00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
36491535
Salvena, s.r.o.
Jiráskova 52, Prešov, 08005, SVK
Videoendoskopické prenosné zariadenie
endoskopia, videoendoskopické zariadenie
Tovar, Služba
1. Videoendoskopické prenosné zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
KOMPAKTNÝ PRENOSNÝ VIDEOREŤAZEC (KPV), |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompaktný prenosný videoreťazec KPV - počet | ks | 1 | ||
vrátane: | ks | 1 | ||
USB silikónová klávesnica s touchpadom (americká) | ks | 1 | ||
32 GB USB | ks | 1 | ||
sieťový kábel, dĺžka 300 cm | ks | 1 | ||
KPV - integrovaný kamerový procesor | CCD chip | 1 | ||
KPV - integrovaný LED zdroj svetla | K | 6400 | ||
KPV - integrovaný LED zdroj svetla | W | 175 | ||
KPV - integrovaný LED monitor | pixel | 1024 x 768 | ||
KPV - integrovaný LED monitor | palec | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
KPV - integrovaný kamerový procesor | DVI-D výstup, PAL system, 3.5, audio jack, USB pre tlač |
KPV - integrovaný kamerový procesor | kompatibilný s kamerovou hlavou firmy Karl STORZ |
KPV - zaznamove zariadenie | JPG, MPEG-4, USB, SD card slot, |
Názov |
1.Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2.Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
3.Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
4.Dodávateľ inštaluje, odskúša a uvedenie do prevádzky prístroj v mieste plnenia. |
5.Prístroj musí byť dodaný nový - nepoužívaný a nerepasovaný. |
6.Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak, nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
7.Dodávateľ zaškolí príslušný personál najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa inštalácie prístroja. |
8.Lehota dodania je maximálne 8 týždňov odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska (ET). |
9.Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom. |
10.Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry. |
11.Do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom ET, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky/zmluvy sa požaduje predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa - Referát zdravotníckej techniky: |
11.a)Prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe, alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol Objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický popis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
11.b)CE certifikát a Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
11.c)Vyhlásenie o zhode. |
11.d)Potvrdenie, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského. |
11.e)Certifikát-Osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj. |
11.f)Kód ŠÚKL, overený prostredníctvom databázy, ak je to uplatniteľné. |
11.g)Rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
12.Dodávateľ je povinný do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom ET predložiť podrobný (položkovitý) aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky/zmluvy na adresu Objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania. |
13.Dodávateľ je povinný predložiť do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom ET doklady podľa § 32 ods. 2 k preukázaniu, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. |
14.Doklady podľa § 32 ods. 2 písmeno a), b), c) a d) pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov, uchádzač predloží ako originál, alebo ich úradne overenú kópiu na adresu Objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania. |
15.Dodávateľ je povinný najmenej 2 pracovné dni pred dňom dodania v čase od 08:00 do 15:00 h. kontaktovať Objednávateľa - Referát zdravotníckej techniky o dodaní predmetu zmluvy. |
16.Dodaním predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
17.Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia. |
18.Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby. |
19.Nástup na servis je do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručného servisu. |
20.Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov. |
21.Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými požiadavkami pre plnenie predmetu zákazky. |
22.Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok Osobitých požiadaviek pre plnenie. |
23.Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v Registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy. |
24.Ukončenie zmluvy, podmienky ukončenia, forma a dôvody ukončenia zmluvy Objednávateľom: |
24.a) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré ako podstatné porušenie označil v zmluve Objednávateľ v bode 31. Osobitých požiadaviek na plnenie, |
24.b) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka. |
25.Ukončenie zmluvy z dôvodu podľa bodov 24.a) a 24.b) nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme. |
26.V prípade pochybnosti sa má za to, že odstúpenie-ukončenie zmluvy je účinné na tretí deň po odoslaní oznámenia o odstúpení od zmluvy, tak ako to stanovujú podmienky OPET-u, VZP OPET-u. |
27.Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
27.a) vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy písomne v listinnej forme, |
28.b) aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín/dátum ukončenia zmluvy. |
29.Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dňu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
30.V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti: |
30.a) dôvody ukončenia zmluvy, |
30.b) termín/dátum ukončenia zmluvy, |
30.c) platnosť a účinnosť dokumentu zakladajúceho ukončenie zmluvy, |
30.d) vzájomné vysporiadanie finančných a iných záväzkov, ktoré vznikli medzi zmluvnými stranami sú oprávnené ku dňu ukončenia zmluvy. |
31.Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany Dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane Dodávateľa nedôjde k odstráneniu podstatného porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej, najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
13.03.2017 12:00 — 15.05.2017 12:00
1,00 ks
9 990,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.03.2017 11:54
08.03.2017 12:00
08.03.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.03.2017 22:13 - Vstupná ponuka | 8 324,17 | € | Cena bez DPH |
05.03.2017 22:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 324,17 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: