346461

Ing. Miroslav Vančo MIVASOFT

M.R.Štefánika 67/14, Šaľa, 92701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interaktívna zostava pre materské školy

didaktické a učebné pomôcky na rozvoj detí v materských školách

  • 30195000-2 - Tabule
  • 30195200-4 - Elektronické držiaky predlohy alebo príslušenstvo
  • 30213100-6 - Prenosné počítače

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Interaktívna zostava pre materské školy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Interaktívna tabuľa ks 5
2. Dataprojektor ks 5
3. Zdvih - zvislý posun na stenu - zdvih pre súpravu - Tabuľa + Ultra krátky projektor s plynovými pružinami ks 5
4. Notebook - prenosný počítač ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
k položke 1 - Interaktívna tabuľa
- uhlopriečka min. 160 cm - optická technológia alebo infra red technológia
- pomer strán 4:3 - ovládanie bezbatériovým perom alebo prstom alebo teleskopickým ukzazovadlom
- odolný povrch - bočné ikony
- pripojenie k PC - USB káblom - príslušenstvo: 3 bezbatériové perá, 1 teleskopické ukazovadlo,
- interaktívny SW - tabuľa so zdvihom
- vodeodolná - slovenský ovládací program
- interaktívna guma - možnosť práce na tabuli aj bez zapnutého PC a projektora
- možnosť použitia fixiek a magnetiek - tabuľa na denné použitie
- keramická - magnetická
- kovový rám
k položke č. 2 - Dataprojektor
- projektor s ultrakrátkou projekciou - svietivosť 2700 Ansi
- výdrž lampy 10000 hod./ECO - kontrast 5000:1
- technológia 3x LCD - rozlíšenie XGA (4:3)
- 3 ročná záruka na projektor - 3 ročná záruka na lampu
- zabudovaný 16 W reproduktor
k položke č. 4 - Notebook - prenosný počítač
Intel Pentioim Quad Core processor N3710 - (2.56 GHz) - RAM: 4 GB DDR3 Memory +500 GB HDD super Multi DL drive - 15.6" HDLCD matný - Wifi 802. 11 bgn + BT - webcam
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ požaduje technické a programové komplexné zaškolenie pracovníkov.
2. Cena tovaru vrátane všetkých nákladov spojených s dopravou, montážou a zaškolením v každom odbernom mieste objednávateľa. Objednávateľ dodávateľovi v lehote 7 pracovných dní od účinnosti kúpnej zmluvy oznámi miesta dodania - 5 odberných miest v jednom katastrálnom území.
3. Záruka na tovar v súlade s platnou legislatívou.
4. Dodávateľ musí dodať nový, nepoužitý tovar v originálnom balení.
5. Plnenie kúpnej zmluvy sa bude realizovať formou písomných objednávok vystavených objednávateľom.
6. Dodávateľ uvedie cenu na dve desatinné miesta s položkovým rozpisom dodávaného tovaru v lehote 3 pracovných dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy a doručí objednávateľovi.
7. Dodávateľ musí dodať tovar na základe písomných objednávok v lehote 40 dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy.
8. objednávateľ neposkytuje preddavky na plnenie kúpnej zmluvy. Platby sa realizujú formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti faktúr 30 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

02.05.2017 12:00

1,00 celok

12 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.03.2017 10:05

16.03.2017 10:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.03.2017 10:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 625
 63
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.03.2017 13:41 - Vstupná ponuka 12 499,99 € Cena s DPH
15.03.2017 22:55 - Najvýhodnejšia ponuka 12 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS