Z201711059
OF-124622
zazmluvnená
00610381
Fakultná nemocnica Trnava
A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Multidotykový monitor 32" ELO 3202L kapacitný (PCAP) a interný mini PC kompatibilný s ELO3202L
32" multidotykový monitor, mini PC
Tovar, Služba
1. Multidotykový monitor 32" ELO 3202L kapacitný (PCAP) a interný mini PC kompatibilný s ELO3202L
|
|
---|---|
Funkcia |
Multidotykový monitor 32" ELO 3202L kapacitný PCAP, plocha displeja bez rámiku, s možnosťou vloženia interného mini PC ELO, pre potreby v zdravotníctve |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multidotykový LCD monitor 32" ELO 3202L kapacitný PCAP plocha displeja bez rámiku, s možnosťou vloženia interného mini PC ELO | ks | 5 | ||
Interný mini PC pre LCD monitor ELO 3202L, klávesnica, myš | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1 -Multidotykový monitor 32" ELO 3202L kapacitný (PCAP) plocha displeja bez rámiku, s možnosťou vloženia interného mini PC | 5 ks |
- Uhlopriečka displeja | min. 32 " |
- Tvar displeja | Flat rovný, bez vystúpeného rámika po obvode |
- Technológia | LCD dotykový |
- Rozlíšenie displeja | min. 1920 x 1080 Full HD |
- Typ displeja | Aktívna matica TFT LCD |
- D-SUB vstup | áno |
- Displayport | áno |
- Formát zobrazenia | 16:9 (širokoúhly) |
- Doba odozvy | 8 ms |
- Kontrastný pomer | min 3000:1 |
- Reproduktory | áno |
- Farby | 16,7 mil |
- Jas (LCD panel) | 500cd/m2 |
- Jas s dotykovým panelom | 430 cd//m2 |
- Audio | 4 x 5 W |
- Dotyk vstup | USB |
- Frekvencia vstupu | Vodorovná 60 - 73 kHz, Zvislá: 47 - 63 Hz |
- Výkon | 55 Watt |
- Napájanie | interný zdroj |
- Sieťový zdroj | áno |
- Video vstup | 15pin D-sub female, 2x HDMI, Dispaly Port |
- Podpora VESA | áno |
- Výrobca | Elo Touch |
- Vstupné napätie | 100 - 240 VAC, 50/60 Hz |
- Možnosti inštalovania | 400x400 mm VESA upevnenie na stenu, alebo podľa požiadavky verejného obstarávateľa |
- Záruka | 3 roky |
Položka č. 2 -Interný mini PC pre monitor 3020L | 5 ks |
- Operačný systém | WIN 10 PRO |
- Procesor | Intel Core i5, 3,6GHz |
- Pamäť RAM | min. 4GB DDR3 SO-DIMM na 1 z 2 slotov |
- Pevný disk SSD alebo HDD | min. 250 GB SSD alebo HDD min. 500 GB 2,5" (AF) STAT HDD2 |
- USB porty | 4 porty typu A |
- Video | Intel HD 4000 |
- Ethernet port | 1 GB LAN RJ 45 |
- Audio porty | 3,5mm TRS jacky pre Audio In, Audio Out |
- Klávesnica a myš drátová USB pripojenie | musia byť dezinfikovateľné |
- Zdroj | Napájané displejom Iterkative Digital Signage |
- Záruka | 3 roky on site |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
- Požaduje sa dodanie nového, originál zabaleného, nepoužitého tovaru, nerepasovaného, nepoškodeného, nerozbaleného, ... na dohodnuté miesto plnenia |
- Dodanie tovaru v pracovný deň od 8:00-15:00 |
- Dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH |
- Dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, záručný list, preberací protokol, |
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať poškodený predmet zákazky alebo predmet zákazky, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto predmet zákazky verejný obstarávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne verejný obstarávateľ vyhotoví negatívnu referenciu dodávateľovi predmetu zákazky. |
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať poškodený predmet zákazky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ predmetu zákazky je vo výške 0% z hodnoty takto vráteného predmetu zákazky. |
- Verejný obstarávateľ požaduje, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala dopravné náklady, vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, poistenie prepravy, poistenie pre prípad škody spôsobenej treťou osobou v priestoroch dodávateľ, vrátane inštalácie predmetu plnenia u verejného obtarávateľa na mieste určenom verejným obstarávateľom. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky. |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). |
Dodávateľ má právo fakturovať po poskytnutí riadneho a včasného plnenia, pričom povinnou náležitosťou faktúry bude fotokópia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje min. 36 mesačnú záručnú dobu odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: |
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, |
- nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nahlásenia poruchy dodávateľovi, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, |
- v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, |
- dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.) |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy, tak objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Andreja Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
23.03.2017 13:30 — 31.03.2017 15:00
10,00 5 ks ELO3202L, 5 ks mini PC
11 994,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.03.2017 13:20
14.03.2017 14:00
14.03.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.03.2017 13:59 - Vstupná ponuka | 11 993,99 | € | Cena s DPH |
14.03.2017 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 993,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: