• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2017 12:05
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2017 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2017 11:15

Detail zákazky Z201710295

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2017 12:05
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2017 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2017 11:15

Základné údaje

Z201710295

OF-123104

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2848881

Objednávateľ

00002801

Slovenská inovačná a energetická agentúra

Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač informačných letákov, zakladacích foldrov, výroba a tlač POP-UP propagačnej steny a ROLL UP bannerov

tlač, grafika, leták, propagačná stena, zakladací folder

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač informačných letákov, zakladacích foldrov, výroba a tlač POP-UP propagačnej steny a ROLL UP bannerov
Funkcia
Tlač informačných letákov, zakladacích foldrov, výroba a tlač POP-UP propagačnej steny a ROLL UP bannerov, na účel vizuálnej prezentácie národného projektu.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Tlač skladacích informačných letákov so základnými informáciami o národnom projekte v modernom prevedení podľa dizajn manuálu národného projektu, ktorý predloží objednávateľ po uzavretí zmluvy: 5000 ks
Grafika: 3 druhy grafík dodaných objednávateľom v nasledovných počtoch: 1500 ks + 1500 ks + 2000 ks
Formát: Z FOLD A4, 2 lomy, výsledný zložený formát 10 cm x 21 cm
Tlač: 4 + 4 CMYK – obojstranná plnofarebná tlač
Papier: kriedový, matný 170 g/m2
Expedícia: balenie po 100 ks
Termín dodania podkladov zo strany objednávateľa: do 7 dní od podpisu zmluvy
Termín zhotovenia a dodania zo strany dodávateľa: do 15 dní od dodania podkladov
2. Tlač zakladacieho foldra na tlačoviny: 500 ks
Formát: obal - zakladací folder na tlačoviny A4
Formát: A4 (2 x A4 zatváracie do seba)
Tlač: 4 + 4 CMYK – obojstranná plnofarebná tlač s UV 3D parciálnym lakovaním, ktorý zvýrazní určené plochy vysokolesklým lakom, do 40 % na dvoch vonkajších stranách
Papier: 350 g ONM
Lepená chlopňa s výsekom na vizitku.
Expedícia: balenie po 50 ks, fólia
Termín dodania podkladov zo strany objednávateľa: do 7 dní od podpisu zmluvy
Termín zhotovenia a dodania zo strany dodávateľa: do 15 dní od dodania podkladov
3. Výroba a tlač propagačnej steny: 1 ks
Formát: 344 cm x 230 cm
Tlač: jednostranná
Systém propagačnej steny: POP-UP 3 x 3 oblá prezentačná stena s hliníkovou harmonikovou konštrukciou, s 2 ks halogénového osvetlenia a stolom
Grafická veľkosť steny: 344 cm x 230 cm (viditeľná plocha z prednej strany 270 cm x 230 cm)
Grafická veľkosť stola: 182 cm x 80 cm (viditeľná plocha z prednej strany 69 x 80 cm)
Na hliníkovú konštrukciu a tiež na stôl sa magnetickými páskami 3M prichytia diely s grafikou.
Balenie je vrátane kufra, ktorý je zároveň stolom.
Termín dodania podkladov zo strany objednávateľa: do 7 dní od podpisu zmluvy
Termín zhotovenia a dodania zo strany dodávateľa: do 15 dní od dodania podkladov
4. Výroba a tlač roll up bannerov (so stojanom): 3 ks bannerov s rôznymi grafikami
Rozmer: 200 cm x 80 cm
Tlač: plnofarebná
Materiál bannera: PVC, spevnený stojan
Grafika: tri rôzne grafiky podľa dodania od objednávateľa
Expedícia: s taškou na zložený banner
Termín dodania podkladov zo strany objednávateľa: do 7 dní od podpisu zmluvy
Termín dodania podkladov zo strany objednávateľa: do 15 dní od dodania podkladov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodanie predmetu zmluvy vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Predmet zmluvy musí byť nový, nepoškodený a plne funkčný, v najlepšej dostupnej kvalite.
3. Dodanie predmetu zmluvy spolu s faktúrou a dodacím listom.
4. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy sa požaduje predloženie podrobného aktualizovaného rozpočtu v elektronickej verzii (napr. vo formáte MS Excel).
5. V prípade, ak objednávateľovi bude v čase určenom na predloženie podrobného rozpočtu známy ITMS kód súvisiaceho projektu, bude súčasťou rozpočtu aj číslo takéhoto súvisiaceho projektu v rámci ITMS, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. V podrobnom aktualizovanom rozpočte bude uvedené:
a) technické vlastnosti z opisného formulára,
b) názov/označenie predmetu zákazky (rovnaký ako bude uvedený na FA a dodacom liste),
c) merná jednotka (ďalej len "MJ"),
d) počet MJ,
e) cena bez DPH za 1 MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta,
f) cena bez DPH za požadovaný počet MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta,
g) výška DPH vyjadrená v EUR,
h) cena s DPH za požadovaný počet MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta.
6. Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a dodacieho listu v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
7. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t. j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná.
8. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
9. Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
10. Zákazka môže byť financovaná z prostriedkov EÚ.
11. V prípade, ak bude zákazka financovaná z prostriedkov EÚ (resp. refundovaná z prostriedkov EÚ), bude dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania oprávnenými orgánmi a inštitúciami, ktoré budú súvisieť s dodávaným predmetom plnenia a bude tiež povinný poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.
12. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
13. Porušenie povinností uvedených v bodoch 1., 2., 3., 11., 12. sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.

Zmluvná špecifikácia

Trnavská cesta 100, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

22.03.2017 08:00 — 13.04.2017 16:00

1,00 zostava

2 710,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.03.2017 12:05

10.03.2017 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.03.2017 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 393
 89
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.03.2017 09:36 - Vstupná ponuka 2 444,40 € Cena s DPH
08.03.2017 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka 2 444,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS