30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
31347177
Gift Gallery s. r. o.
Galvaniho 16, Bratislava, 82104, SVK
Propagačné predmety
propagačný, propagačné, výrobky, výrobok, tovar, materiál, poznámkový blok, nôž,
Tovar, Služba
1. Propagačné predmety
|
|
---|---|
Funkcia |
Novovyrobené, doteraz nepoužívané propagačné výrobky s potlačou slúžiace na propagáciu a prezentáciu objednávateľa v rozsahu dvoch položiek predmetu kúpnej zmluvy v množstvách uvedených v bode 2.3. tejto kúpnej zmluvy. |
Položka č.1: Poznámkový blok s plastovými doskami. Súčasťou poznámkového bloku bude aj guľôčkové pero. |
Položka č.2: Nôž z nerezovej ocele s drevenou rukoväťou a kovovým klipom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1: Poznámkový blok s plastovými doskami - množstvo | ks | 100 | ||
Položka č.2: Nôž z nerezovej ocele s drevenou rukoväťou a kovovým klipom - množstvo | ks | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č.1: Poznámkový blok s plastovými doskami - počet strán poznámkového bloku | 70 ± 20 strán |
Položka č.1: Poznámkový blok s plastovými doskami - farebné vyhotovenie guľôčkového pera | vo farbe plastových dosiek dosiek poznámkového bloku |
Položka č.1: Poznámkový blok s plastovými doskami - farba náplne guľôčkového pera | modrá |
Položka č.1: Poznámkový blok s plastovými doskami - rozmery poznámkového bloku | výška: 145 mm ± 10%, šírka: 177 mm ± 10%, hĺbka: 7 mm ± 10% |
Položka č.1: Poznámkový blok s plastovými doskami - vybavenie | poznámkový blok s plastovými doskami musí byť vybavený úchytom / držiakom na gulôčkové pero |
Položka č.1: Poznámkový blok s plastovými doskami - branding | jednofarebná potlač logom objednávateľa |
Položka č.2: Nôž z nerezovej ocele s drevenou rukoväťou a kovovým klipom - rozmery noža | dĺžka: 10,3 cm± 10%, šírka: 1,5 cm ± 10%, hĺbka: 3 cm ± 10% |
Položka č.2: Nôž z nerezovej ocele s drevenou rukoväťou a kovovým klipom - branding | gravír názvu objednávateľa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane potlače logom objednávateľa a gravírom názvu objednávateľa |
Objednávateľ ( kontaktná osoba objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy) poskytne podklady pre potlač ( logo objednávateľa , názov objednávateľa a dodaná grafika) elektronicky ( e-mailom) po uzavretí zmluvy bezodkladne, najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií ( bez potlače) jednotlivých druhov tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy ( jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH). |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 07,30hod. do 14,30 hod. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy určenou v bode 2.3. tejto zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy. |
Kutuzovova 8 , Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
24.03.2017 08:00 — 28.04.2017 13:00
1,00 súbor položiek podľa zmluvy
1 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.03.2017 14:59
14.03.2017 09:00
14.03.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.03.2017 23:58 - Vstupná ponuka | 1 899,60 | € | Cena s DPH |
14.03.2017 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 713,50 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: