00328758
Mesto Rožňava
Šafárikova 29, Rožňava, 04801, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
stravné poukážky, stravné lístky, zabezpečenie stravovania v zmluvných zariadeniach
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky - 1ks | eur | 3,50 | ||
Predpokladaný počet stravných poukážok na 24 mesiacov | kus | 55 100 | 55 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Predpokladaná hodnota zákazky bola stanovená na maximálny predpokladaný počet stravných poukážok | 55 300 ks |
Kritériom je najnižšia cena pri maximálnom predpokladanom počte stravných poukážok | cena za 55 300 ks (nominálna hodnota +/-provízia) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sídlo objednávateľa. |
Dodávka stravných poukážok sa bude vykonávať mesačne na základe objednávky. |
Objednávky môže objednávateľ zadať e-mailom, poštou alebo telefonicky. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané v percente provízie dodávateľa, toto percento zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky nebude menené. |
Celková cena za dodané stravné poukážky bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok. |
Množstvo odobratých stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od počtu stravníkov objednávateľa. |
Objednávateľ vyžaduje dodávať stravné poukážky v množstvách uvedených v objednávke osobitne na meno každého zamestnanca v lehote do 3 pracovných dní od objednávky. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Výmena nepoužitých stravných poukážok za stravné poukážky pre nový kalendárny rok je možná jednorázovo najneskôr do 31.01 nasledujúceho kalendárneho roka. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH a provízií do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Pri uplatnení provízie, výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude. |
V provízii budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných poukážok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Zmluva je uzatvorená na dobu určitú: na obdobie 24 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania celkového vysúťaženého finančného objemu, podľa toho čo nastane skôr. |
Od zmluvy môže odstúpiť ktorákoľvek zo zmluvných strán bez udania dôvodu, písomnou formou. Výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané. |
Interval objednávania stravných poukážok | Raz mesačne, v prípade potreby aj viackrát. |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ich ukončení ich platnosti. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Navrhnutá hodnota | Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Navrhnutá hodnota | Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Šafárikova 29, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
01.04.2017 10:10 — 31.03.2019 10:11
55 300,00 ks
194 350,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.03.2017 10:25
14.03.2017 10:09
14.03.2017 10:24
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.03.2017 10:40 - Vstupná ponuka | 194 350,00 | € | Cena s DPH |
10.03.2017 13:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 194 346,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: