36513458
Nemocnica Poprad, a. s.
Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK
43959954
KORAKO plus, s. r. o.
Bielická 369, Partizánske, 95804, SVK
Obuv zdravotná, pracovná
Obuv zdravotná, pracovná
Tovar, Služba
1. Obuv zdravotná, pracovná
|
|
---|---|
Funkcia |
Ochranná |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obuv s koženým zvrškom | ks | 480 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2. Obuv s koženým zvrškom určená pre pracovníkov zdravotníckych zariadení - dámska a pánska. | obuv sandálového typu, uzatvorená špica, kožený priehlavok po celej ploche perforovaný. Zvršok v min. hrúbke 2,0 mm. |
Zodpovedajúca norme EN ISO 20347:2012 OB E SRA. | Stielka je anatomicky tvarovaná, usňová. Odolnosť proti oderu za sucha min. 25 600 cyklov/ min. 12 800 cyklov za mokra. |
Podošva klinová monolitná z termoplastického kaučuku, výška dezénu min. 2,6 mm. | Parameter SRA protišmykovosť, minimálna hodnota súčiniteľ trenia je 0,30. |
Parameter E absorbcia energie v päte, minimálna hodnota je 35 J | Obuv je dobre umývateľná, dezinfikovateľná, otvorená päta so zadným bezpečnostným upínacím a otáčavým pásikom. |
Veľkostný sortiment je od 35 do 48. | Farba biela. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia v sklade. |
Dodávateľ predloží elektronicky do 48 hod. od uzavretia zmluvy podrobný rozpočet s uvedením názvu, špecifikácie, JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH. |
Dodávateľ predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy dve vzorky obuvi č. 1 vzorovanú a s koženým zvrškom bielu. |
Dodávateľ predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy certifikáty a záverečné protokoly, vystavené certifikovaným laboratóriom, originály alebo úradne overené kópie v úradnom jazyku, z ktorých je zrejmé splnenie požadovaných vlastnosti obuvi. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Záruka na tovar 24 mesiacov. |
Dodacia doba do 14 dní odo dňa doručenia elektronickej objednávky. |
Dodávateľ predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy platný certifikát manažérstva kvality pre veľkoobchod s ochrannými pracovnými prostriedkami a doplnkami. |
Dodávateľ predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy platný certifikát enviromentálneho manažérstva. |
Objednávky na základe čiastkových objednávok zasielaných elektronicky, dodacia lehota je 14 pracovných dní od zaslania objednávky. |
Trvanie zmluvy 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu. |
Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia. |
Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, |
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy |
Po uzatvorení kúpnej zmluvy, predávajúci nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy. |
Vzťahy neupravené v tejto zákazke sa riadia obchodným zákonníkom. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celé množstvo tovaru. |
Prešovský, Slovenská republika
28.03.2017 10:39 — 28.03.2018 10:39
1,00 súbor
6 840,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.03.2017 10:43
24.03.2017 11:00
24.03.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.03.2017 09:35 - Vstupná ponuka | 6 800,00 | € | Cena bez DPH |
23.03.2017 16:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 700,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: