00165735
Okresný súd Banská Bystrica
Skuteckého 28, Banská Bystrica, 97559, SVK
47529938
Copia Slovakia, s.r.o.
Horná 16, Banská Bystrica, 97401, SVK
Multifunkčné zariadenie
kopírovanie, tlač, skenovanie
Tovar, Služba
1. Multifunkčné zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
multifunkčné zariadenie – farebná laserová tlačiareň so zabudovaným skenerom s možnosťou: tlače, kopírovania a skenovania |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia tlače | Laserová - farebná |
Rýchlosť tlače, čierna (normálna, A4) | min. 42 str./min. |
Rýchlosť tlače, farebná (normálna, A4) | min. 42 str. /min. |
Kvalita ČB výtlačku (najlepšia) | min. 1 200 x 1 200 dpi |
Kvalita farebného výtlačku (najlepšia) | min. 1 200 x 1 200 dpi |
Možnosť obojstrannej tlače tlače | áno - Automatická (štandardne) |
Podávače papiera | 3 |
Papierové zásobníky | min. 5 vstupných |
Formát papiera | A4, A5, A6, B5 (JIS), B6 (JIS), obálky (C5, B5, C6, DL ISO) |
Vlastné veľkosti médií | áno |
Podporované typy médií | min. Papier (obyčajný, ľahký, lepený, recyklovaný, stredne ťažký, ťažký, stredne ťažký, lesklý, ťažký lesklý, extra ťažký lesklý), |
Podporované typy médií - pokračovanie | min. štítky, hlavičkový, obálky, predtlačený, preddierovaný, farebný, hrubý, definovaný používateľom |
Odporúčana hmotnosť média | min. 60 až 210g/m2 (obyčajný papier) |
Maximálna vstupná kapacita (hárky) | min. 1 100 hárkov |
Maximálna vstupná kapacita (hárky) | min. 900 hárkov |
Odporúčaný mesačný objem strán | min. 15 000 strán |
Pracovné využitie (mesačne, A4) | min. 150 000 strán |
Optické rozlíšenie skenovania | min. 600 dpi |
Rýchlosť skenovania(formát A4) | min. 60 str./min (ČB), min. 45 str./min. (farebne) |
Veľkosť skenu na ploche (maximálne) | max. 216 x 356 mm |
Formát súboru skenovaného dokumentu | min. PDF, JPEG, TIFF, PDF/A |
Rozšírenie funkcie skenera | Nastavenie výstupnej kvality, Nastaviteľné rozlíšenie skenovania, Automatická detekcia farieb, Potlačenie prázdnej strany |
Skenovanie z podávača (ADF) | Obojstranné |
Možnosť kopírovania | Obojstranné kopírovanie |
Pripojenie | min. USB 2.0, 1x sieťový port Gigabit Ethernet 10/100/1000T, hostiteľský USB port, 1x príslušenstvo (pre zámok typu Kensington) |
Možnosť bezdrôtového pripojenia | nie |
Štandardné jazyky tlačiarne | min. PCL 6, PCL 5, postscript úroveň 3, PDF |
Pamäť | min. 2 GB (systémová pamäť) |
Podporované operačné systémy | min. Microsoft Windows 7, Microsoft Windows 8.1, Microsoft Windows 10, Windows Server 2012 – 32 bitové a aj 64 bitové edície |
Názov |
1. vrátane dopravy a inštalácie na miesto plnenia |
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
3. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hod. |
4. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
5. Požaduje sa dodanie predmetu zákazky naraz, v zmluvne dohodnutom množstve, nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami. |
6. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru (priamo či nepriamo). |
7. Dodávateľ je povinný tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod, a predmet dodania je potrebné avizovať minimálne dva pracovné dni vopred. |
8. Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
9. Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku. |
10. Požaduje sa záručná doba od výrobcu min. 2 roky. |
11. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.). |
12. Objednávateľ má právo do 14 dní odo dňa prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje umožniť obstarávateľovi vyskúšanie plnenia v prostredí obstarávateľa pred jeho prevzatím s cieľom overenia jeho kompatibility a funkčnosti. |
14. Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
15. Nástup na servisný zásah do 1 pracovného dňa po nahlásení emailom na kontaktnú adresu dodávateľa. |
16. Uchádzač predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
17. Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako tri pracovné dni, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar, a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu. |
18. Bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru vrátane dopravných nákladov za servisný výjazd. |
19. Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného a pozáručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami. |
20. V momente uzavretia zmluvy je dodávateľ povinný mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
27.03.2017 08:00 — 29.03.2017 14:00
8,00 ks
28 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.03.2017 12:38
10.03.2017 09:00
10.03.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.03.2017 14:42 - Vstupná ponuka | 27 999,60 | € | Cena s DPH |
10.03.2017 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 494,02 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: