35987405
Krajská hvezdáreň a planetárium Maximiliána Hella v Žiari nad Hronom
Dukelských hrdinov 1298/21A, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravovacie poukážky
stravovanie zamestnancov
Tovar, Služba
1. Stravovacie poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích poukážok v súlade s ustanovením § 152 zákona 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov, vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky | € | 4,00 | ||
množstvo stravovacích poukážok | ks | 10000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravovacej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravovacej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenín |
Názov |
Objednávku na dodanie stravovacích poukážok môže objednávateľ zadávať osobne, poštou, elektronicky on-line, e-mailom alebo faxom |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravovacích poukážok podľa čiastkových objednávok. Zálohové faktúry neuhrádzame. |
Dodanie stravovacích poukážok zabezpečí dodávateľ riadne a včas do troch pracovných dní od podania objednávky na určenú adresu. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravovacie poukážky na základe jednotlivých objednávok pozostáva z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravovacích poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby a z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné, ako sú uvedené v zmluve. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravovacie poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených poškodených stravovacích poukážok. |
Dodávateľ je povinný doložiť do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam zmluvných partnerov v mieste plnenia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Poplatok za poskytnuté služby musí pokrývať všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok, zahŕňať províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s dodacím listom a stravovacími poukážkami, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. |
Ak sa dodávateľ dostane do opakovaného meškania so splnením povinnosti dodania stravovacích poukážok do troch pracovných dní od odoslania objednávky, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny miesta plnenia zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nominálnu hodnotu stravovacích poukážok počas trvania zmluvy určiť, meniť a vyhradzuje si tiež právo celkový počet stravovacích poukážok podľa potreby zmeniť. |
Stravné poukážky budú podľa požiadavky objednávateľa doručované na tri rôzne organizačné jednotky objednávateľa, konkrétne so sídlom v Banskej Bystrici, v Rimavskej Sobote a v Žiari nad Hronom |
Názov | Upresnenie |
Balenie | po 20 ks |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravovacích poukážok dodávateľovi | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravovacích poukážok | podľa potreby, spravidla mesačne |
Doba platnosti stravovacích poukážok | minimálne dva mesiace po doručení objednávateľovi |
Právo vrátenia finančných prostriedkov za vrátené nepoužité stravovacie poukážky | vrátenie finančných prostriedkov na účet objednávateľa do 14 kalendárnych dní od obdržania poukážok |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravovacej poukážky |
Navrhnutá hodnota | stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravovacej poukážky alebo inak zistiteľné |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravovacej poukážky |
Navrhnutá hodnota | stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravovacej poukážky alebo inak zistiteľné |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenín |
Navrhnutá hodnota | stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | Upresnenie | |
Pôvodná hodnota | Balenie | po 20 ks |
Navrhnutá hodnota | vypustiť |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Dukelských hrdinov 21, Žiar nad Hronom, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika
20.03.2017 13:34 — 31.12.2018 13:34
10 000,00 ks
40 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.03.2017 13:41
10.03.2017 13:40
10.03.2017 13:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.03.2017 13:43 - Vstupná ponuka | 40 000,00 | € | Cena s DPH |
06.03.2017 14:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: