00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mrazená zelenina
mrazená zelenina, mrazený karfiol, mrazená brokolica, mrazená zeleninová zmes
Tovar, Služba
1. Mrazená zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
Mrazená zelenina na prípravu pokrmov a ďalšie spracovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mrazený karfiol - ružičky / balenie od 1kg do 5kg / | kg | 300 | ||
Mrazená brokolica - ružičky / balenie od 1kg do 5kg/ | kg | 600 | ||
Mrazená zeleninová zmes -bretánska / balenie od 1kg do 5kg/ | kg | 300 | ||
Mrazená zeleninová zmes - čínska / balenie od 1kg do 5kg/ | kg | 200 | ||
Mrazený špenátový pretlak / balenie od 1kg do 5kg/ | kg | 200 | ||
Mrazená zeleninová zmes - mexická / balenie od 1kg do 5kg/ | kg | 200 | ||
Mrazená tekvica rezaná / balenie od 1kg do 5kg/ | kg | 300 | ||
Mrazené zemiakové hranolky - vhodné na prípravu v rúre / balenie od 1kg do 5kg/ | kg | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trvanlivosť | minimálne 2 mesiace od dodania tovaru |
Názov |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 6 mesiacov odo dňa účinnosti do 31.08.2017. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia v priemere 1 krát za 14 dní na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky) do 48 hodín od uplatnenia danej objednávky. |
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda platí na obdobie odo dňa účinnosti do 31.08.2017. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru alebo ukončenie Rámcovej dohody dňom 31.08.2017 podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy v opakovaných dodávkach v termíne odo dňa účinnosti do 31.08.2017. |
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísanú a opečiatkovanú cenovú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF. |
Vozidlo, ktoré dodáva tovar musí byť izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14.00 hod.. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č.152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhlášky 132/2014 Ministerstva pôdohospodárstva. |
Celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru špecifikuje v čiastkových objednávkach. Objednávka tovaru nesmie byť úspešným uchádzačom nijako limitovaná, ani minimálnym množstvom, ani cenou. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Rámcovú dohodu pred uplynutím dohodnutej doby platnosti a účinnosti možno ukončiť aj výpoveďou bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je jednomesačná a začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca bezprostredne nasledujúcim po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä: |
a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom, |
b) dodanie tovaru za iné ako jednotkové ceny uvedené v predloženej cenovej ponuke, |
c) úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil), |
d) omeškanie úspešného uchádzača s dodávkou tovaru o viac ako 3 pracovné dni. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
6
1,00 komplet - kg - v zmysle bodu III. obj. formulára
3 240,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.03.2017 08:11
09.03.2017 11:00
09.03.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.03.2017 08:30 - Vstupná ponuka | 3 238,80 | € | Cena s DPH |
08.03.2017 08:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 216,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: