36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
47344806
Progressum, s.r.o.
Jenisejská 59, Košice, 04012, SVK
Zníženie energetickej náročnosti školy – vypracovanie projektovej dokumentácie
projektová dokumentácia, výkaz výmer, energetické hodnotenie budov
Služba
1. Zníženie energetickej náročnosti školy – vypracovanie projektovej dokumentácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Vypracovanie projektovej dokumentácie v rozsahu realizačného projektu pre stavebné povolenie pre potreby predloženia žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Operačného programu Kvalita životného prostredia,špecifický cieľ 4.3.1 Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov. |
Projektovú dokumentáciu je potrebné vypracovať v súlade s opatreniami navrhnutými v energetickom audite. |
Komplexná inžinierska činnosť pre zabezpečenie vydania právoplatného stavebného povolenia vrátane všetkých vyjadrení dotknutých inštitúcií. |
Občasný autorský dozor. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
projektová dokumentácia. | kompl. vyhotovenia | 6 | ||
CD, DVD alebo iné pamäťové médium (pdf, xls, dwg, doc). | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predmet zmluvy bude členený na 2 jednotlivé výkonové fázy, ktoré sa budú realizovať podla pokynov objednávateľa, ako je uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie tejto zmluvy. | |
1. FÁZA | Vypracovanie projektovej dokumentácie v rozsahu realizačného projektu pre stavebné povolenie, vrátane zabezpečenia vydania právoplatného stavebného povolenia. |
Rozsah projektovej dokumentácie: | Dokumentácia bude vypracovaná v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných a účinných v Slovenskej republike, platných technických noriem vzťahujúcich sa na dielo. |
Rozsah projektovej dokumentácie: | Dokumentácia musí byť vypracovaná v úzkej súčinnosti s objednávateľom. Dokumentácia bude vypracovaná v slovenskom jazyku. |
Obsah a rozsah projektovej dokumentácie: | |
- podľa zákona č. 50/1976Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov, vyhlášky č. 453/2000 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona a technických podmienok. | |
- zákona č. 555/2005 Z. z. o energetickej hospodárnosti budov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vyhlášky č. 364/2012 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon č. 555/2005 Z. z. zákona o energetickej hospodárnosti budov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. | |
Súčasťou projektovej dokumentácie musí byť: | |
1. Sprievodná správa 2. Technická správa s popisom súčasného stavu a stavu po realizácii projektu 3. Výkaz výmer a položkový rozpočet stavby | |
4. Projektové hodnotenie energetickej hospodárnosti budov – energetické hodnotenie pre všetky miesta spotreby energie, zároveň uviesť v rámci energetického hodnotenia zatriedenie budovy do energetickej triedy podľa celkovej potreby energie a podľa globálneho ukazovateľa energie – primárna energia v zmysle zákona č. 555/2005 Z. z. o energetickej hospodárnosti budov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov | |
5. Situačný výkres stavby 6. Pohľady pred realizáciou a po realizácii projektu 7. Stavebné výkresy stavby - jestvujúci a navrhovaný stav 8. Výkaz prvkov s rozmermi a počtom kusov | |
Výkaz výmer a položkový rozpočet projektu musí byť členený pre potreby výpočtu Referenčných hodnôt v rámci Operačného programu Kvalita životného prostredia na nasledovné časti: | - ZATEPLENIE obvodového plášťa,- ZATEPLENIE strešného plášťa,- VÝMENA otvorových konštrukcií,- OSTATNÉ |
Zabezpečenie vydania právoplatného stavebného povolenia. | Komplexná inžinierska činnosť pre zabezpečenie vydania právoplatného stavebného povolenia vrátane všetkých vyjadrení dotknutých inštitúcií. |
2. FAZA | Občasný autorský dozor |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | poskytovanie vysvetlenia k projektovej dokumentácii pre zabezpečenie plynulosti výstavby |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | posudzovanie prípadných návrhov zhotoviteľa stavby na zmeny a odchýlky oproti schválenej projektovej dokumentácii z technického i technologického hľadiska |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | a ďalších podmienok súvisiacich s predmetom stavby a vyjadrovať sa k nim a zúčastňovať sa na konaniach vo veci prípadných zmien stavby pred jej dokončením |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | posudzovanie a vyjadrovanie sa k požiadavkám zhotoviteľa diela na tzv. naviac práce, t.j. práce nad rozsah stanovený schválenou projektovou dokumentáciou |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | v prípade, že skutkový stav zistený na stavenisku nezodpovedá predpokladom v projektovej dokumentácii, navrhovanie technického riešenia vyvolanej zmeny, |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | vrátane komplexného projekčného spracovania zmeny technického riešenia spolu s výkazom výmer |
Občasný autorský dozor zahŕňa: | zaujatie stanoviska s vysvetlením a návrhom riešenia k prípadným skrytým vadám; Každý výkon autorského dozoru na stavbe bude zaznamenaný v stavebnom denníku. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zmluvy. |
Objednávateľ požaduje, aby do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy dodávateľ predložil zoznam zodpovedných osôb za plnenie tejto zmluvy vo veciach zmluvných a vo veciach technických s uvedením telefonických a emailových kontaktov. |
Objednávateľ požaduje predložiť na jednotlivé výkonové fázy rozpis cien sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. Ak dodávateľ nie je platcom DPH uvedie túto skutočnosť v tomto rozpise a zmluvnú cenu uvedie ako cenu celkom. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Dodávateľovi je odporúčané objednávateľom vykonať ohliadku miesta vypracovania projektovej dokumentácie, aby si sám overil a získal potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie predmetu zmluvy. |
Objednávateľ umožní dodávateľovi na jeho požiadanie prístup do objektu za účelom a v rozsahu obhliadky miesta stavby, zamerania skutkového stavu a vyhotovenia fotodokumentácie častí objektu súvisiacich s plnením predmetu zmluvy. |
Výdavky na vypracovanie projektovej dokumentácie môžu byť predmetom financovania zo zdrojov EÚ. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly, auditu, overovania súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Oprávnené osoby sú: |
a) Poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľla predložiť osvedčenie o odbornej spôsobilosti na komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace poradenstvo a odbornú spôsobilosť na odborné činnosti vo výstavbe, prípadne ekvivalent osvedčenia platný v krajine, z ktorej hospodársky subjekt predkladá ponuku. |
Odbornú spôsobilosť objednávateľ požaduje predložiť ako kópiu osvedčenia opatrenú originálnym otlačkom autorizačnej pečiatky v termíne do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, že dodávateľ príslušnú odbornú spôsobilosť nepredloží do 7 dní, objednávateľ odstúpi od zmluvy. |
PLATOBNE PODMIENKY |
Dodávateľ po ukončení výkonovej fázy vystaví objednávateľovi faktúru za každú výkonovú fázu osobitne podľa predmetu plnenia uvedenom v Technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy. |
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, presný názov projektu a čísla súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzatvorení zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Prílohou faktúry musí byť obidvoma zmluvnými stranami podpísaný protokol z odovzdania a prevzatia príslušnej výkonovej fázy. |
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť ceny podľa rozpisu cien jednotlivých výkonových fáz na základe faktúr dodávateľa, na základe záverečných protokolov z odovzdania a prevzatia príslušnej fázy predmetu zmluvy pri zohľadnení ustanovenia v osobitných požiadavkách na plnenie uvedených v časti ZÁBEZPEKA. |
Dodávateľom vystavené faktúry musia byť vyhotovené v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nezodpovedá vo vecnej a formálnej stránke, objednávateľ má právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry a nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Splatnosť faktúr je v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ nebude uhrádzať dodávateľovi žiadnu zálohu ani iný preddavok. |
OSOBITNE PODMIENKY |
Dorozumievanie a vysvetľovanie medzi objednávateľom a dodávateľom sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku spôsobom, ktorý zaručí trvalé zachytenie obsahu písomnosti. Môže sa uskutočniť aj elektronickou poštou. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie alebo žiadosti doručenej elektronickou formou bude rozhodujúci obsah písomnosti doručenej poštovou zásielkou. |
Zmluvné strany sa zaväzujú, že pri plnení predmetu tejto zmluvy budú spolupracovať a poskytovať druhej strane potrebné informácie a podklady týkajúce sa predmetu zmluvy, ako aj súčinnosť požadovanú ktoroukoľvek stranou. |
Dodávateľ bude vykonávať občasný autorský dozor realizácie stavby. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje na výzvu objednávateľa zúčastňovať sa rokovaní s vybraným uchádzačom vykonávajúcim realizáciu stavby. |
Náklady dodávateľa spojené s účasťou na týchto rokovaniach a náklady na vykonanie prípadných zmien diela na žiadosť vybraného uchádzača, ktorý bude vykonávať realizáciu stavby, sú zahrnuté v cene diela. |
Dodávateľ sa zaväzuje splniť technické a kvalitatívne požiadavky diela v súlade s príslušnými právnymi predpismi a technickými normami, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť a s vybavením, ktoré si na tento účel zabezpečí. |
Pri vypracovaní diela bude dodávateľ dodržiavať všeobecné záväzné predpisy, technické normy STN, vyhlášky, ostatné všeobecne záväzné predpisy a podmienky tejto zmluvy. Dodávateľ sa bude riadiť východiskovými podkladmi objednávateľa odovzdanými ku dňu uzavretia tejto zmluvy, zápismi a dohodami zmluvných strán a vyjadreniami a/alebo rozhodnutiami dotknutých orgánov a organizácií. |
Dokončené dielo v rozsahu tejto zmluvy preberie objednávateľ zápisom o odovzdaní a prevzatí diela. Užívanie diela bude možné iba po jeho odovzdaní a prevzatí a uhradení ceny diela. |
Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie diela, ktorého následkom bude omeškanie s vykonaním diela. |
Dodávateľ súhlasí s použitím elektronickej verzie dokumentácie ako súčasti súťažných podkladov pre potreby verejného obstarávania. |
Objednávateľ poskytne dodávateľovi existujúcu dokumentáciu stavby, ktorou disponuje. Dodávateľ ju je povinný vrátiť: a) bez zbytočného odkladu po tom, ako ju nebude potrebovať, najneskôr však spolu s odovzdaním diela,b) kedykoľvek ho o to objednávateľ požiada. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že počas spracovania diela poskytne dodávateľovi v rozsahu nevyhnutnom potrebnú súčinnosť, spočívajúcu najmä v odovzdaní doplňujúcich údajov, spresnení podkladov, vyjadrení a stanovísk, ktorých potreba vznikne v priebehu plnenia tejto zmluvy. Toto spolupôsobenie poskytne dodávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od jeho vyžiadania. Osobitnú lehotu dojednajú strany v prípade, ak sa bude jednať o spolupôsobenie, ktoré nemôže objednávateľ zaobstarať vlastnými silami. |
Dodávateľ nezodpovedná za nedodržanie termínu, ak omeškanie bolo spôsobené zavinením na strane objednávateľa. |
Objednávateľ i dodávateľ sa zaväzujú považovať všetky informácie, ktoré získali v rámci vykonania tohto diela za dôverné a nebudú ich zverejňovať vo vzťahu k tretím osobám bez súhlasu druhej strany. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že po zhotovení a odovzdaní diela poskytne objednávateľovi súčinnosť pri príprave žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku a príslušných príloh týkajúcich sa zhotoveného diela. |
Zmluvné strany sa pre účely zmluvy dohodli na nasledovných zásadách pre doručovanie písomnosti: a) pokiaľ adresát doporučenú zásielku, odovzdanú odosielateľom poštovému prepravcovi do úložnej lehoty na pošte nevyzdvihne, považuje sa posledný deň tejto lehoty za deň doručenia zásielky, aj keď sa adresát o uložení zásielky nedozvedel; b) v prípade odmietnutia prevzatia doporučenej zásielky odovzdanej odosielateľom poštovému prepravcovi, sa za deň doručenia považuje deň odmietnutia prevzatia zásielky adresátom. |
ZÁBEZPEKA : |
Dodávateľ je povinný do 14 dní od účinnosti zmluvy o dielo doručiť objednávateľovi zábezpeku na vykonanie diela a na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len „zábezpeka“). Objednávateľ je oprávnený uspokojiť si zo zábezpeky svoje nároky z vád diela, nároky na zaplatenie zmluvnej pokuty, náhradu škody, náklady vzniknuté v dôsledku odstúpenia od zmluvy a iné nároky, ktoré nebudú dodávateľom riadne a včas uspokojené. |
Zábezpeka bude mať formu bankovej záruky vo výške 5 % z celkovej ceny bez DPH s platnosťou počas celej doby plnenia tejto zmluvy. Banková záruka musí byť platná a vymáhateľná po celú dobu plnenia tejto zmluvy, t.j. až pokým dodávateľ riadne a včas nevykoná a neukončí a objednávateľ takto dokončené plnenie bez vád a nedorobkov neprevezme v súlade s podmienkami tejto zmluvy. |
Banková záruka sa bude riadiť ustanoveniami § 313 a nasl. Obchodného zákonníka, musí byť vydaná vo forme a s obsahom akceptovateľným pre objednávateľa ako neodvolateľná a bezpodmienečná banková záruka splatná na prvé písomné požiadanie, podľa ktorej príslušná renomovaná slovenská banka alebo pobočka zahraničnej banky na území Slovenskej republiky vyhlási, že uspokojí objednávateľa na základe písomného oznámenia objednávateľa adresovaného banke. |
V prípade, že dodávateľ porušuje svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a všeobecne záväzných právnych predpisov alebo podľa ustanovení § 306 Obchodného zákonníka bude nepochybné, že dodávateľ svoj záväzok nesplní, napr. pri vyhlásení konkurzu, dodávateľ je oprávnený nahradiť bankovú záruku zložením sumy predstavujúcej 5 % z ceny bez DPH do notárskej úschovy alebo na účet objednávateľa alebo vinkulovaním na svojom účte v banke v prospech objednávateľa, a to počas celej doby plnenia zmluvy. |
Neposkytnutie zábezpeky tak ako je uvedené sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. V prípade, že stavba nebude začatá do dvoch rokov od účinnosti zmluvy, objednávateľ bankovú záruku, respektíve inú formu zábezpeky vráti dodávateľovi. |
Dodávateľ má uzavretú poistnú zmluvu na škody spôsobené pri výkone profesie autorizovaného stavebného inžiniera minimálne v sume ceny bez DPH. Túto skutočnosť je dodávateľ schopný preukázať kedykoľvek na základe požiadavky objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje : |
Písomne oznámiť objednávateľovi bez zbytočného odkladu všetky zmeny týkajúce sa najmä jeho identifikačných a kontaktných údajov uvedených v zmluve, predmetu činnosti, vstupu do likvidácie alebo začatia konania podľa zákona o konkurze a reštrukturalizácii; |
Písomne predložiť objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre dodávateľa časť plnenia podľa zmluvy a bez udelenia súhlasu objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia. Objednávateľ je povinný sa písomne vyjadriť bez zbytočného odkladu od obdržania písomnej žiadosti dodávateľa, či s použitím subdodávateľa súhlasí alebo nie. Objednávateľ nesmie súhlas s použitím subdodávateľa bezdôvodne odmietnuť. |
Ak sa objednávateľ k žiadosti dodávateľa nevyjadrí do troch pracovných dní, má sa za to, že objednávateľ s použitím subdodávateľa súhlasí. Ak dodávateľ použije na poskytnutie plnenia alebo jeho časti akúkoľvek tretiu osobu, zodpovedá voči objednávateľovi v celom rozsahu tak, ako keby dané plnenie poskytoval sám. |
ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, ZÁRUKA |
Dodávateľ zodpovedá za to, že dielo bude zhotovené v súlade s ustanoveniami zmluvy o dielo, v požadovanej kvalite a v dohodnutom termíne. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré vzniknú objednávateľovi pri realizácii stavby zhotovenej v rozsahu a v kvalite podľa predmetu zmluvy o dielo, a to za vady diela, ktoré sa pri realizácii stavby prejavili ako technicky nemožné. Tejto zodpovednosti sa dodávateľ nezbaví ani odstránením vady diela v zmysle týchto ustanovení. Na základe uvedeného uhradí dodávateľ všetky škody, ktoré vzniknú objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť objednávateľovi všetky škody, ktoré mu vzniknú porušením povinnosti vyplývajúcich mu zo zmluvy o dielo. |
Záručná doba za dielo je 36 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia ukončeného diela objednávateľom, t.j. odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
Doba záručnej prevádzky sa predĺži o dobu, počas ktorej dielo neplnilo svoju funkciu z dôvodu vady spôsobenej konaním dodávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré dielo má v čase jeho odovzdania objednávateľovi. Za vadu diela sa považuje aj jeho akýkoľvek nedostatok a/alebo osobitná požiadavka, ktorého odstránenie / zapracovanie požaduje stavebný úrad, príp. iná dotknutá inštitúcia v súvislosti s účelom použitia diela podľa tejto zmluvy. |
Pre prípad výskytu vady dodaného diela podľa predchádzajúceho bodu má objednávateľ právo požadovať a dodávateľ povinnosť poskytnúť bezplatné odstránenie vady (ďalej len „reklamácia“). |
Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady diela odstrániť bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 5 pracovných dní od prevzatia oprávnenej písomnej reklamácie diela. |
Ak dodávateľ svoju povinnosť odstrániť vadu riadne a včas v zmysle tejto zmluvy nesplní, je objednávateľ oprávnený zabezpečiť odstránenie vady u iného dodávateľa na náklady dodávateľa. |
Dodávateľ bude vykonávať občasný autorský dozor realizácie stavby. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje na výzvu objednávateľa zúčastňovať sa rokovaní s vybraným uchádzačom vykonávajúcim realizáciu stavby. Náklady dodávateľa spojené s účasťou na týchto rokovaniach a náklady na vykonanie prípadných zmien diela na žiadosť vybraného uchádzača, ktorý bude vykonávať realizáciu stavby, sú zahrnuté v cene diela. |
Dodávateľ nezodpovedá za vady vzniknuté zmenou parametrov oproti zadaniu. |
Dodávateľ nezodpovedá za vady diela a vzniknuté škody, ktoré boli spôsobené použitím podkladov a informácií poskytnutých objednávateľom a dodávateľ ani pri vynaložení odbornej starostlivosti nemohol zistiť ich chyby, resp. nespôsobilosť, alebo ak dodávateľ na tieto chyby písomne upozornil a objednávateľ na ich použití napriek tomu trval. |
Dodávateľ nezodpovedá za kvalitu diela v prípade, že predmet diela poškodí objednávateľ, alebo tretia osoba neodborným zásahom alebo úmyselne. |
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY |
Ak objednávateľ zistí, že dodávateľ vykonáva dielo v rozpore so svojimi povinnosťami, je oprávnený požadovať, aby dodávateľ odstránil chyby vzniknuté vadným vykonávaním a dielo vykonával riadnym spôsobom. Ak tak však dodávateľ diela neurobí ani v primeranej lehote mu na to poskytnutej a postup dodávateľa by viedol nepochybne k podstatnému porušeniu zmluvy v zmysle § 345 Obchodného zákonníka, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
V prípade platného odstúpenia od zmluvy zo strany dodávateľa z dôvodov na strane objednávateľa, je objednávateľ povinný zaplatiť dodávateľovi cenu za rozpracované dielo; táto cena sa určí pomerom podľa stavu rozpracovanosti diela, pričom dodávateľ je objednávateľovi spolu s odstúpením od zmluvy povinný predložiť i rozpracované dielo pre posúdenie oprávnenosti uplatnenej ceny, inak jeho nárok zaniká. Objednávateľ je oprávnený rozpracované dielo použiť. |
Za platné odstúpenie od zmluvy podľa prvej vety predchádzajúceho bodu sa v prípade, ak objednávateľ podá v lehote 1 mesiaca odo dňa odstúpenia od zmluvy dodávateľom podnet na príslušný súd na určenie neplatnosti odstúpenia, považuje až právoplatné rozhodnutie súdu v danej veci, okrem prípadu, ak zoberie objednávateľ svoj návrh späť, alebo dôjde k mimosúdnej dohode. |
V prípade platného odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa z dôvodov na strane dodávateľa, dodávateľovi neprináleží úhrada akejkoľvek časti ceny a/alebo nákladov, ktoré mu v súvislosti so zhotovovaním diela podľa zmluvy vznikli. Pre posúdenie platnosti odstúpenia sa obdobne použije posledná veta predchádzajúceho bodu. |
Odstúpením od zmluvy nie sú dotknuté nároky na zmluvné sankcie. |
Objednávateľ má právo bez sankcii odstúpit' od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly príslušného verejného obstarávania, ktorou Riadiaci orgán neschváli predmetné verejné obstarávanie, ak ešte nedošlo k plneniu zmluvy. |
SANKCIE |
V prípade, že dodávateľ nedodrží dohodnutý termín pre každú z výkonových fáz, objednávateľ má nárok požadovať zmluvnú pokutu vo výške 0,2% z dohodnutej ceny diela zmluvy za každý začatý deň omeškania. |
Právo na náhradu škody podľa ust. § 373 a nasl. Obchodného zákonníka nie je vznikom nároku podľa vyššie uvedeného dotknuté. |
Zmluvné strany podpisom tejto zmluvy výslovne prehlasujú, že zmluvné sankcie v nej dohodnuté nepovažujú a ani v budúcnosti nebudú považovať za neprimerane vysoké, nakoľko sú dohodnuté v dôsledku nutnosti zabezpečenia dodržania termínov dohodnutých v tejto zmluve, nakoľko najmä objednávateľ vzhľadom na naplánovanie a odsúhlasenie projektu stavby má eminentný záujem na dodržaní všetkých termínov v zmluve dohodnutých. |
AUTORSKÉ PRÁVA |
Dodávateľ podpisom zmluvy udeľuje objednávateľovi výhradnú licenciu na použitie diela, a to najmä verejné rozširovanie diela, sprístupňovanie diela tretím osobám, vyhotovenie rozmnoženiny diela, úpravy a zmeny diela. Dodávateľ udeľuje túto licenciu ako výhradnú s neobmedzeným rozsahom na neobmedzený čas a to bezodplatne. |
Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený vykonávať práva k dielu vo svojom mene a na svoj účet, je oprávnený s týmto dielom nakladať a udeliť súhlas na jeho použitie a za týmto účelom má usporiadané všetky vzťahy s jednotlivými autormi diela bez ohľadu na to, či sa jedná o zamestnancov, alebo zmluvných partnerov dodávateľa. Dodávateľ taktiež vyhlasuje, že dielo nie je zaťažené právami tretích osôb. |
Objednávateľ je oprávnený udeliť tretej osobe súhlas na použitie diela v rozsahu udelenej licencie (sublicencia). |
Zánik tejto zmluvy nemá vplyv na trvanie licencie udelenej/postúpenej touto zmluvou objednávateľovi. |
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE - Charakteristika objektu |
Objekty školy boli postavené v roku 1951, nie sú postavené v žiadnej typizovanej sústave, sú orientované na vedľajšie svetové strany. Objekt A je samostatne stojaca budova, objekty B, C, D a E sú prepojené spojovacími chodbami. |
Objekt A – zastavaná plocha 690 m2, obostavaný priestor 6 831 m3, 1 podzemné podlažie, 2 nadzemné podlažia |
Vestibul A + telocvičňa – zastavaná plocha 567 m2, obostavaný priestor 3 739 m3, 1 nadzemné podlažie |
Objekt B – zastavaná plocha 926 m2, obostavaný priestor 10 367 m3, 1 podzemné podlažie, 3 nadzemné podlažia |
Objekt C – zastavaná plocha 657 m2, obostavaný priestor 2 954 m3, 1 podzemné podlažie, 1 nadzemné podlažie |
Objekt D – zastavaná plocha 129 m 2, obostavaný priestor 941 m3, 2 nadzemné podlažia |
Objekt E – zastavaná plocha 494 m2, obostavaný priestor 6 922 m3, 1 podzemné podlažie, 4 nadzemné podlažia |
Spojovacia chodba – zastavaná plocha 211 m2, obostavaný priestor 674 m3, 1 nadzemné podlažie |
Areál školy je zásobovaný teplom z účinnej sústavy centralizovaného zásobovania teplom, výmenníková stanica je v areáli školy. Objekt je vykurovaný teplovodne, rebrovými plechovými a liatinovými telesami. Telesá sú opatrené uzatváracím kohútmi – veľmi zle ovládateľnými. Rozvody tepla a vykurovacie telesá sú v dobrom stave. Teplá voda je do miest spotreby dodávaná rozvodom s cirkuláciou z výmenníkovej stanice. Výmenníková stanica je v zlom technickom stave. |
Umelé osvetlenie jednotlivých častí objektu je riešené v závislosti na účele využitia danej miestnosti. V prevažnej miere sú využívané žiarivkové a žiarovkové svietidlá rôznych typov. Technický stav zodpovedá veku svietidiel. |
Obvodové múry sú z plnej pálenej tehly, omietnuté vápenno-cementovými omietkami. Otvorové konštrukcie sú pôvodné drevené, malé percento vymenené za plastové s izolačným dvojsklom. Podlahy na teréne sú betónové bez tepelnej izolácie. Strechy sú sedlové bez tepelnej izolácie. |
Podlaha na teréne má plochu 3 747 m2; Strecha má plochu 3 747 m2; Okná a dvere majú plochu 1 417 m2; Obvodové steny nad úrovňou terénu majú plochu 5 045 m2; Obvodové steny pod úrovňou terénu majú plochu 806 m2; |
Opatrenia navrhnuté v energetickom audite : |
Výmena otvorových konštrukcií za nové plastové s U skla min = 0,66 W/m2.K |
Zateplenie obvodových stien materiálom minimálne hrúbky 140 mm s koeficientom tepelnej vodivosti minimálne 0,034 m.k/W |
Zateplenie strechy materiálom hrúbky minimálne 320 mm s koeficientom tepelnej vodivosti minimálne 0,034 m.k/W |
Rekonštrukcia výmenníkovej stanice |
Inštalácia slnečných kolektorov s účinnou plochou minimálne 25 m2 |
Inštalácia tepelného čerpadla s výkonom 30,3 kW |
Inštalácia rekuperačných jednotiek s minimálnou účinnosťou 70 % |
Hydraulické vyregulovanie vykurovacích okruhov a cirkulačného okruhu TV + MaR |
Výmena jestvujúcich svietidiel za LED svietidlá s inteligentným riadením podľa intenzity denného svetla vrátane potrebnej elektroinštalácie |
Zavedenie systému na meranie, monitorovanie a riadenie výroby, rozvodu a spotreby energie v budove |
Drobné stavebné úpravy súvisiace s opatreniami energetickej efektívnosti, napr. dokončovacie práce, maľovky, bleskozvod, dažďové zvody, oplechovanie a podobne |
Vybudovanie bezbariérového vstupu do budovy A a bloku B |
Výdavky na práce súvislosti s realizáciou opatrení určených na zachovanie miest hniezdenia, rozmnožovania alebo odpočinku chráneného živočícha |
Komplexná inžinierska činnosť pre zabezpečenie vydania právoplatného stavebného povolenia vrátane všetkých vyjadrení dotknutých inštitúcií. |
Názov | Upresnenie |
Požadovaná lehota dodania prvej fázy: | do 16 týždňov od účinnosti zmluvy |
Požadovaná lehota dodania druhej fázy: | podľa časového harmonogramu výstavby, do termínu ukončenia preberacieho konania stavby. |
Ak vzniknú počas plnenia predmetu zmluvy podľa rozsahu uvedenom v Technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy prekážky, ktoré zmluvné strany nemôžu ovplyvniť a ktoré bránia dodržať dohodnuté termíny, predlžuje sa čas plnenia o dobu trvania týchto prekážok napr. v prípade, ak pri prerokovávaní alebo schvaľovaní dokumentácie vzniknú prekážky z dôvodu uplatňovania kompetencií tretích strán,najmä zo strany schvaľujúcich orgánov, | nebude sa predĺženie lehoty pre dodanie predmetu zmluvy považovať za omeškanie. |
K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
24.03.2019 00:00
8,00 ks
80 850,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.03.2017 09:12
24.03.2017 11:00
24.03.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2017 11:05 - Vstupná ponuka | 80 400,00 | € | Cena s DPH |
24.03.2017 10:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: