36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
00612791
UNOMED spol. s r. o.
Zlatovská 2211, Trenčín, 91101, SVK
Lineárne PTFE protézy vystužené a nevystužené
vystužená protéza, nevystužená protéza, lineárna protéza, cievna rekonštrukcia
Tovar, Služba
1. Lineárne PTFE protézy vystužené a nevystužené
|
|
---|---|
Funkcia |
Lineárna PTFE protéza pre potreby cievnej rekonštrukcie artériovej aj vénovej. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
POLOŽKA č.1 - Vystužená lineárna protéza | ks | 1 | 2 | |
POLOŽKA č.2 - Nevystužená lineárna protéza | ks | 1 | 7 | |
POLOŽKA č.3 - Kónická lineárna protéza | ks | 1 | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
POLOŽKA č.1 - VYSTUŽENÁ LINEÁRNA PROTÉZA | |
1.1 lineárna cievna PTFE protéza vystužená s odnímateľnými krúžkami výstuže, | |
1.2 umožňujúca optimálnu adaptáciu protéz na konkrétne anatomické pomery pacienta, | |
1.3 maximálna ochrana proti strate krvi, proti zalomeniu alebo pri implantácii, | |
1.4 požaduje sa, aby vystužená lineárna protéza bola k dispozícií v týchto rozmeroch: | |
1.4.1 vystužená lineárna protéza, typ 1: | |
- štandardná hrúbka steny | |
- priemer: 6mm | |
- dĺžka: 80cm (tolerancia +/- 10cm) | |
1.4.2 vystužená lineárna protéza, typ 2: | |
- tenkostenná | |
- priemer: 6mm | |
- dĺžka: 80cm (tolerancia +/- 10cm) | |
1.4.3 vystužená lineárna protéza, typ 3: | |
- tenkostenná | |
- priemer: 7mm | |
- dĺžka: 70cm (tolerancia +/- 10cm) | |
POLOŽKA č.2 - NEVYSTUŽENÁ LINEÁRNA PROTÉZA | |
2.1 lineárna cievna PTFE protéza nevystužená, | |
2.2 umožňujúca optimálnu adaptáciu protéz na konkrétne anatomické pomery pacienta, | |
2.3 požaduje sa, aby nevystužená lineárna protéza bola k dispozícií v rozmeroch: | |
2.3.1 nevystužená lineárna protéza, typ 1: | |
- štandardná hrúbka steny | |
- priemer: 6mm | |
- dĺžka: 50cm (tolerancia +/- 10cm) | |
2.3.2nevystužená lineárna protéza, typ 2: | |
- štandardná hrúbka steny | |
- priemer: 6mm | |
- dĺžka: 70cm (tolerancia +/- 10cm) | |
2.3.3 nevystužená lineárna protéza, typ 3: | |
- štandardná hrúbka steny | |
- priemer: 6mm | |
- dĺžka: 80cm (tolerancia +/- 10cm) | |
2.3.4 nevystužená lineárna protéza, typ 4: | |
- tenkostenná | |
- priemer: 6mm | |
2.3.5 nevystužená lineárna protéza, typ 5: | |
- tenkostenná | |
- priemer: 7mm | |
- dĺžka: 70cm (tolerancia +/- 10cm) | |
2.3.6 nevystužená lineárna protéza, typ 6: | |
- tenkostenná | |
- priemer: 5mm | |
- dĺžka: 70cm (tolerancia +/- 10cm) | |
POLOŽKA č.3 - KÓNICKÁ LINEÁRNA PROTÉZA | |
3.1 požaduje sa, aby kónická lineárna protéza bola k dispozícií v rozmeroch: | |
3.1.1 kónická lineárna protéza, typ 1: | |
- vystužená | |
- priemer: 4-7mm | |
- dĺžka: min. 50 cm max. 70 cm | |
3.1.2 kónická lineárna protéza, typ 2: | |
- nevystužená | |
- priemer: 4-7mm | |
- dĺžka: min. 50 cm max. 70 cm |
Názov |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo vzorky a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, |
pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY: |
DOKLADY a VZORKY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť : |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi a vzorkami, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky) |
- najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY a VZORKY - Lineárne PTFE protézy". |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
b) telefónne číslo kontaktnej osoby podľa písmena a) tohto bodu, |
c) e-mail kontaktnej osoby podľa písmena a) tohto bodu, |
d) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely plnenia zmluvy na predmetnú zákazku, |
e) telefónne číslo kontaktnej osoby podľa písmena d) tohto bodu, |
f) e-mail kontaktnej osoby podľa písmena d) tohto bodu. |
3. Originál, resp. úradne overenú kópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
4. Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky, t.j. všetkých ponúkaných tovarov, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky uvedenú v opisnom formulári. Dodávateľ vyplní prílohu č.1 - Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky (ďalej len "Štruktúrovaný rozpočet") nasledovne: |
a) v časti A) „Kalkulácia ceny“ uvedie ten ponúkaný produkt, ktorý uviedol a viditeľne označil v časti B.1) „Sortiment produktov k položke č.1 - Vystužená lineárna protéza“, v časti B.2) „Sortiment produktov k položke č.2 - Nevystužená lineárna protéza" a v časti B.3) „Sortiment produktov k položke č.3 - Kónická lineárna protéza", ako produkt s najvyššou jednotkovou cenou bez DPH, |
b) v časti B.1) „Sortiment produktov k položke č.1 - Vystužená lineárna protéza“ uvedie ten sortiment produktov, ktorý spĺňa technickú špecifikáciu uvedenú v časti 1.3 OF. |
c) v časti B.2) „Sortiment produktov k položke č.2 - Nevystužená lineárna protéza" uvedie ten sortiment produktov, ktorý spĺňa technickú špecifikáciu uvedenú v časti 1.3 OF. |
d) v časti B.3) „Sortiment produktov k položke č.3 - Kónická lineárna protéza" uvedie ten sortiment produktov, ktorý spĺňa technickú špecifikáciu uvedenú v časti 1.3 OF. |
Dodávateľ v časti B.1) „Sortiment produktov k položke č.1 - Vystužená lineárna protéza“, v časti B.2) „Sortiment produktov k položke č.2 - Nevystužená lineárna protéza" a v časti B.3) „Sortiment produktov k položke č.3 - Kónická lineárna protéza" Štruktúrovaného rozpočtu viditeľne označí produkt s najvyššou jednotkovou cenou bez DPH. |
5. Prospektový materiál ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte: |
- v tlačenej forme a zároveň na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač, |
- prospektový materiál musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v opisnom formulári, |
- prospektový materiál nemusí byť preložený do slovenského jazyka. |
6. Ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte neoverenú kópiu skúšobného protokolu alebo osvedčenia vydaného orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie, ktorý je akreditovaný podľa osobitného predpisu. |
7. Funkčnú vzorku ponúkaného produktu uvedeného v Štruktúrovanom rozpočte v počte minimálne 1 kus (1 ks položky č. 2 predmetu zákazky, nevystuženej lineárnej protézy, typ č. 1, štandardnej hrúbky steny, s priemerom 6 mm a s dĺžkou 50 cm (tolerancia +/- 10 cm) uvedenej v Štruktúrovanom rozpočte) za účelom ich testovania v plnej prevádzke objednávateľa: |
- požaduje sa viditeľná identifikácia každej predloženej vzorky v súlade so Štruktúrovaným rozpočtom, na základe ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu zo Štruktúrovaného rozpočtu bola vzorka predložená. |
Ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky a zároveň ponúka rovnaký tovar ako dodáva alebo dodával, a tento spĺňa technické požiadavky uvedené v opisnom formulári v časti "Technická špecifikácia predmetu zákazky", v takom prípade nie je povinný predložiť funkčné vzorky všetkých ponúkaných produktov uvedených v Štruktúrovanom rozpočte. |
Namiesto funkčných vzoriek je povinný predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom prehlási, že ním ponúkaný tovar je totožný s tovarom, ktorý v súčasnosti dodáva alebo dodával objednávateľovi a ktorý zároveň spĺňa všetky požiadavky uvedené v opisnom formulári v časti "Technická špecifikácia predmetu zákazky". |
8. Ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte neoverenú kópiu Potvrdenia ŠÚKL (výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok), resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
9. Ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte (v prípade ak je to relevantné) neoverenú kópiu právoplatného Rozhodnutia o zaradení zdravotníckej pomôcky/pomôcok v Zozname špeciálnych zdravotníckych materiálov spolu s prílohami. |
10. V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. |
11. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
11.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
11.2 osoby, ktorej tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
11.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
11.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
11.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
12. Dodávateľom predložené doklady a/alebo vzorky objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady a/alebo vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady a/alebo vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.) |
1. Požaduje sa uzatvorenie rámcovej dohody na 12 mesiacov od momentu jej uzavretia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe písomných čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") objednávateľa s periodicitou a v minimálnych objemoch podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
3. Požaduje sa dodanie tovaru: |
3.1 do 24 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
3.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
3.3 v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod., |
3.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti rámcovej dohody), |
3.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, ŠUKL kód (ak je to relevantné), kód MZSR (ak je to relevantné), jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený), |
4. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety. |
4.1 Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ (napr. doprava). |
5. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
6. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
7. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky pre objednávateľa a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže, tak: |
- objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa, po doručení dokladu uvedeného v bode 4. časti A. Opisného formulára, o doručenie písomného zdôvodnenia navýšenia konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH u príslušnej položky predmetu zákazky oproti aktuálnemu alebo predchádzajúcemu zmluvnému vzťahu, |
- po prehodnotení písomného zdôvodnenia, ak objednávateľ: |
a) uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, bude postupovať podľa bodu 12. písm. a) časti A. Opisného formulára, |
b) neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, bude postupovať podľa bodu 12. písm. b) časti A. Opisného formulára. |
8. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné) v súlade s: |
a) aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, |
b) zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
c) s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, |
d) so všetkými aktuálne platnými zoznamami kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov zverejnených na webových stránkach zdravotných poisťovní, |
e) s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou, |
ďalej označovaných spoločne iba ako "cenového opatrenia". |
9. Ak v dôsledku zmeny cien v aktuálnom cenovom opatrení (v prípade ak je to relevantné) bude zmluvná cena vyššia ako cena stanovená uvedenými opatreniami alebo v prípade zmeny úradne určených cien je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi automaticky zľavu vo výške vzniknutého rozdielu, resp. na takto vzniknutý rozdiel vystaví objednávateľovi dobropis, ktorý doručí spolu s faktúrou. |
9.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia skutočnosti, resp. od oznámenia zistenej skutočnosti uvedenej v bode 9., doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 9. tejto rámcovej dohody. |
10. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
10.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia skutočnosti, resp. od oznámenia zistenej skutočnosti uvedenej v bode 10., doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 10. tejto rámcovej dohody. |
11. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny na cenu zistenú podľa tejto vety. Ak dodávateľ nepristúpi k uzatvoreniu dodatku, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od rámcovej dohody. |
12. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
- údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.), |
- ceny vyvolanej zmenou v niektorých cenových opatreniach uvedených v bode 8. tejto časti Opisného formulára. |
13. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov a/alebo možnosť vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v bodoch 8. - 12. tejto časti Opisného formulára. |
14. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií voverejnom obstarávaní do 18.10.2018 písomne, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
10,00 kus
6 663,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.03.2017 09:07
09.03.2017 12:00
09.03.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.03.2017 15:05 - Vstupná ponuka | 6 663,00 | € | Cena bez DPH |
09.03.2017 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 662,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: