47232480
Rozhlas a televízia Slovenska
Mlynská dolina, Bratislava, 84545, SVK
45917833
A.I.I. Technické služby s. r. o.
Panónska cesta 34/B, Bratislava, 85104, SVK
(4) Údržba zelene a komunikácii na parcelách zapísaných na LV objednávateľa 2017-2018
pokosenie trávnikov vrátane vyhrabania pokosenej trávy, naloženia na dopravný prostriedok , odvozu z parciel a areálu objednávateľa na miesto zhodnotenia - likvidácie biologického odpadu vrátane dokladu , ručné vrátane pracovníkov a s použitím potrebnej malej mechanizácie pre odstránenie snehu zo striech , strojové( vozidlá na to určené s odhŕňacou radlicou a kapacitnou posypovou nadstavbou s rozmetacím zariadenim) a ručné vrátane pracovníkov pre odpratávanie snehu, odpratávanie ľadu s malou mechanizáciou a potrebnými pracovnými pomôckami, strojový ( vozidlá na to určené s odhŕňacou radlicou a kapacitnou posypovou nadstavbou s rozmetacím zariadenim ) a ručný posyp posypovým materiálom s použitím malej mechanizácie, potrebných pracovných pomôcok a pracovníkov( soľ s protispékavou prísadou a s certifikátom pre používanie pri zimnej údržbe - zdravotne nezávadný materiál), pluhovanie vrátane presunu techniky, strojov a malej mechanizácie, 24 hod pohotovosť vrátane 24 hod dispečingu pre zimnú údržbu
Služba
1. (4) Údržba zelene a komunikácii na parcelách zapísaných na LV objednávateľa 2017-2018
|
|
---|---|
Funkcia |
1.Vykonávanie prác údržby na zelených plochách- parcelách zapísaných na LV objednávateľa v rozsahu: pokosenie trávnikov, vyhrabávanie trávnikov vrátane náletových a rozptýlených odpadov, uloženie hrabanky na hromady, naloženie hrabanky na dopravný prostriedok s odvozom na miesto zhodnotenia - zneškodnenia biologického odpadu a skládku dodávateľa, v rovine alebo na svahu do 1:5 vrátane potvrdenia-dokladu o likvidácií odpadu v súlade podľa platného Všeobecne záväzné nariadenia hlavného mesta SR Bratislavy č.4/2016 o nakladaní s komunálnym odpadom a drobnými stavebnými |
odpadmi na území hlavného mesta SR Bratislavy a podľa zákona č.79/2015 Z.z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. |
2.Údržba zelených plôch - parciel objednávateľa je pravidelná a bude realizovaná na základe čiastkových objednávok podľa skutočných potrieb objednávateľa do 31.10. 2017, výška trávnika okamžite po kosení 5cm, v jamách do max.10 cm, odvoz pokosenej trávy ( hrabanka na hromadách) do 24 hod po vykonaní kosby a hrabania z parciel a areálu objednávateľa na miesto zhodnotenia - zneškodnenia biologického odpadu a skládku dodávateľa |
3.Pokosenie trávnikov na parcelách a v areáli objednávateľa sa požaduje vykonávať samozberacími traktorovými kosačkami s vodičom a zberacím hydraulickým košom, ručnými samozberacími kosačkami a zberacím košom vrátane pracovníkov, dokosenie ručne motorovými krovinorezmi a obsluhujúcimi pracovníkmi s následným dohrabaním a uložením hrabanky na hromady, naloženim na dopravný prostriedok a s odvozom z parciel a areálu objednávateľa na miesto zhodnotenia dodávateľa |
4.Náletové a rozptýlené odpady zistené pri činnosti pokosenie trávnikov na parcelách objednávateľa je nezákonne umiestnený odpad podľa zákona č.79/2015 Z.z. o odpadoch v znení neskorších predpisov, ktorý znečisťuje plochy zelene vo vlastníctve a v správe objednávateľa, je na plochách zelene rozptýlený a bude vyzbieraný, vyhrabaný, naložený a odvezený na zneškodnenie zo strany dodávateľa. |
5.Požaduje sa zo strany dodávateľa vyčistenie kosených plôch pred kosením - vyzbieranie kameňov, konárov a iných nečistôt, ktoré by mohli spôsobovať problémy pri kosení a alebo zapríčiniť škody na majetku objednávateľa, zaparkovaných vozidlách alebo ohrozenie zdravia . Požaduje sa vyčistenie - vyzametanie okolitých komunikácií, chodníkov a spevnených plôch po každom kosení od spôsobeného znečistenia z kosenia a nakladania na dopravný prostriedok zo strany dodávateľa. |
6.Pri strojovom alebo ručnom kosení mechanizáciou a technikou sa v blízkosti zaparkovaných vozidiel požaduje používanie ochranných plachtových stien ako opatrenie a zodpovednosť dodávateľa voči škodám na majetku objednávateľa a zaparkovaných vozidiel, z tohto dôvodu je objednávateľom doporučené dodávateľovi kosenie trávnikov v Sobotu od skorých ranných hodín. |
7.Zabezpečenie, organizácia, vykonávanie zimnej údržby,24 hod pohotovosti s 24 hod dispečingom ( strojové a ručné práce, výkony s pracovníkmi, technikou,mechanizáciou a pracovnými pomôckami vrátane dodávky zdravotne nezávadného posypového materiálu - soľ s certifikátom a protispékavou prísadou v termínoch nonstop: od 01.11. do 31.12.2017 a od 01.01. do 28.02.2018 na parcelách objednávateľa : komunikácie, chodníky, exterierové schodiská, spevnené plochy ( vrátane chodníkov podľa VZN mesta Ba) |
8.Zabezpečenie, organizácia, vykonávanie zimnej údržby,24 hod pohotovosti s 24 hod dispečingom pri neočakávanom - jednorázovom spáde snehu( strojové a ručné práce, výkony s pracovníkmi, technikou,mechanizáciou a pracovnými pomôckami vrátane dodávky zdravotne nezávadného posypového materiálu - soľ s certifikátom a protispékavou prísadou v termíne od 01.03. do 31.03.2018 podľa čiastkových objednávok a spádu snehu, tvorby poľadovice ako jednorázová služba pri neočakávanom jednorázovom spáde na parcelách objednávateľa: komunikácie, chodníky, exterierové schodiská, spevnené plochy |
vrátane chodníkov podľa Všeobecného záväzneho nariadenia ( VZN) mesta Ba |
9.Ručné odpratávanie snehu zo strechy s využitím malej mechanizácie,pracovných pomôcok a pracovníkov ( spad do 5%) objektu (1.500m2) zhozom cez atiku ( vyska do 1,5m) k päte objektu bez odvozu v termine od 01.11.2017 do 31.03.2018 ako jednorázové zásahy ( čiastkové objednávky) v naväznosti na telefonickú výzvu objednávateľa pri mocnosti snehovej pokrývky podľa STN EN 1991-3 vrátane 24 hod pohotovosti a 24 hod dispečingu, s nástupom do 6 hod od tel. objednania zo strany objednávateľa |
24 hod pohotovosť zodpovedne zabezpečuje dodávateľ vrátane techniky - strojov a vozidiel, mechanizácie, pracovníkov, pracovného náradia a pracovných pomôcok, 24 hod dispečing zabezpečuje zodpovedne dodávateľ pre nepretržitý 24 hod tel. kontakt s objednávateľom na svojom mobilnom tel. čísle |
10.Súčasťou zimnej údržby sú tieto činnosti dodávateľa: mechanické strojové (vozidlá s vodičom s odhŕňacou radlicou do 3,0m a kapacitnou posypovou nadstavbou s posypovou soľou a s rozmetacím zariadením)odhŕňanie, pluhovanie snehu, plošný posyp soľou na komunikáciách a spevnených plochách, odhŕňanie a pluhovanie ku krajniciam komunikácií a spevných plôch bez odvozu, plocha s prípadne zaparkovanými vozidlami sa neodhŕňa - zaparkované vozidlá sa obídu, so zahájením prác podľa bodu 25 osobitných požiadaviek na plnenie a tel. výzvy poverenej osoby objednávateľa |
11.Súčasťou zimnej údržby sú tieto činnosti dodávateľa :ručné odpratávanie-dočistenie, odhŕňanie snehu, námrazy a ľadu skupinou pracovníkov dodávateľa ( min.5pracovníkov pre jeden zásah) dodávateľa s použitím motorovej malej mechanizácie s odhŕňacou radlicou, posypovým zariadením, ručné odhŕňače, lopaty, cestné metly, ručné oceľové škrabky na ľad a námrazu, pracovné vedrá na posypovu soľ s rozmetacou lopatkou vrátane celoplošného posypu a posypovej soli, na chodníkoch, exteriérových schodištiach, spevnených plochách( nespôsobilé pre ťažkú techniku), |
sneh sa ručne odpratáva - odhŕňa ( vrátane dočistenia ) ku krajniciam chodníkov, spevnených plôch, z plôch pri hlavných vchodoch a východov objektov, z exteriérových schodov celoplošne zhozom za bočnú stenu schodiska ( výška 1,0m), lokálne plošné spriechodnenie priechodov( šírka 2,0m) na krajniciach komunikácií pre chodcov, bez odvozu, so zahájením prác do 2 hod od tel. výzvy objednávateľa |
12.Vykonávané činnosti( strojovo a ručne) pre Zimnú údržbu podľa bodov 8,9,10,12,13,14,15 Funkčnej špecifikácie, všeobecnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky pre komunikácie, chodníky, exteriérové schodiská,spevnené plochy, parkoviská objednávateľa sú na konštrukčných plochách objednávateľa( asfalt, betón, zámková dlažba, kamienkový koberec, zatrávňovacie tvárnice, exterierová dlažba) o celkovej maximálnej výmere 25 000 m2. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Pokosenie trávnika, vyhrabanie trávnika s uložením hrabanky na hromady, naloženie hrabanky na dopr.prostriedok s odvozom na skládku, v rovine alebo na svahu do 1:5, max.6 x čiastková objednávka pre výmeru max. 19.600m2 v termíne do 31.10.2017 vrátane rozptýlených náletových odpadov podľa bodov 1,2,3,4,5,6, Funkčnej špecifikácie predmetu zákazky a všeobecnej špecifikácií predmetu zákazky vrátane dopravy, výjazdu - odjazdu a presunu techniky, mechanizmov a pracovníkov dodávateľa. (Zhodnotenie biologického a komunálneho odpadu v tonách kalkulovať podľa skúseností do ceny za m2.) | m2 | 117600 | ||
2,Zimná údržba( výjazd a výkon - zásah strojovo, mechanizmami, ručne vrátane posypovej soli, posypu strojového a ručného a náradia) v období od 01.11.2017 do 31.12.2017 ( 61 dní nonstop pohotovosť počas 24 hod) vrátane 24 hod pohotovosti techniky, mechanizmov,pracovníkov, náradia a dispečingu s 24 hod funkčným tel.číslom vrátane všetkých činnosti podľa bodov 7,8,9,10,12 Funkčnej špecifikácie predmetu zákazky a všeobecnej špecifikácií predmetu zákazky | deň/24 hod | 61 | ||
3,Zimná údržba ( výjazd a výkon-zásah strojovo, mechanizmami, ručne vrátane posypovej soli, posypu strojového a ručného a náradia) v období od 01.01.2018 do 28.02.2018 (59 dní nonstop pohotovosť počas 24 hod) vrátane 24 hod pohotovosti techniky, mechanizmov,pracovníkov, náradia a dispečingu s 24 hod funkčným tel.číslom vrátane všetkých činnosti podľa bodov 7,8,9,10,12 Funkčnej špecifikácie predmetu zákazky a všeobecnej špecifikácií predmetu zákazky | deň/24 hod | 59 | ||
4,Zimná údržba ( výjazd a výkon-zásah strojovo, mechanizmami, ručne vrátane posypovej soli, posypu strojového a ručného a náradia) v období od 01.03.2018 do 31.03.2018 (1 výkon v prípade neočakávaného spádu snehu, námrazy a kalamity - jednorázové telefonické objednanie služby telefonicky a objednávkou zo strany objednávateľa /pre potreby nacenenia v rozsahu 6 hodín/) vrátane 24 hod pohotovosti techniky, mechanizmov,pracovníkov, náradia a dispečingu s 24 hod funkčným tel.číslom vrátane všetkých činnosti podľa bodov 7,8,9,10,12 Funkčnej a všeobecnej špecifikácie predmetu zákazky | 1 výkon(zásah) vrátane výjazdu | 4 | ||
5,Ručné odpratávanie snehu zo strechy s využitím malej mechanizácie,pracovných pomôcok a pracovníkov ( spad do 5%) objektu (1.500m2) zhozom cez atiku ( vyska do 1,5m) k päte objektu bez odvozu v termine od 01.11.2017 do 31.03.2018 ako jednorázové zásahy ( jednorázové čiastkové objednávky) v naväznosti na telefonickú výzvu objednávateľa pri mocnosti snehovej pokrývky podľa STN EN 1991-3 vrátane 24 hod pohotovosti a 24 hod dispečingu, s nástupom do 6 hod od tel. objednania zo strany objednávateľa. (Pre potreby kalkulácie 50 cm vrstva čerstvého prachového snehu). | m2 | 6000 | ||
6,Zdravotne nezávadný posypový materiál - soľ s certifikátom a protispékavou prísadou v termíne od 01.11. 2017 do 31.03.2018 pre strojový a ručný posyp komunikácií, chodníky, exterierové schodiská, spevnené plochy na parcelách objednávateľa a chodníkoch, o ktoré sa musí objednávateľ podľa VZN starať | 1 tona | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1, výkony a činnosti dodávateľa prác údržby na zelených plochách - kosenie trávnikov podľa bodov 1 až 6 Funkčnej špecifikácie, všeobecnej špecifikácie a bodu 1 technickej špecifikácie predmetu zákazky | Strojové mechanizmy - traktory na kosenie so samozberacími kosačkami ( min. 4 ks),košmi a vodičom, ručné mechanizmy ( min. 5 ks) - kosačky na kosenie trávnikov, |
2, výkony a činnosti prác dodávateľa údržby na zelených plochách - kosenie trávnikov podľa bodov 1 až 6 Funkčnej špecifikácie, všeobecnej špecifikácie a bodu 1 technickej špecifikácie predmetu zákazky | krovinorezy na ručne dokosenie trávnikov - min.5ks, ručné náradie - hrable pre vyhrabanie - min 5 ks, skupina pracovníkov - min. počet 7 pracovníkov, vozidlo nad 3,5t na odvoz odpadu |
3,výkony a činnosti prác údržby dodávateľom na zelených plochách - kosenie trávnikov podľa bodov 1 až 6 Funkčnej špecifikácie, všeobecnej špecifikácie a bodu 1 technickej špecifikácie predmetu zákazky | po pokosení a dopravu- prepravu strojov, mechanizmov, pracovníkov do areálu a z areálu objednávateľa |
4,Kosenie trávnikov vrátane presunu techniky a mechanizácie dodávateľom | požaduje sa zhrabanie pokosenej trávy, jej naloženie, dočistenie pokosenej plochy a odvoz mimo areál objednávateľa - za likvidáciu odpadov zodpovedá dodávateľ |
5,Kosenie trávnikov vrátane presunu techniky a mechanizácie dodávateľom | požaduje sa vyčistenie okolitých komunikácií, chodníkov, spevných plôch atď. od spôsobeného znečistenia bezodkladne po každom kosení |
6,Kosenie trávnikov vrátane presunu techniky a mechanizácie dodávateľom | požaduje sa používanie ochranných plachtových stien ako opatrenie a zodpovednosť dodávateľa voči škodám na majetku objednávateľa a zaparkovaných vozidiel |
7,Zber a nakladanie kôpiek vrátane presunu techniky dodávateľom - po kosení trávnikov | požaduje sa vzniknutý odpad pozbierať, naložiť a odviezť dodávateľom na likvidáciu ( tráva, lístie, konáre, drobný náletový odpad, drobné kamene atď.) |
8,Odvoz pokosenej trávy - odpadu dodávateľom po kosení a vyhrabaní plôch dodávateľom vrátane naloženia na dopravný prostriedok | do 24 hod po vykonaní pokosenia a vyhrabania zelených plôch trávnikov na parcelách objednávateľa |
9,Výkony a činnosti dodávateľa zimnej údržby strojovo, mechanizáciou, ručne s náradím a pracovníkmi dodávateľa podľa bodov 7,8,9,10,12, Funkčnej špecifikácie, všeobecnej špecifikácie a podľa bodov 2,3,4,6 technickej špecifikácie predmetu zákazky vrátane príjazdu, odjazdu, presunu, výkonov - dopravy do areálu, v areáli a na parcelách objednávateľa | strojovo: min.1vozidlo sypač s 1vodičom s pluhom šírky 260-300cm s gumovým britom s kapacitnou nadstavbou na soľ s rozmetacím zariadením pre odhŕňanie, pluhovanie snehu a plošný posyp |
10,Výkony a činnosti dodávateľa zimnej údržby strojovo - technikou, mechanizáciou, ručne s náradím a pracovníkmi dodávateľa podľa bodov 7.8,9,10,12, Funkčnej špecifikácie, všeobecnej špecifikácie a podľa bodov 2,3,4,6 technickej špecifikácie predmetu zákazky vrátane príjazdu, odjazdu, presunu, výkonov - dopravy do areálu, v areáli a na parcelách objednávateľa | strojovo: min.1 sypač ( vozidlo, traktor) s 1 vodičom, s pluhom šírky 200cm s gumovým britom vrátane nadstavby na soľ a rozmetacím zariadením pre odhŕňanie, pluhovanie a plošný posyp |
11,Výkony a činnosti dodávateľa zimnej údržby strojovo - technikou, mechanizáciou, ručne s náradím a pracovníkmi dodávateľa podľa bodov 7,8,9,10,12 Funkčnej špecifikácie, všeobecnej špecifikácie a podľa bodov 2,3,4,6 technickej špecifikácie predmetu zákazky vrátane príjazdu, odjazdu, presunu, výkonov - dopravy do areálu, v areáli a na parcelách objednávateľa | ručne: strojovo, s mechanizáciou, s pracovným náradim a skupinou pracovníkov v min. počte 5 pracovníkov dodávateľa: min. 3 ks ručné strojové mechanizmy na diesel ( benzín) pohon |
12,Výkony a činnosti dodávateľa zimnej údržby strojovo - technikou, mechanizáciou, ručne s náradím a pracovníkmi dodávateľa podľa bodov 7,8,9,10,12, Funkčnej špecifikácie, všeobecnej špecifikácie a podľa bodov 2,3,4,6 technickej špecifikácie predmetu zákazky vrátane príjazdu, odjazdu, presunu, výkonov - dopravy do areálu, v areáli a na parcelách objednávateľa | s pluhom do 2,0m, min.3 ks rozmetacie zariadenie so zásobníkom na soľ, pracovné ručné náradie: lopaty, ručné odhŕňače, oceľové škrabky na ľad, cestné metly - min. 2 ks z každého |
13, Vlastníctvo alebo prenájom priestorov na parkovanie techniky, strojov , mechanizácie, náradia atď. situované maximálne do 60 min. od miesta objednávateľa v Bratislave t.j. od miesta poskytovania služby | predloží úspešný uchádzač - dodá objednávateľovi čestné vyhlásenie o uvedenej skutočnosti do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy |
14,Vlastníctvo alebo prenájom techniky, strojového vybavenia, mechanizácie podľa bodov 1 až 12 a min. počet vlastných zamestnancov - pracovníkov ( min. 7 pracovníkov pre kosenie a min. 5 pracovníkov pre zimnú údržbu) pre vykonávanie prác kosenia trávnikov a zimnej údržby vrátane oprávnení ( vodič - skupina C, obsluhovanie malej ručnej mechanizácie ) | predloží úspešný uchádzač - dodá objednávateľovi čestné vyhlásenie o uvedenej skutočnosti do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy |
15,Zdravotne nezávadný posypový materiál - soľ s certifikátom a protispékavou prísadou | predloží - dodá úspešný uchádzač do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy objednávateľovi |
16,Ručné odpratávanie snehu zo strechy s využitím malej mechanizácie,pracovných pomôcok a pracovníkov ( spad do 5%) objektu (1.500m2) zhozom cez atiku ( vyska do 1,5m) k päte objektu bez odvozu v termine od 01.11.2017 do 31.03.2018 ako jednorázové zásahy ( čiastkové objednávky) v naväznosti na telefonickú výzvu objednávateľa pri mocnosti snehovej pokrývky podľa STN EN 1991-3 vrátane 24 hod pohotovosti a 24 hod dispečingu, s nástupom do 6 hod od tel. objednania zo strany objednávateľa | hodnote 50kg/m2 odpovedá snehová pokrývka o mocnosti: čerstvý prachový sneh 50cm, uležaný sneh 25 cm, mokrý sneh 12,5 cm ( zodpovedá objednávateľ vrátane čiastkového telefonického objednania) |
17, Certifikácia systémov dodávateľa ISO 9001, ISO 14001 v náväznosti na funkčnú, všeobecnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky | predloží - dodá úspešný uchádzač do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy objednávateľovi |
18, Zamestnanci - pracovníci dodávateľa pre bod 16 Technické vlastnosti - oprávnenie vykonávať práce vo výškach | min. 3 pracovníci dodávateľa - predloží - dodá úspešný uchádzač do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy objednávateľovi |
19, Zimná údržba chodníkov, exteriérových schodísk, spevných plôch ručné práce so strojovou technikou, mechanizáciou a pracovným náradím dodávateľom a jeho pracovníkmi alebo ručne bez mechanizácie a strojov iba s pracovným náradím ( lopaty, ručné odhŕňače, cestné metly, ručné škrabky na ľad,atď.) | ručné práce vrátane ručného dočistenia napr. plochy pred vstupmi do objektov, schodiská resp. miest , ktoré sú neprístupné pre strojovú techniku alebo ručnú strojovú mechanizáciu |
20, Strojova technika - vozidlá -sypače s pluhom( radlicou), ručná mechanizácia pre odhŕňanie, pluhovanie snehu vrátane kapacitnej nadstavby na soľ s rozmetacím zaraidením | požaduje sa poskytovanie služieb a práce vrátane posypového nezávadneho materiálu-posypová soľ s certifikátom a protispékavou prísadou v sypačoch, vozidlách |
21,Zimný ručný posyp nezávadnou soľou - posypový materiál | posyp posypovou nezávadnou soľou s certifikátom s protispékavou prísadou proti zamŕzaniu a proti šmyku a pošmyknutiu |
Názov |
1,Vrátane dopravy strojov, techniky, mechanizácie, posypového materialu - soľ, odvozu odpadov, pracovníkov na miesto plnenia, dopravných výkonov techniky, presunov techniky, mechanizácie a pracovníkov na mieste plnenia |
2. Rámcová dohoda - čiastkové plnenie na základe písomnej objednávky, začiatok a koniec 24 hodinovej pohotovosti a dispečingu bude tiež oznámený formou čiastkovej objednávky. |
3. Zazmluvnený rámec Plnenia, teda predpokladané množstvo Služby, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Rámcovej dohody Dodávateľom Objednávateľovi poskytnuté, je uvedený v technickej špecifikácii . |
4. Zazmluvnený rámec Plnenia nie je pre Zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu Služby, ktorý má byť Dodávateľom poskytnutý Objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Zmluve. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia. |
5. V obdobi od 01.04.2017 do 31.10.2017 sa dodávateľ zaväzuje poskytovať Službu pokosenia trávnikov vrátane rozsahu a všetkých činností - bodov uvedených vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky Objednávateľovi na základe Čiastkových výziev - objednávok Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých Čiastkových výzvach - objednávkach. Periodicita zasielania Čiastkových výziev - objednávok na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody je maximálne 6x. |
6.V období od 01.11.2017 do 31.03.2018 sa dodávateľ zaväzuje vykonávať Službu zimnej údržby pre Objednávateľa vrátane rozsahu a všetkých činností a podľa bodov uvedených vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
7.Fakturácia za výkon zimnej údržby podľa rozsahu, činností a bodov vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii predmetu tejto zákazky za obdobie od 01.11.2017 do 28.02.2018 bude uskutočňovaná jedenkrát mesačne po vykonaní zimnej údržby t.j.: |
7a/ za obdobie od 01.11.2017 do 30.11.2017 podľa bodu 2 a 6 technickej špecifikácie predmetu zákazky |
7b/za obdobie od 01.12.2017 do 31.12.2017 podľa bodu 2 a 6 technickej špecifikácie predmetu zákazky |
7c/ za obdobie od 01.01.2018 do 31.01.2018 podľa bodu 3 a 6 technickej špecifikácie predmetu zákazky |
7d/ za obdobie od 01.02.2018 do 28.02.2018 podľa bodu 3 a 6 technickej špecifikácie predmetu zákazky |
7e/ za obdobie od 01.03.2018 do 31.03.2018 na základe počtu poskytnutých kompletných služieb zimnej údržby a čiastkových objednávok podľa bodu 4 a 6 technickej špecifikácie predmetu zákazky |
7f/ za obdobie od 01.11.2017 do 31.03.2018 podľa bodu 5 technickej špecifikácie predmetu zákazky - ručné odpratávanie snehu zo strechy t.j. max. 4 x čiastkové objednávky pre 1500m2 strechy. |
8. Miestom plnenia Zmluvy je areál a parcely Objednávateľa a starostlivosť so zimnou údržbou pre chodníky podla VZN mesta Bratislava ( 1 miesto v Bratislave) |
9. Právo vyúčtovať Služby vzniká Dodávateľovi po odsúhlasení rozsahu poskytnutých Služieb povereným zamestnancom Objednávateľa, t.j. podpísaním pracovných listov, v zmysle jednotlivých Čiastkových výziev Objednávateľa. |
10. Poverený zamestnanec Objednávateľa, ktorý je poverený preberaním a kontrolou poskytovaných Služieb, prevezme riadne poskytnuté Služby tak, že svojím podpisom odsúhlasí poskytnutie Služieb na pracovných listoch, ktoré zabezpečí Dodávateľ. Pracovné listy budú vyhotovené dvojmo, jeden krát pre Dodávateľa a jeden krát pre Objednávateľa. |
11. Dodávateľ je pritom povinný jednotlivé pracovné listy predložiť Objednávateľovi na odsúhlasenie najneskôr v lehote 3 pracovných dní od poskytnutia Služby v zmysle predmetnej Čiastkovej výzvy Objednávateľa. V prípade vzniku rozporu medzi deklarovanou poskytnutou Službou a skutočne poskytnutou Službou je Dodávateľ povinný preukázať, že Službu poskytol. |
12. Zmluvné strany sa dohodli, že prílohou každej faktúry vystavenej Dodávateľom budú pracovné listy potvrdené Objednávateľom. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia na adresu objednávateľa. |
13. Dodávateľ zodpovedá za škodu spôsobenú vadami, chybami a/alebo inými nedostatkami Služieb svojho plnenia (ďalej len „vady“) v plnom rozsahu po celú dobu platnosti Rámcovej dohody. Za vady sa považujú najmä oneskorené, neúplné, nedostatočné, nekvalitné služby, resp. poskytnutie Služieb v rozpore s predmetom Rámcovej dohody. |
14. Objednávateľ je oprávnený vykonávať kontrolu poskytovaných Služieb svojím zamestnancom, ktorý bude zodpovedať za kvantitatívne a kvalitatívne prevzatie poskytovaných Služieb. |
15. V prípade, že poverený zamestnanec Objednávateľa zistí, že pri poskytovaní Služieb došlo k vadnému plneniu zo strany Dodávateľa, je povinný reklamáciu telefonicky alebo osobne oznámiť príslušnému zamestnancovi Dodávateľa. Následne poverený zamestnanec Objednávateľa informuje o tejto skutočnosti Dodávateľa aj písomne, a to do 3 dní odo dňa telefonického alebo osobného oznámenia. |
16. Dodávateľ je povinný vadné plnenie bezplatne odstrániť bez zbytočného odkladu po jeho telefonickom oznámení najneskôr v lehote do 24 hodín ( pri zimnej údržbe neodkladne). Ak Dodávateľ nie je bez vlastného zavinenia schopný odstrániť vadné plnenie v stanovenej lehote, je povinný o dôvodoch tejto nemožnosti Objednávateľa oboznámiť a dohodnúť s ním náhradný termín na odstránenie vadného plnenia v čo najkratšom možnom čase ( netýka sa zimnej údržby). |
17. Ak Dodávateľ vadné plnenie, ktoré bolo riadne reklamované neodstráni v stanovenej lehote, zaväzuje sa zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,- EUR za každé vadné plnenie. Za účelom odstránenia nejasností pre účely zmluvnej pokuty sa za samostatné vadné plnenie považuje aj každý začatý deň omeškania s odstránením vadného plnenia. |
18. Komunikácia medzi povereným zamestnancom Objednávateľa a Dodávateľom bude operatívne a bezodkladne zabezpečená prostredníctvom poverenej osoby Dodávateľa . Poverená osoba Dodávateľa bude operatívne riadiť prácu zamestnancov Dodávateľa , preberať požiadavky od povereného zamestnanca Objednávateľa a v prípade potreby dávať pokyny zamestnancom Dodávateľa na odstránenie zistených vád, bezchybné ukončenie prác bez vád, bude obojstranne potvrdené s podpisom do odovzdávajúceho protokolu dodávateľa s jednou kópiou pre objednávateľa bez odkladu a časového zdržania. |
19. Dodávateľ zabezpečí kontrolu svojich zamestnancov a tretích osôb, ktoré pre neho Služby poskytujú, aby Služby u Objednávateľa neposkytovali pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok. V prípade zistenia Dodávateľa , že niektorá z uvedených osôb je pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok, je povinný okamžite túto osobu nahradiť. |
20. Dodávateľ je povinný zabezpečiť kontrolu svojich zamestnancov a tretích osôb, ktoré pre neho Služby poskytujú na zistenie alkoholu alebo iných omamných látok, vždy ak ho o to požiada Objednávateľ. |
21. Dodávateľ je pre oblasť BOZP a OPP povinný zabezpečiť dodržiavanie zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov, zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi a od nich sa odvíjajúcich predpisov, ako i ostatných predpisov BOZP a OPP ako napr. práce vo výškach (ručné odpratávanie snehu zo strechy vo výmere 1500m2) |
22. Dodávateľ je zároveň povinný vybaviť svojich zamestnancov príslušnými osobnými ochrannými pracovnými prostriedkami a zabezpečiť ich používanie t.j. pre Službu - pokosenie trávnikov a pre Službu Zimná údržba podľa rozsahu, činnosti a bodov uvedených vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky |
23. Dodávateľ doručí do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy kontaktné údaje s uvedením mena, priezviska, telefónneho čísla poverenej osoby Dodávateľa. |
24. Dodávateľ doručí do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy aktualizovaný rozpočet na základe technickej špecifikácie predmetu zmluvy (uviesť aj jednotkové ceny jednotlivých položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zmluvy, pre údaj Maximum uvedený v technickej špecifikácií). Zmluvná cena predstavuje súčet násobkov jednotkových cien a údaju Maximum v časti technická špecifikácia. |
25. Pre samotný výkon zimnej údržby sú komunikácie rozdelené podľa poradia dôležitosti do troch stupňov: |
1. stupeň dôležitosti: |
Zjazdnosť ciest a priechodnosť chodníkov, exteriérových schodísk, plôch pre vstupmi do objektov zabezpečovať do 30 minút od zmeny počasia vrátane posypu soľou. |
2. stupeň dôležitosti: |
Zjazdnosť ciest a priechodnosť chodníkov zabezpečovať do 60 minút od zmeny počasia. |
3. stupeň dôležitosti: |
Zjazdnosť ciest a priechodnosť chodníkov zabezpečovať do 90 minút od zmeny počasia. |
Úspešnému Dodávateľovi bude predložený situačný plán areálu a zimnej údržby na parcelách a v areáli objednávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Obhliadka priestorov sa uskutoční do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
26. Pre zimnú údržbu komunikácii musí Dodávateľ preukázať, že má k dispozícii techniku v zmysle požiadaviek technickej špecifikácie( formou dokladu, dokumentu o dostupnosti uvedeného zariadenia pre plnenie uvedenej služby/ vlastníctvo, zmluva o budúcej zmluve..../). Pre ručné odhŕňanie, dočistenie snehu alebo námrazy, ľadu a posyp podľa potreby bude vyčlenených 5 pracovníkov. Posyp komunikácii bude vykonávaný zdravotne nezávadnym materiálom - posypovou soľou v zmysle bodu 27. |
27. Dodávateľ sa zaväzuje používať iba posyp zdravotne nezávadným materiálom s certifikátom - posypovou soľou s protispékavou prísadou. |
28. V prípade kalamitných situácii Dodávateľ posilní podľa potreby a svojich možností personálne aj mechanizačne výkon služby. Pre vývoz snehu v prípade potreby je určená spevnená plocha v areáli. |
29. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať 24 hod Pohotovosť vrátane 24 hod dispečingu pre výkon zimnej údržby a stanovuje sa dňom od 01.11.2017 do 31.03.2018. Ukončenie pohotovosti bude stanovené dohodou podľa vývoja poveternostnej situácie. |
30. Dodávateľ je povinný vykonávať/poskytovať Plnenie v takom čase, takým spôsobom a v takom rozsahu, aby nedochádzalo k poškodeniam zdravia osôb pohybujúcich sa v areáli Objednávateľa, ako aj aby nedochádzalo k vzniku škôd na majetku Objednávateľa. Dodávateľ zodpovedá za škodu resp. preberá/zaväzuje sa prevziať na seba všetky záväzky vyplývajúce zo škodových udalostí, ktoré sú v príčinnej súvislosti s porušením zmluvnej povinnosti |
pokračovanie bodu 30: Dodávateľa, najmä s nedostatočne alebo nesprávne upravenou komunikáciou v rámci zimnej údržby, a ktoré by mohli byť resp. budú pričítané Objednávateľovi na jeho zodpovednosť. Objednávateľ je eventuálne oprávnený takto vzniknutú škodu regresne vymáhať od Dodávateľa. |
31. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznamovať Dodávateľovi všetky udalosti v súvislosti s ktorými si budú poškodené osoby alebo iné oprávnené osoby uplatňovať u Objednávateľa nárok na majetkovú alebo nemajetkovú ujmu, uplatnenie ktorej súvisí s porušením zmluvnej povinnosti Dodávateľa najmä s nedostatočne alebo nesprávne upravenou komunikáciou. |
32. Dodávateľ je na základe takto oznámenej udalosti oprávnený a zároveň povinný zúčastňovať sa na mimosúdnych alebo súdnych konaniach prejednávajúcich uplatnený nárok na náhradu majetkovej alebo nemajetkovej ujmy. |
33. Dodávateľ je pri výkone/poskytovaní Plnenia povinný rešpektovať plán zimnej údržby, ktorý mu bude zo strany Objednávateľa predložený vždy pred začatím zimnej sezóny. |
34. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
35.Dodávateľ predloží do 5 dní od účinnosti zmluvy elektronickú kópiu zmluvy o zodpovednosti za škodu uzatvorenú na hodnotu minimálne 50.000,- EUR ( z dôvodu možnosti poškodenia majetku objednávateľa ako aj parkujúcich vozidiel v areáli objednávateľa) |
36.Pojem Rámcová dohoda je v texte uvádzaný aj ako zmluva, s rovnakým významom. |
Mylnská dolina, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Rozsah v zmysle tech. špec. pre údaj Maximum
25 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.03.2017 12:34
30.03.2017 10:00
30.03.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.03.2017 13:20 - Vstupná ponuka | 25 598,00 | € | Cena bez DPH |
30.03.2017 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: