35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36575305
FERAMA spol. s r.o.
P.O.Hviezdoslava 136/78, Veľké Kapušany, 07901, SVK
Generálne opravy kosačiek trávnatých porastov STP-C 133 a 136
Oprava, servis, kosačky trávnatých porastov, STP-C 133, STP-C 136
Služba
1. Generálne opravy kosačiek trávnatých porastov STP-C 133 a 136
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je vykonanie generálnej opravy kosačiek trávnatých porastov STP-C 133 a 136. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
"A" Verejný obstarávateľ požaduje naceniť servisné úkony a opravy pre STP-C komplet /práca+materiál/ body 1. - 35. | komplet | 1 | ||
1. Kryt cepového nástroja STPC 133.2 | ks | 8 | ||
2. Hriadeľ nástroja STPC 133.2 | ks | 8 | ||
3. Hydromotor Casapa | ks | 8 | ||
4. Sada nožov Y (32 ks) | ks | 8 | ||
5. Vodiaci valec STPC 133.2 | ks | 8 | ||
6. Držiak vodiaceho valca 133.2 (2 ks) | ks | 8 | ||
7. Držiak cepáku | ks | 8 | ||
8. Hydraulický valec otoče | ks | 8 | ||
9. Hydraulický valec ramena I | ks | 8 | ||
10. Hydraulický valec poistky | ks | 8 | ||
11. Hydraulický valec ramena II | ks | 8 | ||
12. Hydraulický valec cepáku | ks | 8 | ||
13. Otoč STPC 133.2 | ks | 8 | ||
14. Držiak otoče STPC 133.2 | ks | 8 | ||
15. Delené púzdro (2 ks) | ks | 8 | ||
16. Rameno I úplné s čapmi | ks | 8 | ||
17. Vzpera ramena I | ks | 8 | ||
18. Tiahlo ramena I | ks | 8 | ||
19. Excentrický čap (2 ks) | ks | 8 | ||
20. Záves ramena | ks | 8 | ||
21. Rameno II STPC 133.2 s čapmi | ks | 8 | ||
22. Tiahlo držiaku cepáku | ks | 8 | ||
23. Vzpera držiaku cepáku STPC 133.2 (2ks) | ks | 8 | ||
24. Hydraulický akumulátor | ks | 8 | ||
25. Hydraulický okruh úplný (hadice) | ks | 8 | ||
26. Čerpadlo hydraulické | ks | 8 | ||
27. Spojka čerpadla | ks | 8 | ||
28. Filter hydraulický | ks | 8 | ||
29. Sada sít filtračných | ks | 8 | ||
30. Hydraulický blok úplný STPC 133.2 | ks | 8 | ||
31. Elektroinštalácia STPC 133.2 | ks | 8 | ||
32. Ovládací panel s joystickmi | ks | 8 | ||
33. Ventil VP8 (4 ks) | ks | 8 | ||
34. Hydraulický zámok VZJ | ks | 8 | ||
35. Hydraulický zámok VZD | ks | 8 | ||
"B" Verejný obstarávateľ požaduje naceniť servisné úkony a opravy pre podvozky komplet /práca+materiál/ body 36. - 51 | komplet | 1 | ||
36. GO motora 7211 | ks | 5 | ||
37. GO motora 8011 | ks | 5 | ||
38. Prevodovka s diferenciálom 7211 | ks | 5 | ||
39. Prevodovka s diferenciálom 8011 | ks | 5 | ||
40. Stranové prevodovky zadnej nápravy 7211 | ks | 4 | ||
41. Stranové prevodovky zadnej nápravy 8011 | ks | 4 | ||
42. Brzdové ústrojenstvo 7211 | ks | 5 | ||
43. Brzdové ústrojenstvo 8011 | ks | 4 | ||
44. Celková oprava prednej nápravy a riadenia 7211 | ks | 4 | ||
45. Celková oprava prednej nápravy a riadenia 8011 | ks | 4 | ||
46. Celková oprava kabíny 7211 | ks | 4 | ||
47. Celková oprava kabíny 8011 | ks | 4 | ||
48. Celková oprava kapotáže motora 7211 | ks | 4 | ||
49. Celková oprava kapotáže motora 8011 | ks | 4 | ||
50. Elektroinštalácia, hlavné svetlomety a ostatné motorčeky stieračov, ventilátora kabíny 7211 | ks | 5 | ||
51. Elektroinštalácia, hlavné svetlomety a ostatné motorčeky stieračov, ventilátora kabíny 8011 | ks | 4 |
Názov |
1. Trvanie zmluvy 24 mesiacov. |
2. Požaduje sa použitie iba originálnych náhradných dielov. |
3. Požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených servisných úkonov a opráv pre STP-C komplet /práca+materiál/ body 1. - 35. a servisných úkonov a opráv pre podvozky komplet /práca+materiál/ body 36. - 51. do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
4. Požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie o použití originálnych náhradných dielov do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
5. Požaduje sa predložiť zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať obhliadku priestorov a vybavenia servisnej dielne do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
7. Poskytovateľ môže zabezpečovať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom subdodávateľov. V takom prípade je potrebné predložiť zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Subdodávateľ je povinný spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona 343/2015 Z.z., predložiť všetky potrebné doklady podľa bodov 4, 5 a 7 osobité požiadavky na plnenie a predložiť čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona 315/2016 Z. z.. |
8. V prípade, že požadovaný predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, je potrebné predložiť čestné prehlásenie úspešného uchádzača do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
9. Objednávateľ je oprávnený upraviť predpokladaný rozsah servisných úkonov a opráv podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ si neuplatní náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný rozsah. |
10. Jednotkové ceny servisných úkonov a opráv vrátane materiálu a práce sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy. |
11. Požadované servisné úkony a opravy budú vykonávané na základe čiastkových objednávok. |
12. Poskytovateľ je povinný vykonať opravy do 21. pracovných dní od pristavenia stroja v sídle dielenských priestoroch poskytovateľa a doručenia objednávky. |
13. Prepravu stroja do miesta plnenia zabezpečí objednávateľ. |
14. Záruka na vykonané servisné úkony a opravy a na náhradné diely použité pri servisno-opravárenských prácach je 24 mesiacov, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia poskytnutej služby objednávateľom vr. príslušných dokladov, ktoré sa na službu vzťahujú. |
15. Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady služby neodkladne reklamovať v lehote do 3 dní od ich zistenia písomne, e-mailom. |
16. Poskytovateľ sa zaväzuje reklamovaný predmet zmluvy v rámci záručnej doby prevziať a vybaviť reklamáciu (odstrániť vady) v lehote do 7. pracovných dní od pristavenia stroja v sídle dielenských priestoroch poskytovateľa servisu. |
17. Poskytovateľ je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že s reklamovaným predmetom zmluvy nebolo nakladané v súlade s technickými podmienkami, podľa ktorých má byť predmet zmluvy používaný, a s ktorými objednávateľa oboznámil. |
18. Pri oprávnených reklamáciách poskytovateľ služby nebude mať uhradené cestovné a ostatné náklady spojené s odstránením reklamovaných úkonov na predmete zákazky v priestoroch objednávateľa. V prípade pristavenia stroja do opravárenských priestorov poskytovateľa pri oprávnených reklamáciách si objednávateľ bude účtovať oprávnené náklady za spotrebu PHM, cestovné a prípadne nocľažné vodiča. |
19. Poskytovateľ sa zaväzuje, že vykoná služby v kvalite a v prevedení podľa podmienok dohodnutých v zmluve a že poskytnuté služby budú mať počas záručnej doby vlastnosti stanovené technickými parametrami. |
20. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby objednávateľovi v plnom rozsahu vyškoleným personálom a zárukami na poskytnuté služby. |
21. Poskytovateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie služby, ktorého následkom bude jej omeškanie. |
22. Poskytovateľ zodpovedá za škody na kosačkách STP-C 133 a 136 preukázateľne vzniknutých pri vykonaných opravách alebo úkonov a zaväzuje sa ich uhradiť. |
23. Objednávateľ si vyhradzuje právo kontroly náhradných dielov určitej značky ešte pred vykonaním výmeny, právo kontrolovať priebeh opravy priamo počas servisných prác. |
24. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služby v prípade, ak preberané vykonané servisné úkony a opravy nespĺňajú kvalitatívne požiadavky. |
25. Poskytovateľ pri všetkých poskytnutých službách vyhotoví doklad o poskytnutí služby, na ktorých uvedie údaje o vykonaných sevisných úkonoch a opravách a použitých ND, množstvo a cenu za vykonané opravy. Doklad o poskytnutí služby potvrdzuje poverená osoba za objednávateľa. |
26. Fakturácia sa vykoná po čiastkovom splnení predmetu zmluvy, na základe vyhotoveného dokladu o poskytnutí služby, ktorý bude tvoriť prílohu faktúry. |
27. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
28. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
29. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy.V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
30. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy : |
30a.) nedodržanie kvality poskytnutých pracovných úkonov, |
30b.) nedodržanie doby plnenia, |
30c.) nedodržanie jednotkových cien, |
30d.) nepredloženie požadovaného dokladu - podrobný zoznam ocenených servisných úkonov a opráv pre STP-C komplet /práca+materiál/ body 1. - 35. a servisných úkonov a opráv pre podvozky komplet /práca+materiál/ body 36. - 51., |
30e.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie o použití originálnych náhradných dielov, |
30f.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne, |
30g.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba), |
30h.) nepredloženie požadovaných dokladov od subdodávateľov, ak bude predmet zákazky vykonávaný v subdodávke, |
30i.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné prehlásenie, že predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, |
30j.) nevyhovujúce priestory a vybavenie servisnej dielne, |
30k.) v prípade predloženia požadovaných dokladov, ktoré nespĺňajú požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy, |
31. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
31a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, poskytnutím služieb podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
31b.) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
31c.) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u poskytovateľovi listinnej forme, |
31d.) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
32a.) Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2015 Z. z. o registri partnerov verejného sektora (RPVS) a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZRPVS) zapísaných v RPVS konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Predávajúceho do tohto registra. |
32b.) Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Košický, Slovenská republika
05.04.2017 11:26 — 05.04.2019 11:26
1,00 kpl
120 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.03.2017 08:46
24.03.2017 11:24
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.03.2017 00:53 - Vstupná ponuka | 120 000,00 | € | Cena bez DPH |
24.03.2017 11:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 98 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: