00738352
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK
31640265
Kysucké pekárne, a.s.
A. Hlinku 2541, Čadca, 02201, SVK
Chlieb 1000g rascový, vianočka a rožky
Chlieb 1000g rascový, vianočka, rožky
Tovar, Služba
1. Chlieb 1000g rascový, vianočka a rožky
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečovanie dodávky chleba 1000g rascového, (podlhovastý tvar), vianočky balenej s hrozienkami 350g (špecifikácia - jemné pečivo) a rožkov 40g (špecifikácia - biele pečivo) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka 1. Chlieb rascový (podlhovastý tvar) | ks | 17000 | ||
Položka 2. Vianočka balená s hrozienkami (špecifikácia - jemné pečivo) | ks | 2000 | ||
Položka 3. Rožok (špecifikácia - biele pečivo) | ks | 25000 | ||
Položka 4. Chlieb celozrnný, krájaný ,balený | ks | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka 1. hmotnosť | 1000g |
Položka 2. hmotnosť | 350g |
Položka 3. hmotnosť | 40g |
Položka 4. hmotnosť | 500g |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Predmet zákazky bude hradený bezhotovostnou platbou |
Právo uhradiť faktúru vznikne predávajúcemu po odovzdaní a prevzatí zmluvného plnenia |
Faktúra je splatná do 14 dní od dňa doručenia. |
Pri Rámcovej dohode - Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne podľa telefonickej alebo písomnej objednávky do 3. dní odo dňa objednania. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Tovar bude prevzatý na základe priloženej faktúry a dodacieho listu. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, t.j. číslo faktúry a dodacieho listu, dátum vystavenia a splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Predmet obstarávania musí spĺňať podmienky Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR z 21. októbra 2004 č. 2657/2004-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca jedlé obilie a výrobky z obilia. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14.30 hod.. |
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov. |
Hlboká cesta 21, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
6
1,00 sada
16 327,07
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.03.2017 08:25
13.03.2017 11:09
14.03.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2017 06:50 - Vstupná ponuka | 16 300,00 | € | Cena s DPH |
13.03.2017 11:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: